Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en tajua ihmisiä jotka jättää vastaamatta puhelimeen.

Vierailija
29.12.2022 |

Minä vastaa lähes aina.
Puhelin aina taskussa ja äänet päällä.
Vastaan esimerkiksi vessassa, syödessä yms
Puhelin aina kädessä.
Töissäkin äänet päällä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa puheluihin. En pidä puhelimessa puhumiseen. Jos näen että joku tuttu soittaa tuijotan luuria kunnes se lakkaa soimasta ja sopivan ajan päästä laitan soittajalle viestiä "moi, olit soittanut mitä asiaa" ja joka kerta tämä soittaja laittaa asiansa viestillä takaisin. Tadaaa

Vierailija
22/42 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi soitettiin TE-toimistosta. Sitä ennen verovirastosta. Väliin mahtuu näiden lisäksi sitten näitä automatisoituja hammasharjakauppiaita, joista pääsee onneksi helposti eroon. Joten eipä se puhelimeen vastaaminen nyt niin kamalaa ole enää nykyään.

Nuo kaikki kuulostavat epäilyttäviltä pakkosoittajilta. Paitsi jos itse asioi veroasioissa, soittopyyntö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua niitä ihmisiä, jotka vastaavat puhelimeen vaikka asioidessaan kassalla, ja yrittävät sekoilla lompakoidensa ja ostostensa kanssa samalla. Enkä tajua myöskään niitä, jotka vastaavat puhelimeen sanoakseen "en ehi nyt puhua! soitellaan myöhemmin", kun vastaamattomuus kertoisi tuon ihan saman viestin.

Vierailija
24/42 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en vastaa tuntemattomiin numeroihin sillä kaikkien niiden ihmisten joiden puheluihin vastaan numerot on tallennettu puhelimeeni ja jos puhelussa ei näy soittajan nimi, niin hänelle ei tarvitse vastata koska hän joku jota en tunne.

Sinulla ei varmaankaan ole lapsia tai vanhoja vanhempia. Kun lapset olivat sen ikäisiä, että liikkuivat kavereiden kanssa tai olivat esim. harrastuksissa vastasin aina puhelimeen. Lapselle saattoi olla sattunut jotain. Nyt lapset ovat aikuisia, mutta minä olen se lähiomainen jolle soitetaan, jos äiti joutuu sairaalaan tai sattuu jotain muuta.

Vierailija
25/42 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehtinyt hyvästellä kuolevaa äitiäni kun en uskaltanut vastata puheluun sairaalasta. Samoin poikani joutui kerran nukkumaan ulkona yön, kun en vastannut (tavarat oli hävinneet ja hän ei löytänyt vara-avainta ja soitti lainatusta puhelimesta). Onneksi ei ollut pakkasta.

Vierailija
26/42 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan klo 8-16, muuten punnitsen, jaksanko vastata vai laitanko kokonaan äänettömälle.

Vierailija
27/42 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lähes aina kännykkä äänettömällä ja usein en edes tiedä missä se on. Soitan kyllä takaisin jos huomaan että joku tuttu soittanut. 

Vierailija
28/42 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kans vastaan aina. Minulla känny on joko vieressä tai jos ei voi niin rintojen välissä. Äänivoimakkuus isoimmillaan, värinähäly päällä ja vilkkuvat valot niin kyllä huomaa kun joku soittaa.

Vierailija
29/42 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi soitettiin TE-toimistosta. Sitä ennen verovirastosta. Väliin mahtuu näiden lisäksi sitten näitä automatisoituja hammasharjakauppiaita, joista pääsee onneksi helposti eroon. Joten eipä se puhelimeen vastaaminen nyt niin kamalaa ole enää nykyään.

Miksi verovirasto soittaa työttömälle?

Niin ku mitään muuta veroahan ei ole suinkaan olemassa kuin tulovero minkä suhteen voisi olla epäselvyyksiä.

Vierailija
30/42 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan lähes aina, jos pystyn. Kaverit ja sukulaiset harvemmin soittelee, pikkukoululaista lukuun ottamatta. Työpuheluita suurin osa, myös ne oudoista numeroista tulevat. Ne on niitä, joissa vähemmällä vaivalla pääsee, kun suoraan vastaa. Jos mukaan sattuu joku lehtikauppias silloin tällöin, osaan kyllä kieltäytyä ja lopettaa lyhyeen.

Vierailija
31/42 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatunnus ja pitkä litania jää kyllä vastaamatta kun useimmiten puhelinmyyjä.

Vierailija
32/42 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin olisin utelias kuulemaan mitä iloa kaupparatsujen puheluihin vastaamisesta saa?

Vierailija
33/42 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sairas ihminen, jolla on rajallinen määrä energiaa. En jaksa aina vastata, etenkin jos tiedän ettei soittajalla ole tärkeää asiaa.

Vierailija
34/42 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vastaan aina jokaiseen puheluun, mutta muut perheenjäsenet vastaavat vain tuttuihin numeroihin. En voi ymmärtää tätä. Haluan tietää kuka soittaa ja mitä asiaa. Jos on joku asiaton, niin luuri korvaan.

Vierailija
35/42 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan mieluummin viestiä. Niihin voi vastata omalla ajalla eikä ole sidottuna turhanpäiväiseen puheluun puolta tuntia.

Vierailija
36/42 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sairas ihminen, jolla on rajallinen määrä energiaa. En jaksa aina vastata, etenkin jos tiedän ettei soittajalla ole tärkeää asiaa.

Misrä voit tietää mitä asiaa soittajalla on, jos et vastaa?

Vierailija
37/42 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikeste päätelleen työsikään ei ole kovin vaativaa joten sielä onnistuukin puhelimessa rupattelu kesken päivää.

Ja kerkiää istua paskalla :)

Vierailija
38/42 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vastaa puheluihin. En pidä puhelimessa puhumiseen. Jos näen että joku tuttu soittaa tuijotan luuria kunnes se lakkaa soimasta ja sopivan ajan päästä laitan soittajalle viestiä "moi, olit soittanut mitä asiaa" ja joka kerta tämä soittaja laittaa asiansa viestillä takaisin. Tadaaa

Mä kyllä vastaan sille tutulle, mutta mulla on tietsikka auki ja pelaan samalla änri böördssejä tai plänts versus...tms peliä. EN useinkaan jaksa kuunnella, se puhuu ammuvainaan asiatkin.

Vierailija
39/42 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Misrä voit tietää mitä asiaa soittajalla on, jos et vastaa?

Nimestä sen tuntee ja tietää että on pitkäpiimäinen immeinen.

Vierailija
40/42 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liimaa sen kännykän korvaan kiinni tai neuloo pipan jossa korvan kohdalla kännykkä tasku.🤩