Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuseksi mieheltä

Vierailija
29.12.2022 |

Itse olen melko aktiivinen ja kokeilunhaluinen ja nyt uudessa suhteessa itseäni nuoremman miehen kanssa. Olen edellisissä suhteissa saanut aina mieheltä suuseksiä, mutta nykyinen ei ole asiasta innostunut. Minä kyllä tykkään nuoleskella häntä, mutta homma jää siihen siltä osin. Olen yrittänyt ehdotella asiaa, mutta olen saanut kommentin "ei ole ollut tapana". Harmi, itse haluaisin maksimoida nautinnon. Onko mitään tehtävissä?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset voisivat perustaa keskenään nuoleskelupiirejä ja jättää miehet muihin puuhiin. Miesten kurkkusyöpä lukemat suorastaan romahtaisivat.

Tämä on ihan validi pointti kyllä. Ei ketään ainakaan pitäisi painostaa toimintaan josta todennäköinen seuraus on HPV-nielussa ja kurkkusyöpä jonkun vuoden viiveellä.

Vierailija
22/55 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Istuppa hajareisin naaman päälle ja teet selväksi ettet poistu ennen kun olet tyydytetty."

Toimiskohan tuo...jos oikeasti toinen ei pidä ajatuksesta.

Toisaalta siinähän sitten näkisi senkin saako hän kiksejä siitä, että minä määrään tahdin.

Ei kyllä mitään järkeä, jos toinen on jo ilmaissut että ei maistu.

Sama kuin mies yllättäin lvittäisi kannikkansa ja tunkisi peräpäätään nuoltavaksi naiselle joka on aiemmin sanonut että peppuhommat eivät ole hänen juttunsa.

Kyllä toisen rajoja pitää kunnioittaa, eikä aloittaa mitään jankkaamista ja vonkumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään tehtävissä, jos miehen asenne on toi ettei ole ollut tapana Häntä ei näytä naisen tyydytys ja tyytyväisyys kiinnostavan yhtään.  Ei ole ollut tapana.  Hän ei kumminkaan pysty korvaamaan nuolemisesta naisen samaa nautintoa mitenkään, eikä tod näk edes yritä.  Tyhjää saa pyytämättäkin, vaihtoon opetelemaan parempaa asennetta. Naisten ei kannata tyytyä surkeisiin itsekeskeisiin miehiin. 

Siis mikään pakko ei ole miehen suostua suuseksin antamiseen, voi olla ihan omasta tahdostaan ilmankin seksiä. Oma valinta. 

Vierailija
24/55 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset voisivat perustaa keskenään nuoleskelupiirejä ja jättää miehet muihin puuhiin. Miesten kurkkusyöpä lukemat suorastaan romahtaisivat.

Tämä on ihan validi pointti kyllä. Ei ketään ainakaan pitäisi painostaa toimintaan josta todennäköinen seuraus on HPV-nielussa ja kurkkusyöpä jonkun vuoden viiveellä.

Tää on ihan validi syy.

Vierailija
25/55 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies rakastaa naista niin hän nuolee kyllä pillua. Suhteessa voi olla ilman rakkauttakin, mutta suhteesta ei kannata tehdä eksklusiivista, jos rakkautta ei ole. Eli voi ottaa rinnalle suhteen jossa on nuolevaisempi mies, rakkaudella tai ilman.

Vierailija
26/55 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei saa kaikkea samassa paketissa, ei välttämättä nuorempaa innosta vanhan pesän nuoleminen. Kokeile itseäsi vanhempaa miestä, tai jousta vaatimuksissasi.

Vierailija
27/55 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tätä miestä vaihtoon laittamassa suuseksittömyyden vuoksi. Hän osoittaa rakkautta muilla tavoin ja olen niihin tyytyväinen. Muutenkin tuntuu lämpenevän hitaasti ja ei ole seksuaalisesti niin aktiivinen kuin minä eli luulen, että asioissa voidaan pikkuhiljaa edetä.

Vierailija
28/55 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta naiset voi varmaan sitten altistaa peniksestä tarttuvaan kurkkusyöpään. Oikeasti ei kaikilla miehillä ja naisilla ole hpv:tä ja voihan sen testauttaa.

Vierailija
29/55 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tätä miestä vaihtoon laittamassa suuseksittömyyden vuoksi. Hän osoittaa rakkautta muilla tavoin ja olen niihin tyytyväinen. Muutenkin tuntuu lämpenevän hitaasti ja ei ole seksuaalisesti niin aktiivinen kuin minä eli luulen, että asioissa voidaan pikkuhiljaa edetä.

Toivossa on hyvä elää. Toivottavasti ei etene väärään suuntaan. Meillä vaimo nuorempana poisti liian nopeat ja laiskat etenemiset ihan sillä,, että sanoi suoraan, että jos meinaat jotain tehdäkin (eli saada seksiä) niin nuolet ensin. Vaihtoehtoja oli siten vain yksi seksille. Mielellään nuolinkin, mutta joskus meinasin olla malttamaton. Aika nopeasti oppi rytmin, että ensin nuolemalla pillu kiimaan ja siitä sitten edetty. Oikeassahan vaimo oli. Molemmille parempi. 

Vierailija
30/55 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta naiset voi varmaan sitten altistaa peniksestä tarttuvaan kurkkusyöpään. Oikeasti ei kaikilla miehillä ja naisilla ole hpv:tä ja voihan sen testauttaa.

Jos mies on niin bakteerikammoihen, että pelkää nuolemista, voi hänet siirtää takaisin runkkujaostoon.

Vierailija
31/55 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedät, missä olet 10 vuoden kuluttua: toivomassa salaa, että joku sinut joskus tyydyttäisi oikein kunnolla. Sitten tapahtuu, että olet sopivalla tuulella viihteellä, pienessä hiprakassa ja kohdalle osuu komea kolli, joka haluaa näyttää sinulle, mitä on kunnon rakastelu.

Mitä mahdat sanoa?

Vierailija
32/55 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tiedät, missä olet 10 vuoden kuluttua: toivomassa salaa, että joku sinut joskus tyydyttäisi oikein kunnolla. Sitten tapahtuu, että olet sopivalla tuulella viihteellä, pienessä hiprakassa ja kohdalle osuu komea kolli, joka haluaa näyttää sinulle, mitä on kunnon rakastelu. Mitä mahdat sanoa?"

Todennäköisesti päättäisin tämän suhteen, jos kokisin etten saa tästä tarpeeksi. Sen jäljeen varmaan päätyisin harrastamaan seksiä jonkun muun kanssa. Tälläkään hetkellä tyydytys ei ole pelkän miehen varassa, vaan harrastan kivaa myös itsekseni. Tämän miehen kanssa elämässä on muitakin asioita, joista nauttii. En aio tehdä tästä suuseksittömyydestä kiistakapulaa, joka vaikuttaisi siihen kaikkeen kivaan mitä meillä on.

Vierailija
33/55 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaihtoon. Jos mies ei suostu tyydyttämään omaa puolisoaan niin kuka sitten tyydyttää? Miksi kukaan nainen jättäisi miehen takia oman seks nautintonta väliin?

Vierailija
34/55 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies rakastaa naista niin hän nuolee kyllä pillua. Suhteessa voi olla ilman rakkauttakin, mutta suhteesta ei kannata tehdä eksklusiivista, jos rakkautta ei ole. Eli voi ottaa rinnalle suhteen jossa on nuolevaisempi mies, rakkaudella tai ilman.

Jos nainen rakastaa miestä niin kyllä hän ottaa suihin?

Vierailija
35/55 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aja nyt vaan se puska pois, ihan itsesi takia

Vierailija
36/55 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tai tarkemmin

ottaa suihin = välittää

nielee spermat = rakastaa

kurlaa = liioittelee

Vierailija
37/55 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ihan loppuun asti.

Vierailija
38/55 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä tilaisuuden tullen lipittelen vaikka tuntikausia, mitään ongelmaa ei ole ollut. Ainoastaan sheivaamattomista jää joskus karva suuhun, senkin saa nopeasti pois. Jotenkin se kiihottaa itseä kun toinen nauttii (osaan ja tiedän mitä teen siis) ja itse nuoleminen on kyllä animaalisen kiihottavaa, usein on oltukin 69 asennossa, mikä tietysti ei aina optimi jos on just saamassa, niin jää kumppanin tarpeet toissijaiseksi.. Mutta hyvä suuhoito takaa esileikkinä sen ettei itseni tarvitse sitten enää holehtia perusyhdynnässä saako se nainen vai ei, kun tiedän sen jo saaneen.

Vierailija
39/55 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva nähdä, mitä ketjussa lukisi, jos sukupuolet kääntäisi tässä toisinpäin.

Ja toisekseen, toista ei voi pakottaa. Voi kertoa, että asia X olisi itselle tärkeää ja nautinnollista, mutta se menee rajan yli pahasti jos vain istut naamalle tietäen että toinen ei sitä halua.

Vierailija
40/55 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä tilaisuuden tullen lipittelen vaikka tuntikausia, mitään ongelmaa ei ole ollut. Ainoastaan sheivaamattomista jää joskus karva suuhun, senkin saa nopeasti pois. Jotenkin se kiihottaa itseä kun toinen nauttii (osaan ja tiedän mitä teen siis) ja itse nuoleminen on kyllä animaalisen kiihottavaa, usein on oltukin 69 asennossa, mikä tietysti ei aina optimi jos on just saamassa, niin jää kumppanin tarpeet toissijaiseksi.. Mutta hyvä suuhoito takaa esileikkinä sen ettei itseni tarvitse sitten enää holehtia perusyhdynnässä saako se nainen vai ei, kun tiedän sen jo saaneen.

Jep, sä tykkäät. Ap:n mies ei. Ihmiset on erilaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi