Maikkarin uutiset: "Lähes joka neljäs tyytymätön Marinin hallitukseen" :D:D:D:D:D:D
Siis VAIN JOKA NELJÄS tuon pitäisi olla.
LÄHES JOKA NELJÄS on muotoiltu niin kuin se olisi todella paljon.
Voisiko Maikkari edes yrittää olla vähän neutraalimpi joskus?
Jos tässä vaiheessa vaikeaa hallituskautta lähes puolet on tyytyväisiä, niin sehän on varsin paljon.
Kommentit (17)
Suomi on siitä poikkeuksellinen valtio että täällä 75% kansasta on keskimääräistä yksinkertaisempia.
Joo, kiinnitettiin miehen kanssa huomiota tuohon samaan :DD
Kyllä se Marin pelottaa tiettyjä piirejä kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen normaali ihminen vihaa bilelorttoa.
Yksikään normaali ja täysjärkinen ei nimittele ihmisiä noin.
Miksi jotkut v ajakit postailevat noita videoita jatkuvasti? Luuletteko, ettei kaikki ole niitä jo nähneet? Katsotteko itse niitä uudestaan ja uudestaan?
Isä aurinkoinen kellotti 104% , siihen on vielä matkaa
joka neljäs on varmaan se lapseton muiden elättäjä, joka ei tältä hallitukselta saa mitään muuta kuin maksajan rooliin
Vierailija kirjoitti:
Maikkarin ja muun kokoomuspersumedian kampanjointi ei tuota toivottua tulosta vaikka rummutus on jatkunut jo kaksi vuotta täydellä teholla. :D
Kyllähän on tullut satunnaisia onnistumisia kuten tuo viimeisin arvokonservatiivinen värinä Rautjärvellä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kiinnitettiin miehen kanssa huomiota tuohon samaan :DD
Kyllä se Marin pelottaa tiettyjä piirejä kovasti.
Teille sannalahkolaisille lähinnä nauretaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maikkarin ja muun kokoomuspersumedian kampanjointi ei tuota toivottua tulosta vaikka rummutus on jatkunut jo kaksi vuotta täydellä teholla. :D
Kyllähän on tullut satunnaisia onnistumisia kuten tuo viimeisin arvokonservatiivinen värinä Rautjärvellä.
Kari rakasti!
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, kansa on puhunut! 75% on siis tyytyväinen!
Eihän se automaattisesti tuota tarkoita.
Mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu?
Lähes joka kymmenes äänestysikäinen on tyytyväinen Orpon toimintaan.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen normaali ihminen vihaa bilelorttoa.
Miksi vihata? Ilmeisesti tässä viitattiin pm Mariniin? En pidä kaikista hallituksen tekemistä päätöksistä, mutta en mä silti vihaa hallitusta tai ketään yksittäistä ministeriä. En mä saa muutenkaan mitenkään kiinni ajatuksesta, että kenenkään vihaaminen toisi mun omaan elämään jotain hyvää lisää...
Vierailija kirjoitti:
Lähes joka kymmenes äänestysikäinen on tyytyväinen Orpon toimintaan.
Mutta enemmistö toivoo Marinista myös seuraavaa pääministeriä
Voi ei,eikö joka media palvokkaan vapahtajaasi
Niinpä, kansa on puhunut! 75% on siis tyytyväinen!