Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kronofilia huono vai hyvä juttu?

Kronofiili
30.12.2022 |

Itsellä jonkinmoinen fetissi itseäni paljon vanhempiin, joista kiihotun valtavasti ihan ajatustasolla, nähdessäni niitä tai tavatessani.

Tiedän että kronofilian alaisuuteen kuuluu myös itseään paljon nuorempiin viehättyminen, mikä lienee parafilia nykykäsityksen mukaan ja aktiivinen sellainen laitontakin melkein joka maassa.

Kronofilia ei katso ikää, hyvinkin nuoret voivat esim olla seksuaalisesti kiinnostuneita itseään huomattavasti vanhemmista, harvemmin nuoremmista.

Itse havahduin asian tilaan jo teinivuosina, silloin ei toisin puhuttu vielä puumanaisista tai milffeistä, mutta niitten perään olin jo silloin. Kavereiden mutsit oli jatkuvia fantasia/onania kohteita, joka tietysti nolotti ja hävetti silloin..

Olen siis aikuinen mieshenkilö, jos ketään kiinnostaa.

Onko kohtalotovereita?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinivuosina kaikki nuoret miehet kuolaa opettajien, tätien, kaverien äitien ja kirjastonhoitajien perään!

Vierailija
2/7 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanhoihin olet mieltynyt? Itse olen nainen 35v ja minua kiinnostaa ja kiihottaa 50+ hiema jo harmaantuneet miehet. En saa mitään "kiksejä" itseni ikäisistä tai nuoremmista miehistä. Haluan että minut "hoitelee" osaava mies ronskin ottein,meli kertoo missä kaappi seisoo. Ihaninta on jos mies vielä "alistaa" minut sitomalka käteni ja jalkani seksin ajaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla, mutta kaverillani on mieltymys vanhempiin naisiin. Eiköhän se ole aika yleistä ja tavallista, siis nämä eri-ikäisiin liittyvät mieltymykset. Itseäni kiihottaa enemmän nuori, kiinteä ja sileä posliini, mutta jokainen tyylillään.

Vierailija
4/7 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras nainen!mistä löytää sinunlaisia naisia?

5/7 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanhoihin olet mieltynyt? Itse olen nainen 35v ja minua kiinnostaa ja kiihottaa 50+ hiema jo harmaantuneet miehet. En saa mitään "kiksejä" itseni ikäisistä tai nuoremmista miehistä. Haluan että minut "hoitelee" osaava mies ronskin ottein,meli kertoo missä kaappi seisoo. Ihaninta on jos mies vielä "alistaa" minut sitomalka käteni ja jalkani seksin ajaksi.

Mistä tälläisiä naisia löytää ??

Vierailija
6/7 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kronofili ole se soitin millä kuunnellaan savikiekkoja?

Vierailija
7/7 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kun nainen ottaa tekarit pois ennen suu hoitoa