Köyhille jaetaan ruokaa, jossa päiväys mennyt
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
No älkää menkö sinne jonoihin jos siellä jaettava ruoka ei kelpaa.
Menkääpä töihin, niin saatte pizzanne.
Ruokajonossa on paljon vanhoja ihmisiä. Sinäkö ne palkkaat? Eivätkö ne ole jo tehneet työnsä, ei kaikkien eläke ole tonneja.
Ei siihen kuole jos se on säilytetty asianmukaisesti. Itsekin syön päiväysvanhaa ruokaa.
Päiväysvanhakin ruoka on parempi kuin nälästä kurniva vatsa.
Vierailija kirjoitti:
Säilyy päivämäärän jälkeen. Mulla on joskus 2 kuukautta vanhoja kananmunia jääkaapissa olleet ja ihan hyviä käytettäessä. Maito 12 päivää yli, valmisruuat esim kirjolohikiusaus 3 viikkoa yli päivän, makkara 3 viikkoa yli, leipä 2 viikkoa yli ja ihan hyviä..Kerran jugurtti i 5 kuukautta vanhaa ja vielä hyvää. Ikinä ei mahatauteja ole tullut, vaikka päivät meneekin yli. Nuo on olleet mulla vähän kuin kokeluita. Jääkaapissa olen säilyttänyt ennen käyttöä..
Sulla ei ole makuaistia lainkaan, onkohan aivojakaan!
Olen saanut broileria jossa on viimeinen käyttöpäivä on ollut 10 päivää sitten. Ei oikein ole järkeä raahata kotiin poisheitettäväksi ruokaa. Homeista leipää ja kasviksia joista sormet menee läpi. Nostattaako kaupat jotain hyväntekeväisyystunnetta tunkemalla ruoka-apuun käyttökelvottomia tuotteita?
Usein ihan hyviä tuotteita ja välillä kaikkea kivaa, joita ei ikinä ostaisi eikä näin ollen pääsisi maistamaan.