Katri, 18, kertoo oudosta tunteesta, joka valtasi hänet Rautjärven joulukirkossa onko hän selvännäkijä??
Katri Paajanen tunsi, ettei kaikki ollut kunnossa, kun hän saapui äitinsä ja mummonsa kanssa Rautjärven kirkkoon jouluaamuna.
Kirkon eteisessä tuli jotenkin vahva olo, että kaikki ei ole kunnossa. Oli jotenkin jännittynyt tunnelma. Tokaisin rappusia noustessa ääneen, että nyt varmaan syttyy tulipalo.
Katri hiljennettiin ja hänelle sanottiin, ettei tuollaisia sovi puhua kirkossa.
Katri ihmettelee, mistä vahva tunne syntyi. Hän miettii, että jospa palon sytyttäjä on silloin jo ollut kellotapulissa.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahah! Tämä oli kaikkien aikojen paras joululahja. Papit, pastorit ja piispat on valehtelevia loisia. Tämä oli Karman kosto heille ja uskovaisille. Kirkot on pahuuden keskuksia. Nyt yksi pahuuden keskus on onneksi tuhottu. Tuntuu niin hyvältä! :-)
Joudut aikanaan vastaamaan tuosta kirjoituksesta suoraan Jumalalle.
Mitä jumala vastaa ihmisille lasten hyväksikäyttämisistä ja katoamisista kirkon hoivissa ollessaan? Tuleeko sieltä vaan se perinteinen: "Tutkimattomat ovat herran tiet".
Ihmiset halusivat vapaan tahdon. Siksi Jumala ei voi puuttua asiaan.
Selvännäkijöitä olemme varmasti suurin osa esimerkiksi tavallisena arkipäivän aamuna matkalla töihin. Vähän vähemmän ehkä vaikkapa suuren taajaman keskustassa myöhään perjantai-iltana.
Selvänäkijät sen sijaan ovat harvinaisempi laji, jonka todelliseen olemassaoloon uskoo ken haluaa. Mutta voisi sen termin sentään kirjoittaa oikein.
Nestori k kirjoitti:
Minun yhden maraton-treenilenkin varrella oli Kaivokselan 2006 tuhopoltettu kirkko.
Satuin juuri paikalle kun poliisit polttoa edeltävänä iltana tutkivat kirkon lähellä olevalla parkkipaikalla juuri poltettua asuntovaunua. Vähän aiemmin läheinen Jehovien valtakunnan sali oli myös poltettu.
Katsoin kirkkoa ja asuntovaunun raatoa ja tuli voimakas tunne että tuo kirkko palaa seuraavana yönä! Olin juuri sanomassa poliiseille ounasteluni mutta sain onneksi hillittyä mieleni! Olisivat pölvästit heti aamulla rynnineet asuntooni!
Itse olet pölvästi, jos et muuta sanottavaa keksinyt, esim. että toivottavasti nyt kirkon vartiointia lisätään. Tuhopolttaja kun ei varmasti sellaista haluaisi.
Tullut Sanomista yliherkästä hajuaistista kun savun haistaa jo hyvin pienestäkin ja lemmikin sotkut.