Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Mitä sie tänään pälyilit?
Katoin että sinäkö se siellä hiippailet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt vasta ymmärrän, että olen sen yhden naisen antanut liikaa ottaa valtaa. Siinä mielessä siis, että hänen takiaan en uskalla tehdä mitään siellä mikä voisi näyttää liikaa, että olen kiinnostunut sinusta mies.
En tiedä miksi. Se johtuu siis vain muista tekijöistä. Sinusta ei.Millä tavalla tää nainen ottaa siellä valtaa? Tee sille selväksi, että se tontti on sun reviiriä ja sillä ei ole sinne mitään asiaa!
Ehkä enemmänkin niin, että on ehkä huomannut minun katselevan sitä miestä niin ei halua antaa mahdollisuutta, että voisin vaikka tälle miehelle jutella kahden kesken.
Gallubbi kirjoitti:
Parit nimikirjaimet onkin jo olleet täällä esillä tänään. Mitkäs teitin on?
NT
Kirjottikohan kaivattu tääl eilen humalassa..
Vierailija kirjoitti:
Käy toteamassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosipäivä, kas ;)
Paljonko tuli täyteen?
Yksi vuosi.
Alkutaival
Taivalta kyllä vuosipäivää ennen pidemmästi...
Ei viittaa ekaan kertaan kun nähtiin.
Nuori rakkaus kuitenkin 😊
Joo, tavallaan :)
Vierailija kirjoitti:
Nonono! kirjoitti:
Miksi poistit sen?
Se kuva sun rämemajavasta oli hiukan liikaa aamutuimaan. Meinasi aamukahvit tulla näppikselle. Pelästyin, että mikä saa....n virus, ja poistin vahingossa. Sori, lähetä uusi.
Aamukahvitko vain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nonono! kirjoitti:
Miksi poistit sen?
Se kuva sun rämemajavasta oli hiukan liikaa aamutuimaan. Meinasi aamukahvit tulla näppikselle. Pelästyin, että mikä saa....n virus, ja poistin vahingossa. Sori, lähetä uusi.
Aamukahvitko vain?
No joo. Uutta kuvaa odotellessa. Voi sitten tulla muutakin näppikselle.
Kaipaavat kesäterveiset peelle. Täällä sitä vaan uiskennellettais ja n***kenneltais, mutta se ei käy.
Hitto mies miten ikävä sua ihan kaikesta mahdollisesta huolimatta. Tätä et varmaan musta uskois. Ja ehkä hyvä niin, koska ei sua todennäköisesti kiinnostakaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani, että kaikki meni niin kuin meni. Sinä tuskin olet täällä enkä enää voi ottaa suhun yhteyttä oikeasti, ettei asiat menisi vielä entistäkin vaikeammiksi. Toivon sulle kaikkea hyvää. Harmi etten voi sitä suoraan sanoa.
Itse ajattelisin, että asiat kannattaa sanoa ääneen aina, jos se vaan on mitenkään mahdollista. Olisin itse kiitollinen, jos epäselviksi jääneet asiat selvitettäisiin vaikka vaikeita tunteita heräisikin. -Sivu
Väsynyt. En keksi mitään muuta kirjoitettavaa kuin että ikävä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, niin hiippailinkin kun katoin että sulla on juttu kesken enkä halunnu häiritä (:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, niin hiippailinkin kun katoin että sulla on juttu kesken enkä halunnu häiritä (:
Tosiaan sivusta tämä edellinen
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan humalassa.
Emilialle haliterveiset! Mietin sua toisinaan. <3
Juhlat on juhlittu, kaikki meni hyvin. Kaivattu muisti kivalla tavalla - jää mukava muisto.
Vierailija kirjoitti:
Hitto mies miten ikävä sua ihan kaikesta mahdollisesta huolimatta. Tätä et varmaan musta uskois. Ja ehkä hyvä niin, koska ei sua todennäköisesti kiinnostakaan.
Kerro yksi syy miksi ei kaipaisi. Hänen sanomanansa.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Milloin viimeksi näit kaivattusi?
Vuosi sitten.
Iltapäivän kaipaus Liisalle!
MM