Miten saan selville onko tietty henkilö elossa
En tunne sukulaisia ja yhtäkkiä en saa mitään yhteyttä tähän ihmiseen?
Kommentit (58)
Itselläni on salaiset osoitetiedot ammattini takia. Osoitetta tai muutakaan ei saa mitään kautta selville,paitsi viranomaiset.
Otat spiristismilaudan ja kysyt. Jos mitään ei kuulu, henkilö elää vielä.
Laita peili suun eteen ja katso höyrystyykö...jos, niin elossa jos ei, niin ei ole.
Jos osoitepalvelustakaan ei anneta tietoa, niin on voinut kieltää sen eli ei halua yhteydenottoja. Itselläni on kaikki tiedot salattuina työn takia.
Hän ottaisi yhteyttä, jos itse sitä haluaisi. Jätä ihminen rauhaan, kun et hänen läheisensä edes ole.
Vierailija kirjoitti:
Jos osoitepalvelustakaan ei anneta tietoa, niin on voinut kieltää sen eli ei halua yhteydenottoja. Itselläni on kaikki tiedot salattuina työn takia.
Hän ottaisi yhteyttä, jos itse sitä haluaisi. Jätä ihminen rauhaan, kun et hänen läheisensä edes ole.
Tai sitten on menehtynyt, syrjäytynyt tms. Minustakaan ei saa mitään tietoja väestörekisterin kautta. Ja ei, en ole hakenut kenellekään lähestymiskieltoa eikä minulla ole tietääkseni stalkkereita. Tietyissä ammateissa osoite on salainen.
Jos ihminen itse ei ole sinulle olinpaikkaansa halunnut paljastaa mitään kautta, on hyvin epätodennäköistä, että mistään nykytilannetta saisit tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten on menehtynyt, syrjäytynyt tms. Minustakaan ei saa mitään tietoja väestörekisterin kautta. Ja ei, en ole hakenut kenellekään lähestymiskieltoa eikä minulla ole tietääkseni stalkkereita. Tietyissä ammateissa osoite on salainen.
Minulla on ollut stalkkeri, jolle hain ja sain kahdesti laajennettua lähestymiskieltoa. Töistä tuli eli todella kannattaa salata kaikki tiedot. Myös auton rekisteritiedot ja osoitepalvelu. Aika paljon harmia tulee silti, vaikka nuo olisivat kunnossa, koska työpuhelimen voi tukkia ja stalkata työpaikkaa.
Itselläni on ollut vähän samanlainen tapaus lähipiirissä. Lopulta selvisi, että mies oli menehtynyt. Oli päihdeongelmainen. Moneen kertaan mietin, että missä menee ja mitä kuuluu. Viimeisin kerta kun kuulin hänestä, oli se, että hän uhkaili itsemurhalla ja soitin paikalle ambulanssin. Siitä noin puoli vuotta, niin oli kuollut. En tuntenut perhettä, oikeita ystäviä ei juurikaan ollut (onnistui karkottamaan kaikki ympäriltään). Sai häädön kesällä, en tiedä missä sen jälkeen majaili, soitteli viimeisimmät kerrat aina jonkun muun puhelimesta jne.
Kaikki tarinat ei pääty kauniisti.
Soita verotoimistoon ja kysy onko maksanut veronsa viime aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on ollut vähän samanlainen tapaus lähipiirissä. Lopulta selvisi, että mies oli menehtynyt. Oli päihdeongelmainen. Moneen kertaan mietin, että missä menee ja mitä kuuluu. Viimeisin kerta kun kuulin hänestä, oli se, että hän uhkaili itsemurhalla ja soitin paikalle ambulanssin. Siitä noin puoli vuotta, niin oli kuollut. En tuntenut perhettä, oikeita ystäviä ei juurikaan ollut (onnistui karkottamaan kaikki ympäriltään). Sai häädön kesällä, en tiedä missä sen jälkeen majaili, soitteli viimeisimmät kerrat aina jonkun muun puhelimesta jne.
Kaikki tarinat ei pääty kauniisti.
Niin elää kuin petaa sanoo vanha sananlasku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tarinat ei pääty kauniisti.Niin elää kuin petaa sanoo vanha sananlasku.
Se on kyllä "niin makaa kuin petaa". Idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Missä ajattelette esimerkiksi kodittoman olevan kirjoilla? Ihmisiä putoaa tästä yhteiskunnasta jatkuvasti ja mm tämän sähkökriisin johdosta kodittomien määrä tulee kasvamaan.
kodittomat on siinä kaupungissa kirjoilla missä asuuvat, VVA reksiterissä. Helsingissä Kallion virastotalo hoitaa heidän asiat, esim. sossun kanssa vaikkei olisi kotia, kaduilla nukkuisivat.
Kyllä jokaisen on oltava jossain kaupungissa kirjoilla että tiedetään väkiluku.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on salaiset osoitetiedot ammattini takia. Osoitetta tai muutakaan ei saa mitään kautta selville,paitsi viranomaiset.
heh. En nyt halua järkyttää....mut luuletko tosiaan ettei naapurisi tiedä kuka naapurinaan asuu, samassa talossa.
Kuulostaa nyt kyllä siltä että stalkkaat ja vainoat. Jos haluaisi olla kanssasi tekemisissä niin olisi. Mieti sitä ja lopeta toisen ahdistelu.
1. Kysy hänen äidiltä mitä X:lle kuuluu ja haluaisiko X viestiä, sitten äiti kysyy ja vastaus on joo tai ei. 2. Katso onko somea. 3. Mieti aluetta jolla asui tai asuu. 4. Jos on jokin syy miksi ei ole yhteydessä, joillakin taas ei ole erityistä syytä. Itse en ole yhteydessä jos joku on käyttänyt runsaasti aineita ja alkoa, ja edelleen käyttää alkoa reippaasti, se vaikuttaa käytökseen ja luonteeseen mm. Tai jos on haukuttu ilman syytä yhtäkkiä, epäselvyyksiä. Tämä vain esimerkkinä, en sano että siellä on niin.
Kirkonkirjoissa oli aiemmin, nyt maistraatti, mutta osalla tietojen luovutus kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap ei kyysnyt osoitetta. Hän kysyi KUOLLUT VAI ELÄÄ? Ootko tullu riehumaan väärään ketjuun?
Katso löytyykö kyseinen nimi hautahausta.
Vierailija kirjoitti:
Kirkonkirjoissa oli aiemmin, nyt maistraatti, mutta osalla tietojen luovutus kielletty.
ei ole mitään merkitystä. Kuolleet kerrotaan. Tuo paljastaa että hän siis elää. Kuollut/elää tieto ei ole salaista. Ne luetellaan itseasiassa usein paikallislehden sivulla vaikka miten kieltäisi. Harvinaisissa itsemurha/julkiset tapaukset saatetaan piilottaa vain jos joku omainen vaatimalla vaatii mutta en usko että usein sallitaan. Ihmsisillä on oikeus tietää. Hautuumaallaa viimeistään näkee nimet haudoista. Kuolintieto ja hauta on julkista tietoa. Kuuluu yhteiskunnan pyörittämisen asioihin.
Missä ajattelette esimerkiksi kodittoman olevan kirjoilla? Ihmisiä putoaa tästä yhteiskunnasta jatkuvasti ja mm tämän sähkökriisin johdosta kodittomien määrä tulee kasvamaan.