Voisitko olla miehen kanssa, joka on valehdellut ikänsä?
Tapasin Tinderissä miehen. Synkkasi upeasti viesteissä ja tavattiin, synkkasi edelleen. Nyt mies paljasti valehdelleensa ikänsä. Väitti olevansa 28-vuotias, oikeasti on 23. Itse olen 33-vuotias ja tunnen itseni nyt ikälopuksi mieheen verrattuna. Kyllähän hän nuorelta livenä näytti, mutta sanoi olevansa vain nuoren näköinen.
Toki parempi näin päin kuin että profiilissa on Daniel 30v ja treffeille tulee Pentti 50v... Mies haluaisi tapailla minua ja itsekin haluaisin tapailla häntä, mutta tunnen itseni mummoksi.
Kommentit (43)
En. Yllättävää että valehtelee noin päin, toisin päin taitaa olla yleisempää.
No hyi hitto, tuntisin itseni kehdonryöstäjäksi.
En. Ihan sen takia, että jos ihminen on niin epävarma itsensä kanssa, että ikäkin täytyy valehdella, se on jo turn off. Ja luonnollisesti epärehellisyys vielä.
En voisi olla. Tyhmä mies. Perusteet pielessä.
Naisille harvoin kelpaa vuotta tai paria nuorempi mies, joten ilmeisesti halusi parantaa mahdollisuuksiaan.
Ikäero ei ole este, valehtelu on. Luottamus olisi tossa vaiheessa täysin mennyt, mistä muusta valehtelee.
Olen itse 44, miesystävä 30. Onhan tuossa ikäeroa mutta hän heti kertoi ikänsä,ei valehdellut.
Jos on koko ikänsä valehdellut, niin jatkaa varmaan edelleen.
No ei tuosta tuollaisen poikasen kanssa mitään rakkaustarinaa tuu. Saa vähän milf kokemusta. Mutta mahdollisen perheen perustaa ihan jonkun muun kanssa. Sad but true.
Vierailija kirjoitti:
Kysyitkö syytä valehteluun?
Oletettavasti sillä on joku fantasia "kypsemmästä" naisesta, ja hänen näkövinkkelistään tietysti kolmekymppinenkin riittää. Tulee noita toisinaan vastaan, ovat jotenkin lähes maanisia asian suhteen. N35
Ap vastailee:
- En etsi aviomiestä ja isää lapsilleni, olen vela ja tyytyväinen sinkkuuteen, mutta kiva olisi löytää jotain seuraa vaikka kaveripohjalta ja mahdollisesti seksiä.
- Mies valehteli, koska oli todennut, että todellisella iällä ei saa matcheja vanhemmista naisista. Ei kertonut asiasta heti, koska pelkäsi, että blokkaan hänet. Väittää todella pitävänsä minusta.
- Mies on kertonut olevansa kokematon sängyssä enkä itsekään ole mikään nymfomaani. Ei siis haittaa, vaikkei hän osaisi kaikkia mahdollisia temppuja.
Mum mies valehteli pituutensa.
No, jos joku on noin tyrkyllä, niin ottaisin kyllä pilkkeellä selvää, enkä tyssäisi heti.
Mutta jos olet oikein vakavalla asialla, niin älä vaan kurkkaa.
Eikös noi treffit ole peliä?
Katso mitä siellä korteissa on. Paljonko teillä on ikäero? En näe nyt aloitusta, mutta jos on 10 vuotta, niin ei oo ees paha.
Mutta sinun valintasi, jos se toinen osapuoli kerran on ilmaissut itsensä.
Kokematon sängyssä.. niinpä tietysti. Eli haluaa että opetat häntä.
Mies joka valehtelee koko ajan?
🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃
No, ihan yhtä lailla olet ikäloppu 28-vuotiaan rinnalla.
Ikä on vaan paperilla.
Elämä on tässä. Me mennään niin eri tahtiin ja meillä tapahtuu niin eri juttuja.
Ole pikkusen utelias. Edes pikkusen.
Ehkä se 23-vuotias tietää etsivänsä muuta kuin samanikäistä ja tietää, että sitä nyoruuttaanvoi joku pelästyä. Siksi sen viisi vuotta sinne tai tänne. Voithan säkin leikkiä olevas 28.
Viis vuotta sinne tai tänne.
Tutustu. Sitten tiedät miksi huijasi. Tai miksi hieman kaunisteli.
No. Onko kiinnostava?
Jos on ihan pentu, niin ei. Saattaa ooa niitä kypsempiä.
Ota selvää?
On siis valehdellut koko ikänsä? Vai vain osan siitä?