G: Mikä ehkäisy sinulla/teillä käytössä?
Kommentit (14)
tuo Pantentex ei ole muuten kovin luotettava...
Emmekä yritä toista lasta... Toiminut meillä seitsemän vuotta moitteettomasti: tuloksena yksi lapsi harkitusti :)
Ikää kumallakin päälle 40 vuotta ja miehellä on yksi aikuinen lapsi edellisestä liitosta. Suosittelen kaikille, joiden lapsiluku on täynnä. Päivä poliklinikalla ja muutaman päivän sairasloma, 15 laakin jälkeen näyte labraan ja ei enää ehkäisyongelmia.
merkki Cypretyl, Diane Novan rinnakkaisvalmiste. Taidan kohta lopettaa ne, kun ne vie kaikki sexhalut:(((
Otetaan kaikki vastaan jos meille jotain suodaan.
Nyt kuparikierukka ja odotellaan koska taas napsahtaa.......
Ihanaa olisi, jos voisi luottaa varmoihin päiviin.
kortsuihin. Testasin toisen lapsen syntymän jälkeen nuvaringiä, mutta liian kovat sivuoireet tulivat. Vitutus, masennus, täysi haluttomuus, päänsrky etc. Kiitos ei enää ikinä hormoneja. Mielummin vaikka lisää lapsia.
tuloksena 6 lasta ja tulleet vain silloin, kunon lupa anettu :)
Taitaa toimia kumminkin parhaiten naisilla joilla " kellontarkat" kuukautiset.
Hormonaalista ehkäisyä en halua käyttää...
Tarkoitus olisi kokeilla ehkäisyrengasta kun tuppaa " unohtumaan" tuo kondomi välillä...
Tällä hetkellä ei mitään koska toista lasta odotetaan rv27. Ennen keskeytetty yhdyntä yhdistettynä varmoihin päiviin :). Hyvin on toiminut meillä. Olen herkästi raskautuvaa tyyppiä (siis jos lasti sisään pääsee...) eikä ainuttakaan " vahinkoa" ole sattunut tällä " ehkäisyllä" .
Mites varmat päivät toimii epävarmoina päivinä? Ja tiedoksi keskeytettyä yhdyntää käyttäville, meillä toimi 8 vuotta moitteettomasti, kaksi suunniteltua lasta tuona aikana. Sen jälkeen on tullut kaksi yllätysraskautta, vaikka samalla tavalla jatkoimme...
itse aina ihmettelen sitä, kun täälläkin moni sanoo, että se ei ole luotettava. Olen käyttänyt vuosikausia, ja kahdesti olen jättänyt pois ja olenkin heti seuraavasta kierrosta ollut raskaana. Ei kai mikään ehkäisymenetelmä ole luotettava, jos sitä käyttää väärin tai on vain huono tuuri. Eikös kierukkaakin pidetä luotettavana, ja minulla on jo kaksi äitiä ystäväpiirissäni kierukan " ansiosta" .
Juuri nyt menkat. Ensimmmäiset sitten kesän 05-!