Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisesta käytöksestä ihmisellä olet saanut hyvän ensivaikutelman?

Vierailija
13.11.2006 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin (muttei tyrkyn puhelias, osaa myös kuunnella ja keskustella muustakin kuin itsestään), reipas, iloinen ja syvällinen keskustelu kiinnittävät minun huomion.

Vierailija
2/3 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostunut ympäristöstä/ihmisistä. Ei saa olla flegmaattinen tilanteessa, jossa haluaa tehdä vaikutuksen. Korostan sitä, että on kiinnostunut sen ihmisen/ihmisten asioista, johon haluaa tehdä vaikutuksen. Eli esittää esim. lisäkysymyksiä jos puheenaiheeksi tulee joku joka kiinnostaa sitä kehen pitäisi tehdä vaikutus ensi tapaamisella. Oli kyseessä sitten työhaastattelu, deitti tai eka vierailu anoppilassa:)

Hymy ja ystävällisyys on aina jees.

Btw mä olen ihan oikeesti saanut töitä ihan nuorena, ihan ilman työkokemusta ja se on ollut puhtaasti käytöstapojen ja sosiaalistentaitojen ansiota:) En olisi ikinä uskonut pääseväni sellaiseen kesätyöhön ilman mitään koulutusta/tietoa. Mutta halu oli oppia:) Asenne on myös tärkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuuntelee aidosti ja kyselee kiinnostuneena. Olen noilla konsteilla aina " saanut" haluamani. Mutta vaatii siis aidon kiinnostuksen, sitä ei oikein pysty esittämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi