Tokmannin lahjakortilla ei myyjä myynyt alkoholia/tupakkaa
Tavallinen ostettu lahjakortti. Kyllähän näillä pitäisi saada ostettua mitä haluaa? Kortissa ei lue mitään rajoituksia ja ostaja ei kyllä sellaista olisi halunnut asettaa. Ehkä sekoitti johonkin hyväntekeväisyys lahjakorttiin. Mutta kylläpä ärsytti lähteä pois kun pelkän kortin kanssa menin ostoksille. Onko muille käynyt näin? Voiko olla, että myyjä oli oikeassa?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaaliälyisellä tuo on ihan perusyleissivistystä, että päihteitä ei myydä lahjakorteilla yhtään missään.
No kyllä muuten myydään, s-ryhmä esimerkiksi.
S-ryhmä ei myy kirkon maksusitoomuksella tai sosialiviraston maksusitoomus,ei mikään mukaan liike alkoholipitoisia juomia,ei savukeita.Lahjakortit sama asia jos ovat joltain järjestöt,esim. kirkolta, sosialivirasto,punanen risti.pelastusarmeja..
Olen ostanut joka joulu S-ryhmän 200 euron lahjakortit sukulaispojille ja olisin todellakin vihainen jos selviäisi että niissä on jotain ostorajoituksia. Mistään tuollaisesta ei ole mainintaa missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaaliälyisellä tuo on ihan perusyleissivistystä, että päihteitä ei myydä lahjakorteilla yhtään missään.
S-ryhmä ei myy kirkon maksusitoomuksella tai sosialiviraston maksusitoomus,ei mikään mukaan liike alkoholipitoisia juomia,ei savukeita.Lahjakortit sama asia jos ovat joltain järjestöt,esim. kirkolta, sosialivirasto,punanen risti.pelastusarmeja..
Olen ostanut joka joulu S-ryhmän 200 euron lahjakortit sukulaispojille ja olisin todellakin vihainen jos selviäisi että niissä on jotain ostorajoituksia. Mistään tuollaisesta ei ole mainintaa missään.
Jos ja kun on älyllisesti laiska ja tyhmä niin kaikki jää selvittämättä, menee ohi tai tulee yllätyksenä.
Ostanna vuosia GoGiftin sähköisellä kortilla myös pelkästään olutta ja röökii Tokmanilta vaan tänään 23.12.2023 ei onnanna. Siihen loppu asiointi Tokmanilla ja siirryn ottamaan ton n. 100E/kk palkkiot PayPalin kautta käteisenä ja tuhlaan ne muualla.
Mulle on ainakin myyty. Olen lonkeroa joskus ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut ihan itse ostetuista lahjakorteista? Sekä k- että s-ryhmällä voi itse valita ostaako lahjakortin jolla ei saa alkoholia vai rajoittamattaman kortin (ensisijainen versio jos ei erikseen valitse rajoitettua).
Lahjakorteilla ei noita yleensä saa
Vierailija kirjoitti:
Lahjakorteilla ei noita yleensä saa
Lahjakortilla noita yleensä saa, jos ei osta erikseen tuoterajoitettua korttia.
Saan aina joululahjaksi jonkin lahjakortin. Stockmannin, K-kaupan tms. Millään niillä ei saa alkoholia eikä tupakkaa.
Saako Hennesin lahjakortilla tupakkaa?
Vierailija kirjoitti:
Ostanna vuosia GoGiftin sähköisellä kortilla myös pelkästään olutta ja röökii Tokmanilta vaan tänään 23.12.2023 ei onnanna. Siihen loppu asiointi Tokmanilla ja siirryn ottamaan ton n. 100E/kk palkkiot PayPalin kautta käteisenä ja tuhlaan ne muualla.
Mistä ihmeestä saat 100€ kuussa palkkiot lahjakortteina? Jostain pimeästä hommasta veroja kierrätte maksajan kanssa?!
Kai te köyhät tajuatte, että lahjakortteja voi ostaa ihan tavallinen ihminen rahalla, jotkut lahjakortit eivät ole mitään kirkon avustuksia.