Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katri, 18, kertoo oudosta tunteesta, joka valtasi hänet Rautjärven joulukirkossa onko hän selvännäkijä??

Vierailija
27.12.2022 |

Katri Paajanen tunsi, ettei kaikki ollut kunnossa, kun hän saapui äitinsä ja mummonsa kanssa Rautjärven kirkkoon jouluaamuna.

Kirkon eteisessä tuli jotenkin vahva olo, että kaikki ei ole kunnossa. Oli jotenkin jännittynyt tunnelma. Tokaisin rappusia noustessa ääneen, että nyt varmaan syttyy tulipalo.

Katri hiljennettiin ja hänelle sanottiin, ettei tuollaisia sovi puhua kirkossa.

Katri ihmettelee, mistä vahva tunne syntyi. Hän miettii, että jospa palon sytyttäjä on silloin jo ollut kellotapulissa.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummasti näitä tulee aina jälkikäteen

Vierailija
2/44 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvänäkeminen jälkikäteen on kovin helppoa. Tarjolla saada nimi roskalehtiin, jee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/44 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On voinut haistaa savua. Itse olen hajuaistini ansiosta estänyt tulipalon. Muut sanoivat älä höpäjä mutta minä lähdin selvittämään. Sähköpalon alku oli vintillä. Saatiin itse sammutettua, palokunta kävi tarkistamassa vielä.

Vierailija
5/44 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On voinut haistaa savua. Itse olen hajuaistini ansiosta estänyt tulipalon. Muut sanoivat älä höpäjä mutta minä lähdin selvittämään. Sähköpalon alku oli vintillä. Saatiin itse sammutettua, palokunta kävi tarkistamassa vielä.

Savun tai muun epätavallisen haistaminen on todellinen aistihavainto.

"Kummallinen tunne" on eri asia.

Vierailija
6/44 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HuomioH... kato mua kato mua

Vierailija
7/44 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori ihminen, joka ei ehkä ole paljoa kirkossa käynyt voi reagoida helpommin kaikkeen,

kuten oudolta näyttäviin ihmisiin ja asioihin,  ja myös hajuihin. Lisäksi nuorien hajuaisti on usein tarkempi.

Mutta puheet on puheita, turha siitä oli suurempaa numeroa tehdä jälkeenpäin.

Vierailija
8/44 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On voinut haistaa alitajuisesti savun.

Vierailija
9/44 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten kumma, kun jotkut tulee tänne palstalle ilkkumaan kirkkopalosta. Ettekö te ymmärrä, että kyse on enemmästä kuin kirkosta, kyse on meidän kansallisomaisuudesta ja kulttuurimme säilyttämisestä. Melko varmasti -ilkkuja- sinunkin sukulaisia on pappi siunannut hautaan ja vai ihan pakanoinako heidät on maahan heitetty ja peitetty.

Vierailija
10/44 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahahah! Tämä oli kaikkien aikojen paras joululahja. Papit, pastorit ja piispat on valehtelevia loisia. Tämä oli Karman kosto heille ja uskovaisille. Kirkot on pahuuden keskuksia. Nyt yksi pahuuden keskus on onneksi tuhottu. Tuntuu niin hyvältä! :-)

Nauran aina kun kirkko tai moskeija tuhoutuu...hahahahaahaaa

Vierailija
11/44 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 'tunsin' kerrostalossamme sattuneen tulipalon pari tuntia aikaisemmin kuin se sattui. Tunsin savun tuoksua. Kiersin talon ja yritin haistella mutta mitään en nähnyt. Kukaan muu talon asukkaista ei sitä tuntenut. Oli tuhopoltto. Mietin, että tunsinkohan 'huonon energian', joka sytyttäjästä lähti.

Vierailija
12/44 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten kumma, kun jotkut tulee tänne palstalle ilkkumaan kirkkopalosta. Ettekö te ymmärrä, että kyse on enemmästä kuin kirkosta, kyse on meidän kansallisomaisuudesta ja kulttuurimme säilyttämisestä. Melko varmasti -ilkkuja- sinunkin sukulaisia on pappi siunannut hautaan ja vai ihan pakanoinako heidät on maahan heitetty ja peitetty.

Vihaan pappeja, pastoreita ja piispoja.

Vierailija
13/44 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkkujan viesti poistettiinkin, ennenkuin ed.vastaus oli valmis..

Vierailija
14/44 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkelit ovat olleet matkassa. Ne kuiskivat korviimme ihan kuten pahatkin henget.

Vierailija
15/44 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään humanoidi, tilataan fox ja mulder paikalle.

Vierailija
16/44 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti vaaratilanteita on vältetty luottamalla intuitioon. Kyse ei ole mistään yliluonnollisesta vaan siitä, että aivot tekevät tiedostamattomia havaintoja siitä, että jokin ei ole kuten normaalisti.

Tämä tyttö on saattanut tiedostamattaan havaita jonkun liikkuvan sellaisessa paikassa, missä muut kirkkoon menijät eivät liiku. Tai kuulla tai haistaa jotain epämääräistä. Ja hänen aivonsa ovat yhdistäneet tämän kummalliseksi tunteeksi, että kaikki ei ole niin kuin pitäisi.

Nuoren aivot tekevät havaintoja nopeammin kuin vanhojen, joten on paljon mahdollista että juuri nuori ihminen on aistinut jotain epätavallista olevan tapahtumassa.

Vierailija
17/44 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tätä nuorta naista mutta itse olen Jumalaan uskovia ja uskon että henkimaailman voi joskus aistia hyvinkin vahvasti.

Itse esim olen useasti jostain ihmisestä tai tilanteesta saanut jonkin vahvan tunteen ja jälkikäteen olen tajunnut mikä on syy.

Yleensä silloin on kyse jostain henkimaailmaan liittyvästä.

Mutta kuten sanoin tästä naisesta en tiedä yhtään mitään.

Vierailija
18/44 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi haistaa savun vaikka ei tiedosta haistavansa vaan aivot yhdistää aistimuksen johonkin aiemmin tunnistettavaan kuten tulipaloon.

Itse huomasin aikanaan että tiedostamattani haistoin työkaverin aggression jo työpaikan eteisessä. Hän oli raivona usein ja vaikka en tunnistanut raivon hajua, niin joku aistivaisto tuli ennakkoon kun tulin aamulla töihin hänen jälkeensä ja ovella tiesin, että rouvalla on taas huono päivä. Piti muuten paikkansa joka kerta. Järkeilin, että eläimenvaistolla haistoin aisti+aivo yhteydellä aggression erittämän hien tms tuoksun, vaikka en konkreettisesti tiedostanut haistavani nenälleni mitään. Kuulostaa hullulta, mutta ehkä ei sittenkään niin ihmeellistä.

Vierailija
19/44 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. hiljaiset signaalit ja intuitio. Todellisuudessa ne ovat seikkoja, joita ihminen tiedostamattaan havainnoi ja ottaa osaksi omaa päättelyään. Se voi olla lievä savun haju, outo liike jossain, bensan haju ei siis mitään yliluonnollista.

Vierailija
20/44 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa hyvä ja paha henkimaailma.

Pahan henkimaailman aistii hyvin usein vaikkapa tällä palstalla kirjoittajasta ihmisestä