Jos sulla olisi valta muuttaa nyt yksi asia
Kommentit (46)
Klassinen vadtaus , jos yhden toiveen saa esittää: että saisin esittää lukemattoman määrän toiveita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parantuisi tästä masennuksesta, mietin ihan oikeasti itsemurhaa. Olen kolmen pienen mummu, ne pienet mietityttää, kun olen hoitanut niitä kuitenkinkin aika paljon. Ikävöiköhän ne kauan?
Sulla on ainakin ihan väärä menetelmä siitä masennuksesta parantumiseen. Ota aktiivinen ote elämän parantamiseen ja siitä se lähtee. Ala lenkkeilemään, nauttimaan luonnosta ja lopeta vellominen.
Kiitos kovasti. Kyse meillä masentuneille on juuri siitä kiinni, että ai vaan ole voimia olla aktiivinen.
Mutta hienoa, että olet noin tietävä.
Tähän on kolme vaihtoehtoa,
muuttaisin maailmaan niin että:
A. Kremlin väki kokisikin kaiken sen, mitä ukrainalaisvauvat ovat kokeneet.
B. Ukrainan sijaan Venäjä olisikin tomuna ja romuna.
C. Ikkunasta ei putoisikaan makkarapohatta, vaan Vladolf Putler.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parantuisi tästä masennuksesta, mietin ihan oikeasti itsemurhaa. Olen kolmen pienen mummu, ne pienet mietityttää, kun olen hoitanut niitä kuitenkinkin aika paljon. Ikävöiköhän ne kauan?
Sulla on ainakin ihan väärä menetelmä siitä masennuksesta parantumiseen. Ota aktiivinen ote elämän parantamiseen ja siitä se lähtee. Ala lenkkeilemään, nauttimaan luonnosta ja lopeta vellominen.
Kiitos kovasti. Kyse meillä masentuneille on juuri siitä kiinni, että ai vaan ole voimia olla aktiivinen.
Mutta hienoa, että olet noin tietävä.
Ei se helppoa ole. Parannuin itse masennuksesta tällä tavoin.
Toivoisin että Jumala ilmestyisi kaikille ja näin kaikki näkisivä, että kannattaa uskoa, eikä se ole satua tai keksittyä..<3
Tarjoaisin lapsilleni paremman ja tasapainoisemman lapsuuden. Tai ehkä jättäisin lapset kokonaan tekemättä. Ehkä unohtaisin koko rakkauden ja perhe-elämän perään haihattelun ja keskittyisin elämässä muihin juttuihin. Tai sitten vaan luovuttaisin koko elämän suhteen jo paljon aiemmin. Mutta toivoisin, että lapsillani olisi parempi elämä.
10km meteoriitti sipaisi Pietarin ja Moskovan pois kartalta.
Kaikki itämaan uskonnon edustajat pois Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
kaikille ihmisille lobotomia jotta elettäisiin rauhassa kukin omaa maataan kuokkien
Mitä tuollaisella todellisuudella tekisi? Parempi vaihtoehto olisi ydinpommittaa koko planeetta, sekin olisi vähemmän julma kohtalo
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä poistaisin Venäjän pysyvästi tältä maapallolta, ja toisin näin ollen rauhan takas maailmaan.
Poista mieluummin vaan Putin ja sen korruptoituneet rikkaat kaverit.
Vierailija kirjoitti:
Klassinen vadtaus , jos yhden toiveen saa esittää: että saisin esittää lukemattoman määrän toiveita.
Maapallon ylikansoittuminen!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä poistaisin Venäjän pysyvästi tältä maapallolta, ja toisin näin ollen rauhan takas maailmaan.
Ei tuo mitään auta. Venäläiset on kansana niin alamaisia, että päästävät aina uuden tyrannin valtaan.
Vierailija kirjoitti:
Sen että en ole kaikkivoipa Jumala.
Miksi kaikkivoipa jumaltietoisuus olisi fyysisessä kehossa ja kirjoittelisi vauva-palstalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo mitään auta. Venäläiset on kansana niin alamaisia, että päästävät aina uuden tyrannin valtaan.
Noh, tolla samalla logiikalla Pohjois-Koreakin pitää sitten poistaa maailmankartalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi muru kun ei se riitä. Kyllä ne on poistettava ihan kokonaisuudessaan toiseen ulottuvuuteen. Jonnekin missä on vain kaltaisiaan örkkejä ja ikuinen pimeys.
Olen itsekäs. Haluaisin vaan, että yksi ihminen rakastaisi minua. Toivokoot muut maailmanrauhaa ja onnea ja terveyttä koko ihmiskunnalle.
Tasa-arvo sillä sitä ei ole missään.
Miksei samalla 30km rautameteoriitin osuminen keskelle yellowstonea. Maailma paranisi kertaheitolla paljon ja sodat päättyisivät pitkiksi ajoiksi.