Suuseksi mieheltä
Itse olen melko aktiivinen ja kokeilunhaluinen ja nyt uudessa suhteessa itseäni nuoremman miehen kanssa. Olen edellisissä suhteissa saanut aina mieheltä suuseksiä, mutta nykyinen ei ole asiasta innostunut. Minä kyllä tykkään nuoleskella häntä, mutta homma jää siihen siltä osin. Olen yrittänyt ehdotella asiaa, mutta olen saanut kommentin "ei ole ollut tapana". Harmi, itse haluaisin maksimoida nautinnon. Onko mitään tehtävissä?
Kommentit (55)
Istuppa hajareisin naaman päälle ja teet selväksi ettet poistu ennen kun olet tyydytetty.
Höh. Vaikea asettautua tuon kollin asemaan, kun itse tykkään kyllä nuolla vaimoa vaikka kuinka paljon. Vaan eipä hänkään toisaalta minulle suuseksiä anna, eikä siihen nyt ketään pakottaakaan voi.
Ehkä se poika vielä rohkeutensa kerää, kun vähän ikää tulee. Muistat vaan pitää pillua jatkuvasti tarjolla ja tyrkyllä, ettei pääse asia huomaamatta unohtumaan.
M53
Vierailija kirjoitti:
Istuppa hajareisin naaman päälle ja teet selväksi ettet poistu ennen kun olet tyydytetty.
Onko miehiä, josta tämä tuntuisi vastemieliseltä?
Oletko sheivannut? En miehenä antaisi suuseksiä naiselle jolla on pillukarvoja. Kiitorata vielä menee, mutta ei enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tunnet olevasi tukehtumisvaarassa, uskoisin sen tuntuvan vastenmieliseltä.
Ehkä miesystäväsi ei vai tykkää imeä munaasi, kun on hetero?
Jos ei tykkää niin ei tykkää. Jokaisen oma valinta.
Eihän kaikki naisetkaan syväkurkuta ja sekin on ihan OK. Ne sitten vaihtaa parempaan joille asia on tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sheivannut? En miehenä antaisi suuseksiä naiselle jolla on pillukarvoja. Kiitorata vielä menee, mutta ei enempää.
Aikuinen mies pelkää karvoja?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei menkkoja niin vaikea keksiä tilanetta että olisi vastenmielinen. Päin vastoin, jos vielä kääntyy 69 jossain kohtaa niin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkää? Inho on paremmin kuvaava sana. Mitä sä valitat täällä ettet saa suuseksi ja sitten kun saat vinkin mistä johtuu niin et suostu asiaa ymmärtämään. Siisti pillusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkää? Inho on paremmin kuvaava sana. Mitä sä valitat täällä ettet saa suuseksi ja sitten kun saat vinkin mistä johtuu niin et suostu asiaa ymmärtämään. Siisti pillusi.
Täällä on joku pikkupoika kommentoimassa.
onko pesä pesty ja ajeltu,tulee mieleen karvat ja muut haitat alapäässäsi
Oletko ap haistanut ja maistanut paikkojasi? Joillakin ihmisillä on pesusta huolimatta tunkkaiset aromit.
Aja nyt vaan ne karvat pois sieltä pillustasi. Mikä sä oot vaatimaan jotain suuseksiä kun et edes suostu sheivamaan. Kuka jotain karvakasaa haluaa nuolla? Tai oo sit ilman.
Karvoitus on siisti, mutta alapää ei täysin karvaton. En myöskään istuisi suoraan naamalle, niin että hän olisi se joka etenee omaa tahtiaan. Hämmentää kun muut äijät on halunneet "tutkia jokapaikan" ja tämän tutkimusretket on hillittyjä ja rajoittuneita.
Ehkä ehdotan seuraavaksi kelmua tai kortsua väliin, jos se on maku, jonka ajatus on ongelma.
Ehdotin myös, että voisi aloittaa pikku nuolaisulla klitorikseen...
Mutta totta tuokin, että ei toista voi pakottaa.
Enkä halua jumittaa asiaan, koska onhan sitä paljon muutakin nautinnollista.
Naiset voisivat perustaa keskenään nuoleskelupiirejä ja jättää miehet muihin puuhiin. Miesten kurkkusyöpä lukemat suorastaan romahtaisivat.
Ei sitten miehellekkään suikkareita!
"Istuppa hajareisin naaman päälle ja teet selväksi ettet poistu ennen kun olet tyydytetty."
Toimiskohan tuo...jos oikeasti toinen ei pidä ajatuksesta.
Toisaalta siinähän sitten näkisi senkin saako hän kiksejä siitä, että minä määrään tahdin.
Ja olen siis ehdottanut kaikenlaista hyvänmakuista sinne nuoltavaksi ja tullut sänkyyn alapää juuri pestynä...
Ja kerron mielelläni mitä pitää tehdä, jos hän ei tiedä tai on epävarma.