Olin menossa ostamaan alennussuklaita mutta missään ei enää ollut! Mitä ihmettä?
Kommentit (41)
Cittarissa ollut mitään alea ja Prismassa vain -30%...Sinne meni sekin aaton perinne...
Samaa ihmettelin, yleennsä edes vihreitä kuulia on jäljellä uuteen vuoteen asti mutta nyt sekä Primassa että Citymarketissa tyhjät hyllyt.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ainaki hyllyt notku melkein tyhjinä joulupäivänä.
Ja tosiaan oli ollut alennusmyyntiä.
Kamsanterveydellisisti erinomaista. Makeisilla tulisi olla oma Alkon tapainen myymälä. Ja ihmisillä spkeripassi.
Täällä oli S-marketissa loput 75% alennuksella. Ostin Vihreät kuulat konvehteja, Liköörikonvehteja, Brunbergin tryffeleitä ja Moments-rasian. Kerrankin olin oikeaan aikaan liikkeellä, yleensä kaikki on jo keritty myydä.
S - marketissa oli suklaarasiat jo aatonaattona - 30 %
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli S-marketissa loput 75% alennuksella. Ostin Vihreät kuulat konvehteja, Liköörikonvehteja, Brunbergin tryffeleitä ja Moments-rasian. Kerrankin olin oikeaan aikaan liikkeellä, yleensä kaikki on jo keritty myydä.
Siis miksi ostit? En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Cittarissa ollut mitään alea ja Prismassa vain -30%...Sinne meni sekin aaton perinne...
Riippuuko kauppiaasta, meillä Sittarissa iso osa suklaarasioista on puoleen hintaan? Kupittaan Sittarissa.
Omien joulusuklaitteni ostaminen jäi jouluaattoon. Prismassa oli silloin jo 30% alennukset, hylly enimmäkseen tyhjä ja jäljellä vaan kalliit sekä pahat suklaat. Ihmettelin tosi paljon!
Lihavat av-mammat käyneet heti aamulla ostamassa kaikki, kun ovet avattiin ja joulusuklaat olivat -50%. Lapsillensa eivät anna vaan mussuttavat kaiken itse.
Venäläiset ja virolaiset vie kaiken. Samoin leipäjonoissa,ei siellä montaa suomalaista ole.eläkeläiset lähinnä.
Ei ostettu ennen joulua eikä nyt joulun jälkeenkään suklaata. Oikein ällöttää ajatella makeaa mönjää.
Täällä oli -30% mutta kaikki meni eilen. Nyt siinä paikalla on sipsuja.
Joulupäivänä oli K-kaupassa 50% ale. Ostin pari Lindtin isoa konvehtirasiaa, kyllä maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Joulupäivänä oli K-kaupassa 50% ale. Ostin pari Lindtin isoa konvehtirasiaa, kyllä maistuu.
Millähän rahalla ostit?!
Vierailija kirjoitti:
Lihavat av-mammat käyneet heti aamulla ostamassa kaikki, kun ovet avattiin ja joulusuklaat olivat -50%. Lapsillensa eivät anna vaan mussuttavat kaiken itse.
Näin on, ja suakos se itkettää, etkä voi asialle yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millähän rahalla ostit?!
Eurothan meillä täällä Suomessa on käytössä.
Täällä ainaki hyllyt notku melkein tyhjinä joulupäivänä.