Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis maksaako kuntosalilla käynti satoja euroja vuodessa!?

Vierailija
30.12.2022 |

Ei hitto, oon ajatellut että kuntosali maksaa muutaman kympin vuodessa, kun ei kuitenkaan ole kuin huone jossa käydään heilumassa,eivätkä ne laitteet niin kalliita edes ole, mutta puhuttiin työkaverin kanssa mihin käytti e-passinsa (200€)niin kertoi että kuntosaliin. Olin että kuinka paljon se oikein maksaa niin 300-800€ vuodessa. Ei hitto pystyis näillä omilla palkoilla haaveillakkaan, ei todellakaan ole niin paljoa ylimääräistä rahaa. Sen ymmärrän että kun käyn laskettelemassa, päivä maksaa nelisen kymppiä, mutta siinä on sentään päivässä miljoona kwh kuluttava hissi ja rinteiden kunnostusta, työntekijöiden palkkoja jotka maksaa, mutta joku kuntosali.

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, itse olen köyhä ja kyllä mun mielestä 20 euroa kuussakin olisi edullinen hinta. Jos käyn vaikka 10 kertaa kuukaudessa niin eihän tuo olisi kuin 2 euroa per kerta.

Vierailija
62/94 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt shokeeran sua vielä enemmän ja kerron, että on kuntosaleja, joissa kuukausi maksu voi olla tuon tonnin kuussa. 

Tässä sali, jossa vuosimaksu on 30 000 dollaria vuodessa. Ei ehkä ihan perustallaajalle, mutta kyllä niitä on ihmisiä, joilla on varaa ja halua maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin salilla 7 vuoden ajan vähintään 5 kertaa viikossa. Olin todella hyvässä kunnossa 45 vuotiaana ja nostin penkistä 150 kg ja jalkaprässistä meni 360 kg. Olen ollut työtön pitkään ja kävin salilla aina aikaisin aamulla. Kyllä se 500 euroa vuodessa maksoi mutta mitäs väliä. Olin työtön eikä ollut muuta tekemistä joten kävin salilla. Sitten tuli korona ja lopetin salilla käymisen. Pari vuotta ollut taukoa treenaamisesta ja olen lihonut 7 kg. Ostin kotiin puntteja  ja nostelen niitä joskus mutta en läheskään niin paljon kuin kävin salilla. Kyllä minä alan salilla käymään tässä jossain vaiheessa vielä kun saan rahaa siihen säästettyä.

Vierailija
64/94 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, itse olen köyhä ja kyllä mun mielestä 20 euroa kuussakin olisi edullinen hinta. Jos käyn vaikka 10 kertaa kuukaudessa niin eihän tuo olisi kuin 2 euroa per kerta.

Maksoin 50 euroa kk kun kävin salilla vuosia. Eikä tehnyt tiukkaa edes pärjätä työttömänä.

Vierailija
65/94 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietää millaisia laitteita ap kuvittelee niissä saleissa olevan. Joku kunnollinen juoksumatto saattaa olla sen pari tonnia ja niitä on sitten useampi rivissä. 

Ap voi toki perustaa oman kuntosalin, kun on tuollainen business-nero.

Vierailija
66/94 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hitossa teillä riittää rahat? Ei mulla riittäis mitenkään vaikka käyn töissä. En koskaan maksa mistään mitä ei ole pakko. En suoratoistopalveluista, en auton pesusta,en parturista, ei todellakaan ole varaa maksaa salista. Hyvä kun riittää rahat nytkään. Ap

No toisilla on vähän parempi palkkaa. Ja käytän mielelläni erilaisia palveluja mahdollisimman paljon.

Vierailija
67/94 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakkaa polttavat ja alkoholia juovilla ei olekkaan varaa maksaa kuntosalimaksuja koska niillä menee jo satanen tupakkaan kuukaudessa. Kuntosalilla käy niitä jotka haluaa olla hyvässä kunnossa joten ne maksaa kyllä sen mitä se maksaa. Minä maksan  myös vaikka sen 50 euroa. Huomaa töissäkin kun tupakkaa polttavat ei jaksa lapioida soraa 5 minuuttia edes koska kunto on huono eikä keuhkot kestä työntekoa kun itse jaksan monta tuntia.

Vierailija
68/94 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kuntosalikorttini maksaa 1700€/vuosi, mutta siihen kuuluukin sitten kaikki. Pyyhkeet ja vedet firman puolesta, vapaa kuntosalin, allasosaston ja erilaisten saunojen käyttö. Eikä tarvitse kuunnella karjuvien lihaskimppujen ähistelyä tai katsoa kännyköiden kanssa kuntoilevia pimuja ottamass selfieitä.

Vierailija
69/94 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kinkku ole niin tärkeä että pitää enne joulua ostaa kallista kinkkua.

Vierailija
70/94 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just, satasia palaa ja kansa kadulla ja kuntosalilla on edelleen rimpulaa ja laihaa läskiä, mistään ei näe et mitään on tehty.

Mitä te sielä salille sitten teette, löhöätte poreammeessa drinksun kans?

Mä olen ite aika järkälemäinen salimake, mä rakensin oman kroppani himassa, eka ämpärillä missä oli sisällä vanhoja sanomalehtiä ja ulkona puistojen välineillä ja lukemalla ohjeita netistä, ei maksanu mitään.

Jos on "järkäle" niin ruokaan on mennyt kyllä rahaa aika paljon normi-lassen päiväsapuskoja enemmän.. Tiedän koska olen itse myös ne omalta osaltani maksanut.

Vierailija
71/94 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on talossa oma kuntosali ja uima-allas. Asukkaille ilmaiset, tietenkin.

Te maksoitte kuntosalista ja uima-altaasta asuntojenne neliöhinnoissa. Pakko käyttää kun niistä on maksettu. Muut valitsevat itse millä salilla käyvät treenaamassa.

Vierailija
72/94 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi treenailla vaikka ilmaiseksi ulkona poluilla tms. ja itse olen joskus pienituloisena hyödyntänyt laajasti ilmaismahdollisuuksia. Kunnon kuntosalijäsenyyksistä olen sitten saanut maksaa Keski-Euroopassa lähemmäs sata euroakin kuussa, mutta halpojakin löytyy sitten parilla kympillä per kk, ja joskus kampanjoissa voi saada parempiakin tarjouksia. Joka tapauksessa kuntoilu ei ole rahasta kiinni, vaikka sillä saakin enemmän vaihtoehtoja saunoineen ja hienoine tiloineen.

Vierailija
73/94 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sopimus 80 euroa kuuksudessa eli 960 euroa vuodessa. Aika monta vuotta kävin, mutta nyt lopetin. Huono puoli on, että kuntoilu on jäänyt ja lihakset kadonneet kokonaan.

Vierailija
74/94 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksaahan se, siitä kuntosalin pitämisestä kun on "vähän" muitakin kuluja kuin ne laitteet :D

Mitä ne ovat? Vesi, sähkö, vuokra? Nopeasti maksettu.

Meinaatko että vesilasku on pieni, jos salilla on peseytymistilat? Tai että vuokra on pieni? Tai että sähkö on salinpitäjälle halvempaa? Vähän paremmilla saleilla on myös henkilökuntaa, joka on tiettyyn aikaan paikalla ohjaamassa laitteiden käyttöä ja salilla saatetaan järjestää myös ryhmäohjattua liikuntaa. Siivooja käy monta kertaa viikossa. Ja ne laitteet on kertainvestointina niin kalliit, että saa aika monta käyttäjää olla ennen kuin ne on maksaneet itsensä takaisin.

Vierailija
75/94 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hitossa teillä riittää rahat? Ei mulla riittäis mitenkään vaikka käyn töissä. En koskaan maksa mistään mitä ei ole pakko. En suoratoistopalveluista, en auton pesusta,en parturista, ei todellakaan ole varaa maksaa salista. Hyvä kun riittää rahat nytkään. Ap

Miten sä jaksat noin ankeeta elämää?

Vierailija
76/94 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun salimaksu on 18€/kk eli 216€/vuosi. Kyseessä iso, hyvin varusteltu kuntosali. Käyn salilla 3 kertaa viikossa, joten hintaa yhdelle käyntikerralle ei tule paljoakaan. Ja on iso panostus omaan terveyteen ja hyvinvointiin

Vierailija
77/94 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salimaksun saa halvemmalla, kun ottaa jäsenyyden isosta firmasta, jossa palveluun kuuluu vain kuntosali, ei jumpat tms. Ja kyttää tarjouskampanjan, jolloin voi saada alennusta ja paremmat edut.

Vierailija
78/94 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

36€/kk ja kyllä tuon nipistän vaikka mikä olis. Sali pieni mutta kaikki tarvittava löytyy ja kotoa matkaa 200 metriä

Vierailija
79/94 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva tietää millaisia laitteita ap kuvittelee niissä saleissa olevan. Joku kunnollinen juoksumatto saattaa olla sen pari tonnia ja niitä on sitten useampi rivissä. 

Ap voi toki perustaa oman kuntosalin, kun on tuollainen business-nero.

No tässäpä ap ihan itse. Ajattelen että kuntosalilla voisi olla laitteita ehkä sadan tuhannen euron edestä, saa olla parin tonnin juoksumattoja hyvä rivi, samoin muita laitteita isoissa ryhmissä. Tarvitaan 200-300 käyttäjää niin ovat jo maksettuja jos hinnat siis ovat 300-1000€ välillä per vuosi. Tuskin niitä joka vuosi kaikkia uusitaan, tuskin missä on niin paljon työntekijöitä että heidän palkkansa pitäisi maksaa. Erilaiset ohjaajat laskuttavat erikseen. energia kustannuksetkaan eivät voi olla loputtomat. Ap

Vierailija
80/94 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhälistölle on omia pommisuojasaleja joissain kaupungeissa ja siellä vuosimaksu taitaa olla alle satasen.

Käyn ns. pommisuojasalilla mielummin, kuin sellaisessa peilihelvetissä missä osalle salin pääasiallinen tarkoitus on napsia selfieitä ja somettaa. Ei toki ole minulta pois mitä kukin salilla tekee, mutta ei myöskään kiinnosta olla minkään sankarin somepostauksissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi