Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jahas. Perhe tilaa hampurilaisia. Lapselle pelkkä pihvi juustolla. Äidille ei sipulia, ei ketsuppia, ei kurkkusalaattia...

Vierailija
28.12.2022 |

Eiköhän hampurilaispaikka ole teille vähän väärä?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena töissä mäkkärillä ja voi ei niitä tilauksia. Yksi mamma tilasi lapselleen juustopurilaisen ilman juustoa ja pihviä. Käytännössä siis sämpylän ketsupilla. Yritin ehdottaa että ottaisi halvemman normihampparin ilman pihviä, mutta ei.

Sitten sellaisia perheitä oli paljon, jossa lapsille tilattiin hampurilainen, vesi ja porkkanat, koska ei pidä syödä epäterveellisesti. Sitten vanhemmat veti ne suurimmat hamppariateriat dipeillä ja isompina. Voi tietysti olla, että lapset sai pöydässä limua ja ranuja, en katsonut. Muistan vain sen pettymyksen lasten kasvoilla. Ja siis jos haluat terveellistä, et tule mäkkiin.

Vierailija
2/69 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tilataan lapsille hampparit pelkällä pihvillä

Miksi?

Kun eivät muuta syö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olin hampurilaisia vääntämässä hesessä. Erikoistilaus hampparit sai aina väliinsä räkälimpin tai pershikee.

Vierailija
4/69 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ehkä sitä tilaussysteemiä parantaa niin että jo jonossa näppäillään se itselle mieluinen annos ja sitten vaan noudetaan se niin ei tarvitse hampurilaiskokin ja sivullisten raivostua.

Vierailija
5/69 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Kun eivät muuta syö

Miksi alanuoli?

Vierailija
6/69 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Kun eivät muuta syö

Miksi käytte hampurilaispaikoissa?

Vierailija
7/69 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko ehkä sitä tilaussysteemiä parantaa niin että jo jonossa näppäillään se itselle mieluinen annos ja sitten vaan noudetaan se niin ei tarvitse hampurilaiskokin ja sivullisten raivostua.

No nykyäänhän se on noin

koneelta tilataan

Vierailija
8/69 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas. Sama mamma tuli palauttamaan saamansa oheusmajoneesin, koska ei ollut mielestään tarpeeksi kylmä ja siten terveydelle vaarallinen.

Ap

Vierailija
9/69 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Kun eivät muuta syö

Tykkäävät pihvistä ja ranskalaisista

ja toinen syö seesamin siemeniä

Vierailija
10/69 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Kun eivät muuta syö

Mun lapsi halusi aina sämpylät juustolla ja muilla höysteillä ilman pihviä :D

Vierailija
11/69 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tilattiin yleensä yhdelle lapselle ehdottoman kanamunaton ja tomaatiton hamppariateria. Toiselle lapselle piti olla ruokaa ilman maitoa, kanamunaa, nautaa, kanaa, kalaa, vehnää, ruista, tomaattia, soijaa jne eli käytännössä tilattiin kahdet isot ranskalaiset. Sori teille tekijöille mutta minkäs allergioille tekee.

Vierailija
12/69 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida palveluammatti olla AP:n alaa

Vierailija
13/69 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia tilaan nykyään niistä automaateista. Saa ihan itse valita, eikä tarvitse sen elämäänsä kyllästyneen kassatyypin vit tuuntua, kun ei ne kuitenkaan ymmärrä, jos sanon että ilman suolakurkkuja. Ranujen tilalle otan myös mieluummin vaikka sipulirenkaat.

Vierailija
14/69 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep ja tuo kun tapahtuu hesburgerissa, niin vaikka olisit seuraava asiakas noiden säätäjien jälkeen niin saat odotella ateriaasi vähintään puoli tuntia. Tai enemmän. Olen kerran odottanut juustoateriaani hesessä 25min, vaikka olin ainoa asiakas. Melkoinen suoritus.

Vierailija
15/69 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkkäriä tuskin kiinnostaa mitä ihmiset tilaa, kunhan rahaa tulee

Vaikka kakkaa tilaisi

Mikä on siis henkilöstön ongelma? Ei vastaa yrityksen arvoja tuollainen valitus

Vierailija
16/69 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep ja tuo kun tapahtuu hesburgerissa, niin vaikka olisit seuraava asiakas noiden säätäjien jälkeen niin saat odotella ateriaasi vähintään puoli tuntia. Tai enemmän. Olen kerran odottanut juustoateriaani hesessä 25min, vaikka olin ainoa asiakas. Melkoinen suoritus.

Älä mene heseen, jos et saa palvelua.

Vierailija
17/69 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon takia tilaan nykyään niistä automaateista. Saa ihan itse valita, eikä tarvitse sen elämäänsä kyllästyneen kassatyypin vit tuuntua, kun ei ne kuitenkaan ymmärrä, jos sanon että ilman suolakurkkuja. Ranujen tilalle otan myös mieluummin vaikka sipulirenkaat.

Plus usakltaa tilata enemmän kun kassalla aina niin kiire, eikä kaikkea edes esitellä

Itse oon ennen peloissani tilannut aina perus hommia, nyt voi tehdä monimutkaisia tilauksia

.

Kassat saisi kaikki irtisanoa - asennekin pilalla

Sad

Vierailija
18/69 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisin hampurilaisen ilman pihviä, sämpylää ja lisukkeita. Mukaan. 🥸

Vierailija
19/69 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampurilaispaikoissa on suht turvallista perusallergikon syödä, kun ne hampurilaiset rakennetaan siinä tilauksen jälkeen. Kaikki ainekset löytyy netistä. Tarkoitan siis sellaisia allergioita, joista ei tule anafylaktista reaktiota....

Eineshampurilaisiin on tungettu kaikkea ylimääräistä ( siihen pihviin) , joten niitä ei voi syödä. Ja joskus, pari kertaa vuodessa on ihan kiva ostaa jotain valmisruokaa, joka käy ksikille, eikä tehdä kaikkea alusta alkaen itse ( hampurilaisiakin teen itse).

Noi tilausautomaatit on näppäriä, niiden avulla saa tilattua ranskankielisessä maassakin ruokaa itselleen ilman, että kukaan saa hermoromahdusta 😆

Vierailija
20/69 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Kun eivät muuta syö

Meillä sama, käydään koska lapset tykkää siitä hampparista. En itsekkään halua esim pizzan päälle juuri mitään. Tonnikala ja jauheliha, ananas. Muuten jää syömättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi