Miten saan selville onko tietty henkilö elossa
En tunne sukulaisia ja yhtäkkiä en saa mitään yhteyttä tähän ihmiseen?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on salaiset osoitetiedot ammattini takia. Osoitetta tai muutakaan ei saa mitään kautta selville,paitsi viranomaiset.
heh. En nyt halua järkyttää....mut luuletko tosiaan ettei naapurisi tiedä kuka naapurinaan asuu, samassa talossa.
Tuohon liittyen, meidän kerrostalossa ovissa ja hissiaulan nimitaulussa nimet ei oo olleet pitkiin aikoihin ollenkaan ajan tasalla, ja voi mennä viikkojakin ettei muita asukkaita näe. Eipä sillä, vähän hämärääkin porukkaa kyllä on .. siis kyllä, melko anonyymiä voi touhu olla
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen itse ei ole sinulle olinpaikkaansa halunnut paljastaa mitään kautta, on hyvin epätodennäköistä, että mistään nykytilannetta saisit tietää.
häntä ei kiinnosta olinpaikka.
Mene muualle riehumaan
Ei tuolla hautahaulla löydy kaikkia. Testasin juuri.
hiippis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on salaiset osoitetiedot ammattini takia. Osoitetta tai muutakaan ei saa mitään kautta selville,paitsi viranomaiset.
heh. En nyt halua järkyttää....mut luuletko tosiaan ettei naapurisi tiedä kuka naapurinaan asuu, samassa talossa.
Tuohon liittyen, meidän kerrostalossa ovissa ja hissiaulan nimitaulussa nimet ei oo olleet pitkiin aikoihin ollenkaan ajan tasalla, ja voi mennä viikkojakin ettei muita asukkaita näe. Eipä sillä, vähän hämärääkin porukkaa kyllä on .. siis kyllä, melko anonyymiä voi touhu olla
Sama täällä. Nimet ovissa ovat erilaisia kuin taulussa. Ja vaikka olen asunut tässä yli 5 vuotta en tunne suurinta osaa naapureista. Suomessa on hyvinkin helppoa elää anonyymina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen itse ei ole sinulle olinpaikkaansa halunnut paljastaa mitään kautta, on hyvin epätodennäköistä, että mistään nykytilannetta saisit tietää.
häntä ei kiinnosta olinpaikka.
Mene muualle riehumaan
Voit itse mennä pois, jos noin vastenmielistä toisten olemassaolo ja/tai kommentointi.
Näköjään kovastikin kiinnostaa kysymänsä henkilön olinpaikka, kun siitä on aloituksen tänne tehnyt.
Henkilö ei välttämättä ole kuollut.
Ja onhan se hautausmaakin/uurnalehto olinpaikka.
Ja sitäkään ei nähtävästi haluta ulkopuoliselle kertoa.
Entä jos whatsapissa näkyy kuva? Eihän silloin ole estetty?
Vierailija kirjoitti:
Ei tuolla hautahaulla löydy kaikkia. Testasin juuri.
Minäkin kokeilin. Ei löytynyt yhtäkään sukulaista vaikka ovat olleet pitkään kuolleena.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos whatsapissa näkyy kuva? Eihän silloin ole estetty?
Ei ole estetty.
Vierailija kirjoitti:
hänellä varmaan on syynsä miksi ei halua olla yhteydessä, joten anna olla
Samaa mieltä, jos ihminen ei pidä yhteyttä ei halua olla misään tekemisissä.Miksi väkisin yrität hänen saada kontaktin? 2 nuoruden ystäväni etsi minua some,eri aikaan.Pitämättä yhteyttä 30 v. Kerto jo paljon se!Miksi ei rakentanut elämää ja uusia ihmisuhteita tuonna aikana?Yhteystietoni kysyi saman sukunimen omaavalta henkilöltä joka minulla on. Henkilö laittoi sähköpostia minulle ja kysyjien osoiteet.Oma valintani oli otinko kontaktin kysyjiin? Oitin ja hälyys kellot jotka soivat pässäni piti paikansa!Ihmisä tulee ja mene jotkut jää loppu elämäksi. Miksi pitää hakea elämään 30 vuoden jälkeen jotain vanhaa ystävää,jonka elämästä ei kinostunut 30 vuoteen? En käsitä.Itse en kaipaa meneisydestäni ihmisiä.Elän tätä elämä niden ihmisten kanssa jotka ovat elämässäni aina olleet.piste
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hänellä varmaan on syynsä miksi ei halua olla yhteydessä, joten anna olla
Samaa mieltä, jos ihminen ei pidä yhteyttä ei halua olla misään tekemisissä.Miksi väkisin yrität hänen saada kontaktin? 2 nuoruden ystäväni etsi minua some,eri aikaan.Pitämättä yhteyttä 30 v. Kerto jo paljon se!Miksi ei rakentanut elämää ja uusia ihmisuhteita tuonna aikana?Yhteystietoni kysyi saman sukunimen omaavalta henkilöltä joka minulla on. Henkilö laittoi sähköpostia minulle ja kysyjien osoiteet.Oma valintani oli otinko kontaktin kysyjiin? Oitin ja hälyys kellot jotka soivat pässäni piti paikansa!Ihmisä tulee ja mene jotkut jää loppu elämäksi. Miksi pitää hakea elämään 30 vuoden jälkeen jotain vanhaa ystävää,jonka elämästä ei kinostunut 30 vuoteen? En käsitä.Itse en kaipaa meneisydestäni ihmisiä.Elän tätä elämä niden ihmisten kanssa jotka ovat elämässäni aina olleet.piste
Ota nyt hyvä ihminen laput pois silmiltä. Vaikka sulla on 30 vuoden takaa tällainen kokemus, niin ei se varmastikaan ole jokaiseen mahdolliseen tapaukseen verrattavissa. Vedä happee ja ota rauhallisesti.
Ja kesällä kauhistellaan kun taas uutisoidaan, että joku noin vuoden kateissa ollut paljastui, kun alkoi helteillä haisemaan....
Laita kynttilä palamaa. Peilin eteen ja sammuta valot. Tuijota peiliä 15 minuuttia niin selkäsi taakse ilmestyy kyseisen ihmisen henki.
Minäkin haluaisin tietää, elääkö eräs henkilö ja jos elää, niin sellaiset perustiedot kuin missä asuu, onko perhettä yms. tavanomaiset. Jos saisin selville, että on yksin, voisin ottaakin yhteyttä. Muutoin en.Ko. henkilö oli teini-iän ensi-ihastus, minua vanhempi, pientä vipinää lähinnä meillä oli.
Monta vuosikymmentä kulunut.
Etsimisen ongelmia ovat, vai ovatko, etten kuulu facebookiin ja hänen nimikaimojaan on paljon. En tiedä tarkkaa ikää, kun silloin ei ollut puhetta, paitsi erään kerran tuli ilmi hänen syntymäkuukautensa.
Luulen, että tätä haikailen vaan, hyvä kai näinkin.
Eikö tässä ketjussa jo sanottu ettei ap tunne perhettä ja ei ole suomea? Muut kaverit ei ole saaneet yhteyttä.