Minkälainen perhe ei osta uudenvuoden paukkuja?
Yrittääkö tämä perhe ilmaiseksi nähdä toisten ostamia ja taivaalle lähettämiä paukkuja? Tunteeko tämä perhe häpeää?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Tyhmät ostaa ja fiksut nauttii.
Minä en edes nauti kun haluan nukkua yöllä ja vituttaa se pommittaminen. Puolisoni valvoo ja vahtii ettei ala talo palamaan.
Emme ole köyhiä mutta ei heitetä silti rahaa ilmaan jonkun sekunnin kiksin takia.
Helpompi sanoa ketkä ostaa: juntit.
Viisas perhe. Pikkupaukut on typeryyden huippu, pakkojuhlat on amatööreille.
Ammattilaisilotulitus on jotain upeaa, suosittelen.
Sellaiset joissa miehet eivät ole poikamaisia. Poikamaisuus tässä tarkoittaa normaalia miehen kehityskaarta, ja aina hetkeksi voi nuortua ja toteuttaa nuoruuden juttuja. Vähän niin kuin mopolla ajelu.
Ennemmin ihmettelen, millainen perhe nykyään ostaa raketteja. W t - perhe, arvelisin.
Perhe, johon kuuluu koira, kissa ja vauva.
Sellainen järkevä perhe, joka ei ammu rahaa savuna ilmaan. Ihan sama kuin repisi seteleitä.
Meiltä löytyy paukut omasta takaa.
T. Paukkusen perhe
Ostaisin lasershow tai droneshow rakettien tilalta. Ei myydä talvella.
Viisas ja rikas perhe, joka kunnioittaa naapureita ja vaurastuu ihan huomaamattaan, kun ei tuhlaa rahaa hyödyttömyyksiin.
Välillä on säälittänyt kyllä ja tehnyt mieli pistää ilmoitus milloin meidän näytös alkaa, kun yleensä huomaavat liian myöhään tulla katsomaan.
Meillä paukuttelut vähän aikaisemmin ja nimeomaan lapsia ajateltu.
Minua kiinnostaa enemmän nestemäiset paukut. :)
Onhan se wt:n hyvä ampua yhteiskunnan rahoja taivaalle. Itse en viitsi ampua, muutenkin menee sossupummeille 40 donaa vuodessa veroina, saatana.
Mitä hlvetin järkeä ostaa jotain kaks sekunttia kestäviä kalliita tulitteita. Miten kenenkään elämä paranee kun toljottaa niskakenossa jotain valojuovia. En katso edes muiden. Turhaa melu ja roskasaastetta. Ilmakin haisee pas kalle
Sellainen joka tietää, että pimentämällä huoneen ja laittamalla videon youtubesta OLED telkkariin pyörimään saa täsmälleen saman visuaalisen nautinnon ilmaiseksi.
Jotenkin tuntuu tyhmältä tuo turhanaikainen paukuttelu, ja erityisesti nyt, kun aika lähellä pommit paukkuu oikeasti.
Köyhä perhe.