Miten säästit tällä viikolla?
Kommentit (37)
Söin vain puolikkaan patongin evääksi
Kävin juuri kaupassa. Teki mieli ostaa pullaa iltakahvin kanssa. Mutta enpäs ostanut.
Näin zarassa ale oli alkanut mutta jätinpä ostokset ostamatta kokonaan.
Hyvä minä!
Olen syönyt koko viikon jouluksi tehtyjä ruokia.
Tilasin lapselle vaatteita Mellin ja Metsoloiden alesta sekä kenkiä Pikkujalat.fi:in talvialesta. :)
Säästin ostamalla ja tukemalla suomalaista työtä, vaikka rahaa meni. :D
Laadukkaiden urheiluvälineiden sijaan ostin halpaa skeidaa. Olen tästä kovin ylpeä.
En woltannut, kävin kaupassa. Tänään taas en käynyt kaupassa. Tilasin verkosta ruokaa pidemmäksi aikaa. Syön purkkihernaria. On hyvää.
Olen monta kertaa sortunut klikkaamaan jonkun verkkokaupan auki, mutta en ole ostanut mitään. Hyvä minä!
Joulun ruokia olen jatkojalostanut tällä viikolla ruoaksi. Seitankiusaus oli hyvää vaikkei sellaisenaan hyvälle maistunut.
Ostin raketteja 250€:lla viime vuoden 274€ sijasta
Ylpeydestä en niin tiedä, mutta en ole syönyt neljään päivään. (Vatsatauti).
Ostin 30 % alennuskanaa ja lämmitin puuhellaa tänään joten ruoka valmistui hellan uunissa.
Ilp oli pois päältä melkein pari vrk kun lämmitettiin uuneja (puu on siis omasta metsästä).
Eilen ostin paistijauhelihaa, mutta käytettiin pakkasessa olleet ede kerralta jääneet hampurilaissämpylät ja tehtiin hampparit.
Poika on syönyt joulukinkun rippeet iltapalalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen syönyt koko viikon jouluksi tehtyjä ruokia.
Mullakin vielä jouluruokia, olisi tehnyt mieli pitsaa. En ostanut.8
Säästin siinä kun en käynyt kaupassa neljään päivään.
Olin flunssassa saikulla. Säästyi ruokaa, kuumaa vettä ja bensaa.
Tilasin äsken tuotteita ulkomailta kun ovat edullisemmat kuin Suomessa :)
Harmittelin ettei Rusta ollut auki sunnuntaina. Kävin sitten maanantaina ja ilokseni huomasin että hakemani tuote oli laitettu aleen -50%. Onneksi ei ollut auki sunnuntaina. Säästin 25€.
Vierailija kirjoitti:
En ole erityien ylpeä siitä, että valitsin matkustustavaksi onnibussin junan asemasta.
Säästin kun menin Helsingistä Onni -pussilla 300km päähän.Lisäksi täyshoito Joulun oli ilmasta.Paluu sama Onni-Pussi Kampiin ja Metrolippu kerta maksu -Kohti kotia. Kaupassa en käynyt viikoon.Muonaa löytyy pakastimesta ja jääkaapista tarpeisiini viellä useamaksi päiväksi.Yhtään en häpeä matkustin halvalla Onni-Pussilla.
Maksoin kulutusluoton pois. Säästin korkokuluissa. Ostin suklaata -50% hinnalla.
En ole erityien ylpeä siitä, että valitsin matkustustavaksi onnibussin junan asemasta.