Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen perhe ei osta uudenvuoden paukkuja?

Vierailija
29.12.2022 |

Yrittääkö tämä perhe ilmaiseksi nähdä toisten ostamia ja taivaalle lähettämiä paukkuja? Tunteeko tämä perhe häpeää?

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä tulee sohvalla paukkuja ilman ostamista. Prööööt.

Vierailija
42/69 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se wt:n hyvä ampua yhteiskunnan rahoja taivaalle. Itse en viitsi ampua, muutenkin menee sossupummeille 40 donaa vuodessa veroina, saatana.

Aina tää verolätinä. Et sinä niitä rahoja saisi omaan taskuun vaikka pummit sais penniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kultainen ihminen, joka tuntee sääliä ukrainalaisia, lapsia, vanhuksia ja eläimiä kohtaan.

Vierailija
44/69 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäsi lailla kieltää paukuttelu ja paukkujen myyminen. Ymmärrän jossakin määrin n. kymmenen minuuttia kestävän ja näyttävän, ja yhdestä paikasta hallitusti hoidetun ilotulituksen.

Vierailija
45/69 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa touhua, jaksa moisista näin vanhana enää innostua. Ei ne säväytä mitenkään. Odotan sängyssä että pauke loppuu jotta pääsee nukkumaan.

Vierailija
46/69 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe. Annetaan vajakkien ampua pikavipillä ostetut padat taivaalle, katsellaan tätä kuusi metriä korkeiden olkkarin ikkunoiden takaa Dom Perignonia siemaillen.

Pinkka kunnossa kun pikkaisen miettii mihin rahojaan tuhlaa.

Vierailija
47/69 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole huoleti. Me nukumme niin emme katso mitään paukkuja. En edes haluaisi olla ulkona keskellä yötä.

Vierailija
48/69 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen perhe jossa tehdään vuorotyötä. Itse olen töissä uudenvuodenaattona illan ja uudenvuodenpäivänä aamun ja toivon ettei kovin montaa nuorten silmävammaa satu kohdalle, uudenvuoden juhlinnassa itsensä teloneita riittää muutenkin.

Vierailija
49/69 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yöunista on toki turha haaveilla, kyllä jokaisella joku naapuri pitää huolen että yhtään yönsä nukkunutta hoitajaa tai lääkäriä ei ole töissä uudenvuodenpäivänä.

Vierailija
50/69 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niitä ostamaan, lähdemme katsomaan ammattilaisten tekemää ilotulitusta, siinä on jotain nähtävää toisin kuin naapureiden sinne tänne ampumissa pikkutuhnuissa.

Vierailija
51/69 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen perhe joka katsoo mieluummin isoa upeaa ilotulitusta kuin paukuttelee rahaa taivaalle itse. Esim me. Mun mielestä kaikki paitsi ammattilaisten järjestämät ilotulitukset voisi kieltää.

Vierailija
52/69 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistynyt.

Ei myöskään katsella muiden raketteja.

Vierailija
53/69 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkevä

Veit jalat suustani.

Voi sitä roskan määrää!

Vierailija
54/69 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen perhe muistaa myös siivota jälkensä ampumisen jälkeen? Olisi hyvä miettiä asia loppuun asti, eikä jättää sotkuja naapureille ja jotka "ihan ilmaiseksi" saavat rauhoitella koiraansa kellarissa. Joten kun siellä saarnaat odotan,että yhtä innolla olette korjanneet myös jälkenne. 

Vierailija
55/69 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistynyt perhe, jossa rahalle keksitään muutakin käyttöä kuin sen ampuminen taivaalle. Perhe, jossa myös arvostetaan roskatonta pihapiiriä ja eläimiä. En toki oleta, että te täällä pystyisitte sellaista edes kuvittelemaan. 

Vierailija
56/69 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu perhe. Olin todella kiitollinen yhdestä uuden vuoden aatosta, joka vietettiin Beverly Hillsissä Los Angelesissa. En kuullu enkä nähnyt ainoatakaan rakettia tms. paukkua.

Vierailija
57/69 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole ikinä ostaneet ilotulitteita. Katson kyllä mielelläni, kun naapurit ampuvat rahansa taivaalle, miksi minun pitäisi omiani tuhlata, kun naapurit tekevät sen joka tapauksessa?

Eikä hävetä yhtään. Minusta on tyhmää tuhlata rahojaan moiseen, pelotella eläimet puolikuoliaiksi ja pahimmassa tapauksessa vammauttaa ihmisiä.

58/69 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiootti perhe.

Uuden vuoden paukut on traditio vaikka se kuinka vihreitä ihmissaastoja vituttelisi.

Antaa vitutella.

On niitä kaikenlaisia traditoita maailmassa ollut . Kannattaako niitten perässä mennä.

Tekstisi kuulostaa siltä, että olet moukka

Vierailija
59/69 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperheiden juttuja...

Vierailija
60/69 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikki lapsuusaikani naapuri-ja ystäväperheet, oma perheeni ja kaikki ystävieni perheet. Eli monenlaiset tavalliset perheet. En ole koskaan ostanut raketteja, enkä aio ostaa. Enkä ole yhtään kiinnostunut muiden ampumia raketteja tuijottelemaan. Ei tulisi mieleenkään pamautella rahaa taivaalle, sille on parempaakin käyttöä. Eihän ne raketit, mitä kaupoista ostetaan, ole edes hienoja katsella, sellaisia minikokoisia vaan. Ja mikä siivo niistä jää, kamalaa roskaamista.