kierto ihan sekasin
mulla on kierto tällähetkellä aivan sekasin. yks syy on varmaan se, et laihdutin yhtäkkiseltään 12 kiloa. jätettiin pillerit pois lokakuun alus, söin minipillereitä eli pelkkää keltarauhashormoonia. kuukautiset alko heti pillereitten jättämisen jälkeen, sit meni sellanen 40 päivää ja alko sellanen ihmeellinen ruskea tiputteluvuoto, aattelin et olen raskaan ja teinkin testin monesti, mut ei. tätä ruskeeta tiputtelua jatku melkein kaks viikkoa, ainoastaan yhdynnän aikana tui myös ns.kunnon verta. ajattelin et ne on kuukautiset. nyt sit alko eilen kunnon vuoto, kai nää nyt sit on ne oikeat kuukautiset. mietein kans, et ostaisko noita tikkuja, mut aika kallista taitaa ol mun tapaukses ku ei yhtään tiedä, onks kierto 40 vai 60 päivää vai jotain siltä väliltä. yksi lapsi meil on, helmikuulla tulee kaks vuotta, ja ihan luomusti tuli. joskin puoli vuotta yritystä, johon mahtu ainoastaan kahdet kuukautiset. onko muilla pitkiä ja epäsäännöllisiä kiertoja ja noita välitiputteluja, ja oletteko käyttäneet tikkuja?
kans ihan kierto sekaisin. Olenkin syönyt primolutia enemmän ja vähemmän koko vuoden ja nyt eka kuukausi meni ilman primolutia jolloin kierroksi tuli 39pv. Nyt ajattelin ostaa ovistestejä ja tikuttaa seuraavan kierron jotta tiedän ovuloinko ollenkaan ja missä vaiheessa. Ennen toisen lapsen odotusta mun kierto oli 35-78pv ja raskautta saimme odotella 1.5v joten nyt otan varmemman päälle vaikka kolmonen ja nelonen saivatkin alkunsa nopeammin kuin kakkonen :o)
Mulla kierron sotki ehkäisypiikki ja sen jälkeiset minipillerit sekä imetys :o)