Jos sulla olisi valta muuttaa nyt yksi asia
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekäs. Haluaisin vaan, että yksi ihminen rakastaisi minua. Toivokoot muut maailmanrauhaa ja onnea ja terveyttä koko ihmiskunnalle.
Minä rakastan sinua.😊
Muuttaisin asioita niin, ettei aamulla vierestäni heräisikään vanha ohentunut liian kylmä täkki, vaan Ukrainan presidentti.
Ensin toivoisin kaksi toivomusta. Ja sitten, ensimmäiseksi itselleni rakastavan ja tasapainoisen elämänkumppanin.
Toiseksi, että kaikki maailman ihmiset alkaisivat välittämään ja toimimaan ilmastonmuutoksen ja luontokadon pysäyttämisen hyväksi.
Uskon että jälkimmäisen seurauksena myös kaikilla olisi parempi olla. Eikä myöskään sotia olisi sillä nehän kuormittaa ympäristöä myös järkyttävällä tavalla, joten kukaan ei myöskään haluaisi sotia.
Koneiden ylivertainen tuottavuus ihmistyöhön verrattuna verolle.
Rahasta vaihdannan välineenä luovuttaisiin. Sen sijaan hoidettaisiin kaikki kauppa hyödykkeillä. Näin jokaisen oma ahkeruus olisi se määräävä tekijä pärjäämisessä. Jokainen pystyisi myös elämään omien kykyjensä avulla. Elämä ei olisi kiinni siitä saako työtä vai ei. Mikä on ainakin osittain tuurista kiinni.