Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies söi kaikki joululahjaksi saamani suklaat!

Vierailija
27.12.2022 |

Sain joululahjaksi 8 suklaakonvehtirasiaa ja sain tietää, että mies oli syönyt ne kaikki jo maanantaihin mennessä tyhjäksi, vaikka tiesi niiden olevan minun!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Weetee-fatass yrittää porvoilla todella huonolla läpällä

Vierailija
2/16 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossei se idiootti opi kuin kantapään kautta niin sun on pakko kostaa tavalla, jonka tulee muistamaan. Otat siltä pois jonkun esineen joka on sen omaisuutta, väität myyneesi ja annat sen ukon melskata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillähän pääsit niistä, kun et sinä kuitenkaan pidä niistä halvoista juhlapöydän konvehteista.

Miten lahjaksi saamasi villasukat, onko mies ottanut ne käyttöön? Ja entä se hyydykekakku, jonka olit varannut joulupäiväksi?

Vierailija
4/16 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sama ukko, joka hotki lasten vanukkaat?

Vierailija
5/16 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sama ukko, joka hotki lasten vanukkaat?

Tämä on pahempi, hotki kilokaupalla suklaata.

Vierailija
6/16 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei sentään papereita viellä.

Vierailija
7/16 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika

Tämä mies on syönyt kakut ja kaakut, suklaat ja lasten vanukkaat. Mataa olla jo aikamoinen ilmestys, kooltaan

Vierailija
8/16 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on hyvä vaan, ettet itse liho ainakaan niiden suklaitten takia.

Vierailija
9/16 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies ostaa sinulle sitten tilalle uudet. Tietenkin.

Vierailija
10/16 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin elää pelkällä suklaalla, enkä silti ole vielä saanut edes kolmea rasiaa tyhjäksi, joten ihan uskottava tarina ei ole. Tai miehellä on joku ahmimishäiriö.

Vierailija
11/16 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilota lasten vanukkaat äkkiä.

Vierailija
12/16 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse voisin elää pelkällä suklaalla, enkä silti ole vielä saanut edes kolmea rasiaa tyhjäksi, joten ihan uskottava tarina ei ole. Tai miehellä on joku ahmimishäiriö.

Itse todistin joulukuun alkupuolella veljen luona kyläillessäni, kuinka hän yhdeltä istumalta vetäisi konvehtirasian illan leffaa katsoessaan ja sama tapahtui seuraavana päivänä uudestaan, kun aamupäivällä katottiin Tuntematonta telkkarista. Jätti vain molemmista kerroksista yhdet "pahat" syömättä eli yhteensä kahdesta konvehtirasiasta jäi 4 syömättä. Että ihan on näköjään mahdollista. Velipoika on kohta 6-kymppinen eli ei enää kasvava nuori. Jostain syystä ei kuitenkaan ole lihava 😁

Vierailija
13/16 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä lasten lahjaksi saamat vanukkaat?

Vierailija
14/16 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amatöörin touhua, jos vasta kolmas rasia menossa tänä jouluna!

Vierailija
15/16 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että joku ei saata syödä kuin vähän suklaata kerrallaa ei tarkoita, etteikö joku toinen voisi syödä huomattavasti suurempia määriä. Olen ihan normaalipainoinen, jopa hoikka nainen, ja voin ihan hyvin syödä useamman konvehtirasian illan aikana. Tapaninpäivänä söin leffaa katsoessa yksin konvehtirasian sekä sellaisen fazerin dumleboksin, eikä tullut edes pahaolo. Jouluna syön surutta mitä haluan ja kuinka paljon haluan, mutta arkena en tietenkään syö noi paljoa herkkuja.

Aloitus voi olla provo tai olla olematta, mutta tapahtumien kulku on ihan mahdollinen.

Jos aloitus on totta, niin ukko äkkiä kauppaan hankkimaan uudet samanlaiset konvehtirasiat syömiensä tilalle.

Vierailija
16/16 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä