Miten säästit tällä viikolla?
Kommentit (37)
Ostin tänään halvempaa jauhelihaa .
Oli kalliimpi lihapaketti punalaputettuina, mutta päätin kiertää vielä katsomassa vaihtoehtoja ja hakea sen ennen kun menen kassalle. No sen oli joku jo sitten ostanut kun palasin takaisin. Löysin plussaetu-kasvisvaihtoehdon parempaan kilohintaan tilalle 👛
Tein itse lounaat useammaksi päiväksi. Yleensä syön eineksiä. Itse tekeminen tulee näköjään halvemmaksi. En myöskään pyörinyt alennusmyynneissä ostamassa lisää vaatetta tai tavaraa, jota en todennäköisesti kuitenkaan käytä/tarvitse.
En lähtenyt kalliilla ulkomaille lomalle. En tilannut nettikaupoista, enkä tilaa tulevana vuonnakaan sieltä mitään.
Mies kävi ruokakaupassa. Ylipuhuin vielä tuomaa tiskikoneeseen nappuloita.
En ostanut - 50 joulusuklaita vaikka olisi mieli tehnyt.
Kukkaro ja vyötärö kiittää.
Lopetin tupakan polton. Siitä tuleekin melkoinen säästö.
Aiotaan maksaa taloyhtiön remonttilaina etukäteen pois. Säästyy korkokuluja.
En oo jaksanut mennä kaupoille ollenkaan
Lähialepasta ostin maidon ja leivän
Olen reissussa ja sniiduilen ostaessani marketista syömiset joita voi laitella majapaikassa. Herkullista eniveis. Matkustella voi lopulta aika pienellä budjetilla kun tietää niksit.
Päätin ajoittaa saunomisen tälle iltaa, kun pörssisähkö on vaihteeksi halpaa.
Löysin sattumalta punalaputettuna erästä vakiotuotettani. Samalla kauppareissulla törmäsin myös muihin tarjouksiin.
Merkittävin säästö lienee se, etten aio laittaa penniäkään rahaa sellaiseen turhuuteen kuin ilotulitteet.
Olen joka pv vienyt töihin eväät, enkä käynyt cittarista lounasta. Näin teen kyllä useimmiten muutenkin, mutta aina ei jää jämiä töihin vietäväksi. Nyt oon onnistunut kokkaamaan silleen, että jää. Johtuu kyllä varmaan siitä, että koululaiset viettää lomaa kotona, heillekin pitää jäädä päiväksi lounasruokaa. Oon siis vaan kokannut useampia ruokia tai isompia annoksia. Mutta halvemmaksi se tulee, kuin ostaa valmisruokia töihin. Tai lapsille päivän ajaksi. Ruuatkin olleet edullisia. Jauhelihasoppaa, uunimakkaraa ja muusia, makaronilaatikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole erityien ylpeä siitä, että valitsin matkustustavaksi onnibussin junan asemasta.
Säästin kun menin Helsingistä Onni -pussilla 300km päähän.Lisäksi täyshoito Joulun oli ilmasta.Paluu sama Onni-Pussi Kampiin ja Metrolippu kerta maksu -Kohti kotia. Kaupassa en käynyt viikoon.Muonaa löytyy pakastimesta ja jääkaapista tarpeisiini viellä useamaksi päiväksi.Yhtään en häpeä matkustin halvalla Onni-Pussilla.
Oletko avohoidossa?
Ostin viikon aikana ilta-aleista yli 300€ eurolla ruokaa pakkaseen. Säästöä tuli etelän matkan verran ja siihen sen käytänkin. Noin 70 kiloa on lihaa pakkasessa ja muuta tavaraakin paljon. Pärjään niillä noin 100 päivää. Kaupasta riittää munat ja vähän kasviksia. Pastaa ja riisiä on lapuilla ostettu jo aiemmin vuodeksi, jopa ylikin.
Nolla annosta alkoholia, kaksi tupakkaa.
Käyty kaupassa viimex viime perjantaina.
Syönyt vähän ruokaa(olen laihiksella) laihduin joulun aikana yes!
Säästänyt sähköä vaan telkku auki ja kynttilä
Ei ostettu lahjoja (ei oo ylimääräistä)
Lataan puhelinta ym.laitteita halpaan yöaikaan.