Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko olla miehen kanssa, joka on valehdellut ikänsä?

Vierailija
27.12.2022 |

Tapasin Tinderissä miehen. Synkkasi upeasti viesteissä ja tavattiin, synkkasi edelleen. Nyt mies paljasti valehdelleensa ikänsä. Väitti olevansa 28-vuotias, oikeasti on 23. Itse olen 33-vuotias ja tunnen itseni nyt ikälopuksi mieheen verrattuna. Kyllähän hän nuorelta livenä näytti, mutta sanoi olevansa vain nuoren näköinen.

Toki parempi näin päin kuin että profiilissa on Daniel 30v ja treffeille tulee Pentti 50v... Mies haluaisi tapailla minua ja itsekin haluaisin tapailla häntä, mutta tunnen itseni mummoksi.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Aiemmin eräs valehteli ikänsä ja etunimensä. Siitä lähtien ikänsä valehtelijat yms saavat hälytyskellot soimaan. 

Vierailija
42/43 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hämmästynyt. Luettuani ap:n vastauksen, olikohan noin nro 30, laitoin omasta mielestäni ihan mukavan ja neutraalin, sanoisinko jopa kannustavan kommentin. Tuli heti jokin sen tyyppinen ilmoitus, että "kommenttisi pitää ensin hyväksyä" - tai jotain tämän tapaista. En ihan tarkasti painanut mieleen.

En todellakaan ymmärrä miksi ei mennyt läpi!! Mutta nyt alan jotenkin ymmärtää, kun eri ketjuissa jotkut valittavat "ihmeellisistä" viestien poistoista.

Ei mitään logiikkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs kun mies ei kerro ollenkaan ikäänsä edes kysyttäessä? Minä tutustuin nuorena itseäni vanhemman oloiseen mieheen. Meillä synkkasi hyvin ja rakastuin häneen. Mies ei halunnut kertoa ikäänsä, nauroi vaan, ettei sillä ole mitään merkitystä, jos todella synkkaa ja kolahtaa. Minä en lopulta halunnut suhdetta tämän miehen kanssa, mutta muistan hänet edelleen sellaisena oikein kovana kolahduksena, jollaista en ole kokenut kenenkään toisen kanssa. Hyvä kun tämä ketju muistutti tästä oikean iän pimittämisestä. Tein varmasti oikein kun en alkanut suhteeseen sen miehen kanssa, vaikka kaunis muisto hänestä jäikin.

Kuulostaa groomingilta. On tiennyt itsekin, että ikäero ei ole enää ihan asiallinen, mutta on nauttinut pikkutytön huomiosta ja toivonut parasta.