Siis maksaako kuntosalilla käynti satoja euroja vuodessa!?
Ei hitto, oon ajatellut että kuntosali maksaa muutaman kympin vuodessa, kun ei kuitenkaan ole kuin huone jossa käydään heilumassa,eivätkä ne laitteet niin kalliita edes ole, mutta puhuttiin työkaverin kanssa mihin käytti e-passinsa (200€)niin kertoi että kuntosaliin. Olin että kuinka paljon se oikein maksaa niin 300-800€ vuodessa. Ei hitto pystyis näillä omilla palkoilla haaveillakkaan, ei todellakaan ole niin paljoa ylimääräistä rahaa. Sen ymmärrän että kun käyn laskettelemassa, päivä maksaa nelisen kymppiä, mutta siinä on sentään päivässä miljoona kwh kuluttava hissi ja rinteiden kunnostusta, työntekijöiden palkkoja jotka maksaa, mutta joku kuntosali.
Kommentit (94)
Kaupungilla maksaa vähemmän ja kevät-kesä ei mitään ulkoliikuntapaikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kanssa ihmetellyt miksi kuntosalit eivät myy kohtuuhintaisia (luokkaa 3€) kertakäyntejä salille?
Tollakin hinnalla tulee monta sataa, jos käy kolme kertaa viikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kanssa ihmetellyt miksi kuntosalit eivät myy kohtuuhintaisia (luokkaa 3€) kertakäyntejä salille?
Kuntosalilla ei tarvitse käydä kolmea kertaa viikossa saadakseen tuloksia. Se siinä kyrsiikin. Sillä, jos ostaa kuukausikortin, tulee käytyä liikaa salilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuntosalilla ei tarvitse käydä kolmea kertaa viikossa saadakseen tuloksia. Se siinä kyrsiikin. Sillä, jos ostaa kuukausikortin, tulee käytyä liikaa salilla.
Alkuun voi treenata alle kolme kertaa viikossa ja saada tuloksia, mutta kuukausien aikana ne tulokset hidastuu. Nopeammin saa tuloksia käymällä 4-6 kertaa viikossa.
Hei ap, autopesulan karttaminen ei välttämättä tuo säästöä, koska likainen auto ruostuu helpommin. Autoa ei myöskään saa pestä omassa pihassa. Ihan vaan sivu huomautuksena:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hitossa teillä riittää rahat? Ei mulla riittäis mitenkään vaikka käyn töissä. En koskaan maksa mistään mitä ei ole pakko. En suoratoistopalveluista, en auton pesusta,en parturista, ei todellakaan ole varaa maksaa salista. Hyvä kun riittää rahat nytkään. Ap
Käyn töissä, joista saa palkkaa. Ihan hyvin riittää kaikkeen rahat ja jää vielä säästöön. En ymmärrä tuollaista kitkutusta. Siinähän jää elämä elämättä.
Saan minäkin. 2000€kk mutta siitähän menee kaikki elämiseen. Oma lainan osuuskin on jo 600€ ja mitä jäljelle jää pakollisten kulujen jälkeen reilu 100€ jaetaan se kolmen lapsen kanssa.
Ehkä jos "eläminen" on alkoholia, röökiä ja kymppitonnien auto.
En polta, en juuri koskaan juo, baarissa kävin viimeksi yli kymmenen vuotta sitten. Auto on 2003vm 400 000 ajettu Volkkari, ehkä 500€. Sillä ajan tämäänkin työmatkaa yhteensä 80km että siitä se.
Tuota et usko itsekkään.
En haluaisi uskoa, mutta se vain on pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää nämä tilausansat, että on sitten kiinni siinä jatkuvassa jäsenyydessä vuoden jos erehtyy sellaisen hankkimaan. Vaikka paikat hajoisi niin maksut juoksee.
Mikä on toisaalta ihan saakelin fiksua, koska moni innostuu tammikuussa "parempaan elämään", käy pari kertaa, lopettaa ja makselee sitten kuukausimaksua vaikkei edes käytä palvelua.
Täällä on sali jossa maksetaan vain kuukausi maksu. Lopettaa voi koska tahansa eikä menetä mitään. Toki ostaa vuosijäsenyyden niin kannattaa miettiä jaksaako käydä salilla sen vuoden ja monta kertaa viikossa että saat siitä parhaan hyödyn itsellesi.
Tuo olisi hyvä systeemi. Itse ostin jäsenyyden (en kerro salin nimeä) v. 2010 hinta oli 70e/kk, kaikilla herkuilla. Ryhmäliikunnat, saunat, aamiainen, uima-allas. Oli todella houkutteleva.
Sitten sattui työtapaturma. En kerennyt kertaakaan käymään siellä. Oli melkoinen homma päästä eroon sopimuksesta. En suosittele kenellekään vuosisitoutumisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkuun voi treenata alle kolme kertaa viikossa ja saada tuloksia, mutta kuukausien aikana ne tulokset hidastuu. Nopeammin saa tuloksia käymällä 4-6 kertaa viikossa.
4-6 viikossa on aivan liikaa treeniä. Kenenkään keho ei kestä tuota määrää treeniä.
Sitouduin itse juuri 75€/kuukausihintaan vuodeksi Elixialle. Kallista lystiä on, mutta helpottaa kun sali sijaitsee ihan kodin vieressä ja siihen sisältyy myös laadukkaita ryhmäliikuntatunteja. En ole liikkunut vuosikausiin ja tämä on ainoa tapa motivoida itseni liikkumaan ennen kuin on liian myöhäistä. Myös liikunta on itsestään huolehtimista. Tuon 75€ kuussa säästää helposti siitä noutoruoasta mihin on kulunut viimeiset kuluneet vuoden järkyttävä määrä rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei salilla tarvitse käydä hakemassa "tuloksia". Voi myös vaan liikkua nostaakseen todennäköisyyttä pysyä terveenä ja liikuntakykyisenä tulevinakin vuosina. Siitä ei tarvitse edes nauttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4-6 viikossa on aivan liikaa treeniä. Kenenkään keho ei kestä tuota määrää treeniä.
Paitsi kaikki joilla on näkyviä tuloksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää nämä tilausansat, että on sitten kiinni siinä jatkuvassa jäsenyydessä vuoden jos erehtyy sellaisen hankkimaan. Vaikka paikat hajoisi niin maksut juoksee.
Mikä on toisaalta ihan saakelin fiksua, koska moni innostuu tammikuussa "parempaan elämään", käy pari kertaa, lopettaa ja makselee sitten kuukausimaksua vaikkei edes käytä palvelua.
Täällä on sali jossa maksetaan vain kuukausi maksu. Lopettaa voi koska tahansa eikä menetä mitään. Toki ostaa vuosijäsenyyden niin kannattaa miettiä jaksaako käydä salilla sen vuoden ja monta kertaa viikossa että saat siitä parhaan hyödyn itsellesi.
Joo liittymismaksu 60 e ja irtisanomisaika 2 kk jne...
Meidän kunnassa on kunnan verovaroin ylläpitämä maksuton sali. Hieno panostus kuntalaisten terveyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei salilla tarvitse käydä hakemassa "tuloksia". Voi myös vaan liikkua nostaakseen todennäköisyyttä pysyä terveenä ja liikuntakykyisenä tulevinakin vuosina. Siitä ei tarvitse edes nauttia.
Ja siirsit maalitolppia. Tutkitusti voiman ja lihaksen määrä korreloi pitkän eliniän kanssa, joten kannattaa siellä tuloksiakin saada terveyden takia.
62€/ 4 vko. Olen käynyt jo seitsemän vuotta. Ei mulla isot tulot ole mutta salia en vaihda kuin äärimmäisen pakon edessä, säästän jostain muusta.
Just, satasia palaa ja kansa kadulla ja kuntosalilla on edelleen rimpulaa ja laihaa läskiä, mistään ei näe et mitään on tehty.
Mitä te sielä salille sitten teette, löhöätte poreammeessa drinksun kans?
Mä olen ite aika järkälemäinen salimake, mä rakensin oman kroppani himassa, eka ämpärillä missä oli sisällä vanhoja sanomalehtiä ja ulkona puistojen välineillä ja lukemalla ohjeita netistä, ei maksanu mitään.
Kertakäyntimaksu, ei kk- tai muita ihme veloituksia, liikunta/uimahallin kuntosali. Siisti, joskin pienehkö tila, hyvät välineet, eikä mitään ääliöpumppaajia naurekelemassa muille.
Vierailija kirjoitti:
Autoa ei myöskään saa pestä omassa pihassa. Ihan vaan sivu huomautuksena:D
Omaa autoa saa pestä omassa pihassaan.
Mene jonnekin muualle pätemään.
Nyt shokeeran sua vielä enemmän ja kerron, että on kuntosaleja, joissa kuukausi maksu voi olla tuon tonnin kuussa.
Kuntosalilla pitää siivota päivittäin hygieniasyistä, se maksaa. Laitteita pitää huoltaa, se maksaa. Ilmastointi maksaa. Lämmitys maksaa. Valot ja muut sähköt maksaa. Jos soitetaan musiikkia, lisenssi maksaa. Henkilökunnalle pitää maksaa palkka. Vessapaperi maksaa. Vesi maksaa. Pelastussuunnitelma on pakollinen ja sen ylläpito sekä toimenpiteet mm. sammuttimien huolto maksaa.
Ja ajattelit että pari kymppiä vuodessa riittää näihin kuluihin?