Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, joita vituttaa joulu jo valmiiksi?

Vierailija
13.11.2006 |

Osta samaa paskaa jouluruokaa, , ryysi kauppajonoissa, lähettele joulukortteja ihmisille, joista et välitä paskan vertaa. Mun puolesta koko joulun voisi perua!!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liimataan pari tonttua ikkunaan, paistetaan pihvit ja juodaan punkkua. Mitään lanttulaatikoita ei aleta hamstrailemaan, saatika krääsää. Pienille lapsille riittää lahja per naama.

Stressin voi luoda itselleen mistä vaan, minä en tee ikinä mitään siksi, että se on tapana.

Vierailija
2/8 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois kalenterista. Nehän täyttää perinteisesti turvakodit, kun äijät vaihtaa vapaalle ja siinä sitten vedetään lärvit ja muijalta hampaat kurkkuun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat kaapit jo siivottu ja parit lahjat pakattu. Hiljaa hyvä tulee ja näin ei tule kiire. Siitä se kiukku tulee, kun kuitenkin haluaisin, että koti olisi kerran vuodessa putipuhdas (ja juhannus se aika ei kuitenkaan ole) ja olisi ajatuksella hankittuja lahjoja ja saisi syödä hyvää ruokaa.

Vierailija
4/8 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itseinho iskee!!!

Vierailija
5/8 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Teemme vain sellaisia jouluruokia joista pidämme; kinkkua ja lanttulaatikkoa, ei muuta! Suklaata syömme myös.

- Aikuisille ei osteta lahjoja ja lapsetkin saavat koohtuullisesti lahjoja.

- Yhtään joulukorttia emme lähetä, jos ei huvita ja ei ole huvittanut moneen vuoteen.

- Koristelun teemme myös jos huvittaa ja yleensä on tehnyt meli laittaa koristeet esille, kun ne näyttävät niin kivalta.

- Jouluna pääasia on rentoutuminen ja lukeminen.

Tee joulusta sellainen kuin itse haluat. Silloin ei tarvitse stressata. Ole sellaisten ihmisten kanssa tekemisissä joista oikeasti pidät. Ei ole pakko lähteä mihinkään sukulaisille joulun iettoon, jos tiedossa on vain itkua ja hammasten kiristystä.

Vierailija
6/8 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole moneen vuoteen enää lähetellyt joulukortteja, koska se on mun mielestä niin naurettava tapa. Eri asia ois, jos kirjoittais korttiin kuulumisia tai laittais mukaan kirjeen. " Hauskaa joulua! T. XXX" on vaan jotenkin niin kornia.

Vierailija
7/8 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kortin, josta oli lähettäjä unohtanut nimmarinsa kokonaan! No tunsin kummiskin kaverin käsialan ja naureskelin hänelle asiasta! Sanoi kirjoittaneensa niitä keskellä yötä silmät ristissä, että ne kaikki 40 korttia saisi lähetettyä sillä halvemmalla postimaksulla!

Vierailija
8/8 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on pääasia että tulee lähetettyä mummille ja muutamille muille tosi läheisille ihmisille. Mutta mummille pitää ainakin lasten tekemä kortti aina lähettää. :)