Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihominen ahdistaa!

Vierailija
29.12.2022 |

Olen ollut viimeisen vuoden erinäisistä syistä todella ahdistunut ja masentunut. En ole jaksanut pitää itsestäni huolta ja nyt se kostautuu :( Ällötän itse itseäni. Olen aina ollut suht.hoikka, tällähetkellä kaikki vaatteet kiristää, tekisi mieli eristäytyä vaan kotiin. Voimani ovat edelleen aika vähissä, mutta en haluaisi tilanne pahenee enää tästä. Mitkä parhaat vinkit koittaa saada itsensä taas jonkin sortin kuntoon?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuinka monta kiloa tuli ylimääräistä jouluna palstalaisille?

Vierailija
82/85 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuinka monta kiloa tuli ylimääräistä jouluna palstalaisille?

Mulle ei tullut yhtään kiloa lisää. Minulla ei ole tarvetta mässäillä enkä syö esim. kinkkua, syön pelkkää kasvisruokaa. Suklaata hieman söin jouluna vaikka ei oikeastaan tehnyt edes mieli.

Laihduttelen kilpirauhaskiloja pois, nyt ne on alkaneet tippua kun sain tyroksiinin.

palstanainen 100 kg->93 kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele muita asioita kuin ruoka ja syöminen. Syö vain ruoka-aikoina, kuten yleisesti tehtiin vielä parikymmentä vuotta sitten. Unohda kaikenlainen napostelu ruokailujen välissä.

Mä olen vertaisryhmää. Joku aika sitten vasta tajusin, kuinka lihavaksi minä, entinen laiha olen tullut. Istuin valokuvassa omasta mielestäni pullean naisen vieressä. Olin tuplat! Iso kuin amatsooni. Näytin valtavalta.

Sairastuin heti joulun mentyä vatsatautiin. En pystynyt syömään kuin pari lusikallista puuroa ja kiisseliä, mutta olin ehtinyt saada pyhinä vielä muutaman kilon lisää. Siinä oli varaa pudottaa.

Tein pyhän päätöksen syödä jatkossa juuri noin, vain tarpeeseen ja perusruokaa. Muistelin juuri nuoruuttani, ei silloin napsittu välipaloja, eikä ollut mitään naposteltavia muuta kuin joinakin juhlapyhinä. Aion palata siihen.

Tsemppiä meille! Katotaan miten käy!

Vierailija
84/85 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvat kertovat karun totuuden. Hieman lohduttaa, että kerran aiemminkin olen paisunut näin kun oli raskasta ja kilot lähti kuin itsestään kun elämäntilanne normalisoitu.

Vierailija
85/85 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up