Olin menossa ostamaan alennussuklaita mutta missään ei enää ollut! Mitä ihmettä?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Cittarissa ollut mitään alea ja Prismassa vain -30%...Sinne meni sekin aaton perinne...
Kupittaan cittari myi loput joulusuklaatit puoleen hintaan
Ostaneet vähempi suklaita tänä vuonna ei ne muuten ois näillä ryöstöhinnoilla ollut aattona jo loppu ilman alennuksia. Ei almuja enää jaeta.
Tokmannilla oli - 50% jo kaks päivää ennen aattoa mut köyhät oli valikoimat.
Joulusuklaat myytiin alella pois jo ennen joulua, ainakin isoissa marketeissa. 23pv ainakin ostin omani alennuksella.
Citymarketissa joulupäivänä -50%, paljon valikoimaa oli mutta parhaat marsipaanit loppu tai viety pois :(
Tokmannilla -50% ja oli enää päivällä jäljellä pahoja karkkeja, pihlajaa ja dacapoa. Kauppojen hyllyt tyhjenivät suklaista jo ennen joulua vaikkei mitään niin hyviä tarjouksia edes ollut. Kummallista.
Muistakaa ostaa jo Kinderit hyvissä ajoin tammikuussa.
Läski av-mamma söi kaikki suklaat!!
Vierailija kirjoitti:
Lihavat av-mammat käyneet heti aamulla ostamassa kaikki, kun ovet avattiin ja joulusuklaat olivat -50%. Lapsillensa eivät anna vaan mussuttavat kaiken itse.
Voi teiniparkaa, jäit ilman suklaata? Kohta alkaa taas koulu, niin ehkä tuskasi lieventyy siinä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli S-marketissa loput 75% alennuksella. Ostin Vihreät kuulat konvehteja, Liköörikonvehteja, Brunbergin tryffeleitä ja Moments-rasian. Kerrankin olin oikeaan aikaan liikkeellä, yleensä kaikki on jo keritty myydä.
Upea lihava elämäni! Namskis ja maiskis
Vierailija kirjoitti:
Tokmannilla -50% ja oli enää päivällä jäljellä pahoja karkkeja, pihlajaa ja dacapoa. Kauppojen hyllyt tyhjenivät suklaista jo ennen joulua vaikkei mitään niin hyviä tarjouksia edes ollut. Kummallista.
Nuohan on just hyviä! Voi kun oliskin ollut noita.
Tässä tulee ihan ilmainen neuvo: jos tarvitset jotain kausiluontoista tuotetta, osta se ajoissa. Turha vinkua siinä vaiheessa, kun on pantattu ja odotettu alennuksia, ja jääkin lopulta ilman.
Suklaa nyt ei ole sellainen tuote, jota on ihan pakko saada. Ostaa silloin, kun tekee mieli, ja saa sellaista, kuin haluaakin. Kilokaupalla alesta hamstraaminen on aika typerää.
Tokmanni möi bandan juhlapöytää 1,88 rasia. Taitaa olla senkin joulusuklaan huippuvuodet kaukana menneisyydessä.
Fatseriina-Kaloriina,,,, jämtti,,,, on mistä ottaa kiinni,,,, ei japsien anorexikkoja tai muita luuran,koja,,,,, kasi tulille eedelprok vain henkäisöö!
Suklaarasia on edullinen lahja, ei ihme että kaikki oli myyty loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli S-marketissa loput 75% alennuksella. Ostin Vihreät kuulat konvehteja, Liköörikonvehteja, Brunbergin tryffeleitä ja Moments-rasian. Kerrankin olin oikeaan aikaan liikkeellä, yleensä kaikki on jo keritty myydä.
Upea lihava elämäni! Namskis ja maiskis
Ja sä nyt oletit, että mä syön itse ne kaikki. 😆
Uuden vuoden juhlintakin kohta, kyllä ne tekevät kauppansa.
Oli kyllä harvinaisen aneemiset valikoimat kaupoissa jo joulun alla. Sikäli ei yllätä yhtään tämä. Ehkä nyt "pula-aikana" ne suklaarasiat menee kaupan varastoon ja ensi jouluna myydään täydellä hinnalla? Eiköhän niissä ole päiväystä jonnekin 2023, tai 2024 saakka. Namskis!
Vierailija kirjoitti:
Tässä tulee ihan ilmainen neuvo: jos tarvitset jotain kausiluontoista tuotetta, osta se ajoissa. Turha vinkua siinä vaiheessa, kun on pantattu ja odotettu alennuksia, ja jääkin lopulta ilman.
Suklaa nyt ei ole sellainen tuote, jota on ihan pakko saada. Ostaa silloin, kun tekee mieli, ja saa sellaista, kuin haluaakin. Kilokaupalla alesta hamstraaminen on aika typerää.
En viitsi maksaa ökyhintoja tavallisesta suklaasta. Ostin kyllä alesta suklaata muutaman rasian jemmaan. On siinä synttäreille jne. niin kauan kun päiväystä riittää. Sitten voi jättää syömättä jos tarjolla ei ole muuta kuin ylihintaista tavaraa.
-eri
Ei ollut kuin Pandan kellekään kelpaamattomia rasioita enää :(