Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin sairauteen voi liittyä yksikseen kovaan ääneen nauraminen?

Vierailija
28.12.2022 |

Onko vaarallista?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistukseen. Maaninen hekottelu voi helpottaa.

Vierailija
42/55 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tollanen yksikseen naurava naapuri. Mietin vain, mitäköhän kivaa siellä puuhastelee, kun niin hekotuttaa...

Luen esimerkiksi kirjaa. 

Tulee mieleen simpanssi, joka pohtii, mitä ihminen tekee heilutellessaan jalkoja ilmassa (pyöräilee).

Simpanssi sitten päätyy mietteissään siihen, että nauraja on psykoottinen.

Kyllä apinakin voi oppia pyöräilemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen joskus nauranut esim. bussissa, kun äänikirjassa tai podcastissä tuli hauska kohta. En vaan pystynyt hillitsemään sitä naurua. 

Katso aina ensin, onko kuulokkeet korvilla, ennen kuin huolestut henkilön mielenterveydestä. 

Vierailija
44/55 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauraminen on terveellistä. Ei sitä tyhjästä olla keksitty sanontaa "Nauru pidentää ikää".

Nauraminen ja tekonauraminen myös parantaa mieltä. Googletelkaapas nauruterapian hyötyjä.

Tälle palstan väelle sopisi todellakin nauruterapia. Voisi nämä psyykkeeseen vaikuttavat aloitukset muuttua parempaan suuntaan.

Kokeilkaapas kaikki tekonauraa ja mielellään paikassa missä ei ole muita niin toiset eivät ajattele teitä pipipäisiksi. On sekin hassua miten nauramista pidetään sopimattomana, vaikka sillä on mieltä parantavaa vaikutusta.

Vierailija
45/55 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä helvettiä? Langattomat napit korvissa kuuntelee hauskaa äänikirjaa, podcastia tai radio-ohjelmaa? Tyrskin ainakin itse just vähän aika sitte julkisissa, kun kuuntelin yleltä radio sodomaa.

Luija, että ihmiset voi olla tyhmiä, jos heti pitää hullu Kwon leimata, jos joku hymyilee ti herranjumala nauraa ja et heti keksi mielikuvituksettomana, että miksi 🙄

Vierailija
46/55 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Podcastit saattavat saada minut nauramaan ääneen työpaikalla kun saamme kuunnella kuulokkeet päässä mitä halutaan

Vierailija
47/55 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran naapurilleni, joka kyttää ja stalkkaa. Ei voi muuta kuin nauraa!

Vierailija
48/55 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on vaikeaa tietää, nauraako/puhuuko joku itsekseen vai pikkuinen nappi korvassa.

Siskollani on kova ääni, kun puhumme puhelimessa (nauramme asioille myös) pidän kuulokkeita, koska voin säädellä niiden avulla äänen voimakkuutta.  Naapurit, en ainakaan usko, näkevät että oon puhelimessa, kuulevat vain nauruni.

Vierailija
49/55 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin yksin ääneen, kun katsoin funniest movie scenes.

Vierailija
50/55 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajuksi kai kutsutaan🤯

Vierailija
51/55 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä helvettiä? Langattomat napit korvissa kuuntelee hauskaa äänikirjaa, podcastia tai radio-ohjelmaa? Tyrskin ainakin itse just vähän aika sitte julkisissa, kun kuuntelin yleltä radio sodomaa.

Luija, että ihmiset voi olla tyhmiä, jos heti pitää hullu Kwon leimata, jos joku hymyilee ti herranjumala nauraa ja et heti keksi mielikuvituksettomana, että miksi 🙄

Mä oon törmännyt tilanteisiin, joissa eräät puhuvat naurajista, kuin olisivat aineissa tai hulluja. Jopa minuakin on halveksittu, kun oon hymyillyt ja se hymyily tulee itseltäni ihan luonnostaan.

Tämä Suomi vaikuttaa olevan ahdasmielisten maa.

Vierailija
52/55 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain testailu -ohjelmassa oli jakso, jossa joku tarkoituksen omaisesti nauroi voimakkaasti julkisessa paikassa itsekseen. Siinä sivulliset katsoivat kieroon ja pitivät etäisyyttä nauravaan henkilöön.

Itsekseen nauraminen ei vaikuta suurimmalle osalle ihmisistä olevan tervettä. Itse en määrittele itsekseen nauravia ihmisiä mitenkään.

Saatan minäkin nauraa joskus ajatuksilleni.

Vierailija
53/55 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis töitä tehdessähän voi olla niin hauskaa, että nauraa yksin ääneen. Ihan normaalia.

Vierailija
54/55 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammailu selkeästi. Klassinen tapaus. Surullista. 

Vierailija
55/55 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkahatuilta puuttu mielikuvitus eivätkä voi käsittää et joku voi pyöritellä mielessään vaikka tulevia vitsejä tai muuta komiikkaa.

Pössyttelykin aiheuttaa naurukohtauksia, siis ensimmäiset kokeilut vaan kyllä ne siitä jäävät pidemmän päälle ja muuttuvat masikseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän