Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Lopetit meidän silmäpelin. Miksi 😔
Vierailija kirjoitti:
G
Mitä olisit halunnut sanoa kaivatulle, kun viimeksi hänet näit? Ajattelit, muttet uskaltanut?
Olisit halunnut mennä hänen selkänsä taakse, halata siinä ja sanoa, että näinpäs sinut. Sitten olisi kävelty käsikkäin auringonlaskuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisinpa lähettää terveisiä sinulle irl.
Kaipauksen postilaatikko odottaa sepposen selällään irl viestiä.
Kyse on Whatsapp nimisestä sovelluksesta.
Vierailija kirjoitti:
Opamoxilla eteenpäin vaihteeksi.
Anna mullekin mielenrauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Voisinpa jutella sun kanssa irl, vaikka viestein edes..
Laita viesti. Uskaltaisitko? Toivoisin sitä
Vierailija kirjoitti:
G
Mitä olisit halunnut sanoa kaivatulle, kun viimeksi hänet näit? Ajattelit, muttet uskaltanut?
Että ikävä on jo nyt vaikka seisot siinä. Pyytänyt halaamaan oikein lujasti ja pitkään. Olisin halunnut sanoa, että lähdetään samaa matkaa, yhdessä jonnekin ja ollaan vaan kaksin hetki.
Vierailija kirjoitti:
G
Moi muru.
Tuijotin kyllä silmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua ja lähetän lennokkaan ja hellän ajatuksen sinne päin.
💗🕊
Sain ajatuksesi lennosta kiinni. Tulin siitä iloiseksi. Paluupostina laitan kaipaus ajatuksia sinne päin.
🕊💗
Kiitos! 😘
Ennen lähetin päivisin terveiset parin, kolmen kilsan päähän, nyt ne lähtevät kymmenien kilometrien päähän. Sinulle edelleen.
Oon kyltymätön patteri. No joo.. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G
Että ikävä on jo nyt vaikka seisot siinä. Pyytänyt halaamaan oikein lujasti ja pitkään. Olisin halunnut sanoa, että lähdetään samaa matkaa, yhdessä jonnekin ja ollaan vaan kaksin hetki.
Samat fiilikset, olisin halannut heti jos olisit ehdottanut. Ja oisin lähtenyt sun kanssa yhtä matkaa.
Mun taas teki mieli sanoa, että onpa mukava nähdä pitkästä aikaa. Ja että tuntuupa oudolta nähdä näissä merkeissä.
Olisi jännä tavata kaivattu jossakin randomisti. Nykyään jäisin ehkä jututtamaankin. Saisipa ainakin vaihtaa muutaman, ehkä näennäisen merkityksettömän sanasen. Oikeasti ne olisivat hyvin tärkeitä sanoja.
Päivän yksi ajatus. Koska tämä loppuu. Se on jo kestänyt aika pitkään. Toinen ajatus, et tykkään hänestä niin kovin.
Vierailija kirjoitti:
Voiko sulle laittaa viestiä? 😇 Miehelle kysymys.
Voi, viestiä toivoisinkin.
Vierailija kirjoitti:
Onko ikäväsi kohde kohdellut sinua huonosti? Jos on, miksi silti ikävöit?
On ja olen. Kaipaan mennyttä aikaa. Kaipaan ihmistä, en hänen tekojaan.
Vierailija kirjoitti:
Syyskuussa voisi vaikka tapailla
Hienoa!
G