Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Katsotaanpa olenko hajoamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin usein, onko vaginasi yhtä kaunis ja mehevä kuin huulesi. Ja että se on varmaankin trimmattu. Nännisi ovat varmaankin tummahkot, ehkä myös häpysi. Olisi ihana katsoa, kun tattini levittää hellästi kostean häpysi.
Ai tykkäätkö huulista. Oliko tää se vaalea nainen ja vihreä/sinisilmäinen?
Tummatukka kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin usein, onko vagi nasi yhtä kaunis ja mehevä kuin huulesi. Ja että se on varmaankin trimmattu. Nän nisi ovat varmaankin tummahkot, ehkä myös hä pysi. Olisi ihana katsoa, kun tattini levittää hellästi kostean hä pysi.
Tummatukka kyseessä.
Ai no sitte. Pikkulinnut kertoi, et pinkit on. Ja on mehevä.
Naisen hymy paljastaa, onko herkkä "sieltä". Muu jää arvailun varaan.
Ai niinku miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin usein, onko vaginasi yhtä kaunis ja mehevä kuin huulesi. Ja että se on varmaankin trimmattu. Nännisi ovat varmaankin tummahkot, ehkä myös häpysi. Olisi ihana katsoa, kun tattini levittää hellästi kostean häpysi.
Tummatukka kyseessä.
Aivan liian pervoa tässä vaiheessa kirjoitella tuollasia.
T. Tumma ja tulinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Et ole vastuussa mun tunteista, et todellakaan. Mutta silti tahtoisin puhua. Kun en saa sua mielestä. En millään, koska olet niin paljon muuta kuin mitä toiset on. Auttaisi hitosti, jos tietäisin onko kaikki vain mun pään sisällä. Jos on, niin ei mua tarvitsisi karttamaan ruveta, voitaisiin jatkaa kuten ennekin, osaan käyttäytyä kuin aikuinen.
Ja jos kaikki ei olisikaan pelkkää mun kuvitelmaa, ei senkään tarvitsisi mihinkään johtaa. Ystävyys riittäisi sekin, mutta selvittämättömät solmut ja mystiset vihjeet hiertää mieltä.
Siksi. Sinä ja minä vierekkäin jossain. Katsomassa asvalttiin, puhumassa vitullisen vaikeita asioita. Se on haaveeni.
Kenelle?😍
Pikkuhiljaa tää alkaa hyytymään. En näe sua, vaikka oltais töissä yhtä aikaa. Huomennakaan ei sitten nähdä. Luin taululta tiedotteet nyt illansuussa ja oot pois...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin usein, onko vagi nasi yhtä kaunis ja mehevä kuin huulesi. Ja että se on varmaankin trimmattu. Nän nisi ovat varmaankin tummahkot, ehkä myös hä pysi. Olisi ihana katsoa, kun tattini levittää hellästi kostean hä pysi.
Tummatukka kyseessä.
Ai niinku miten?
Samoin kuin miehen kulmakarvat kertoo tatin kaarevuudesta.
Huomenna kaikki tuijottelee vastaantulijoiden kulmakarvoja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tummatukka kyseessä.
Ai niinku miten?
Saa sitten hymyilläkin ihan reilusti samalla...
Vierailija kirjoitti:
Mulla on niin kova ikävä sua. Silti tuntuu etten ehkä tunne sua lainkaan. Jos et ole se minkä annat ymmärtää, olen valmis jatkamaan yksin. 💔
Vanhana kehäkettuna kehottaisin luottamaan omiin vaistoihin.
Vierailija kirjoitti:
Et ole vastuussa mun tunteista, et todellakaan. Mutta silti tahtoisin puhua. Kun en saa sua mielestä. En millään, koska olet niin paljon muuta kuin mitä toiset on. Auttaisi hitosti, jos tietäisin onko kaikki vain mun pään sisällä. Jos on, niin ei mua tarvitsisi karttamaan ruveta, voitaisiin jatkaa kuten ennekin, osaan käyttäytyä kuin aikuinen.
Ja jos kaikki ei olisikaan pelkkää mun kuvitelmaa, ei senkään tarvitsisi mihinkään johtaa. Ystävyys riittäisi sekin, mutta selvittämättömät solmut ja mystiset vihjeet hiertää mieltä.
Siksi. Sinä ja minä vierekkäin jossain. Katsomassa asvalttiin, puhumassa vitullisen vaikeita asioita. Se on haaveeni.
Sun täytyy vain rohkeasti kysyä onko mahdollista jutella? Jos hän ei halua niin mene eteenpäin. Miksi hän karttaa sinua? Kysy kaikki mahdollinen, tuupi ne viestit äläkä välitä siitä nauraako hän mahdollisesti sinulle. Olet oikeassa, olet vastuussa tunteistasi ja sehän tarkoittaa juuri sitä että teet itsesi eteen kaikkesi. Ja jos ei hyvä heilu, anna paskan olla. Kokemuksella. 👍
Toisaalta, ei hän sanonut, ettei ole mitään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tummatukka kyseessä.
Aivan liian pervoa tässä vaiheessa kirjoitella tuollasia.
T. Tumma ja tulinen nainen
Pervoa on kaikissa vaiheissa, huh huh, jotain rajaa
Vierailija kirjoitti:
Laitanpa uusiksi. Tänään ollut taas monta viestiä, jotka olisi kiva omia tai muuten vaan pitää tätä koukuttavaa palstaharhaa yllä. Saispa omalta ihanalta kaivatulta sellaisia irl. Kaipaan.
Kalle
millaset kulmakarvat sulla?
Vierailija kirjoitti:
Katsotaanpa olenko hajoamassa.
Miltä näyttää? Mistä sen näkee? Vai näkeekö kukaan?
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia vaikeita asioita sun mielessä pyörii?
Vierailija kirjoitti:
G
Mitä olisit halunnut sanoa kaivatulle, kun viimeksi hänet näit? Ajattelit, muttet uskaltanut?
Sitä että vaikka sinä pöllö et mitään muista, minä muistan sen tunteen kun sua himoitsin mies eniten tässä maailmassa eikä se tunne ole hävinnyt mihinkään! Mutta olen kaukana "tasostasi" ja siksi jään vaan etäisesti sua ihastelemaan ja käyn katsomassa sun kuvaa joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tummatukka kyseessä.
Ai niinku miten?
Saa sitten hymyilläkin ihan reilusti samalla...
Katse kulmakarvoihin ja sitten arvioimaan nimettömän suhteellista pituutta. Se on totta.
Että näin sua komeamman tänään... mutta sä olet silti se.
Poissaolevalta?