Nainen saisi helposti kunnollisen miehen
Ei siinä ole järkeä, että 20 naista kilpailee yhen miehen perässä. Miten luulette, että tälläinen tavoiteltu mies olisi muuta kuin seksin perässä.
Alentamalla rimaa te iroonisesti nostatte sitä. Ei hyvän miehen kriteeriin kuulu välttämättä, joku akateeminen ura, pituus tai sosiaalinen status yms yms tai mitä ikinä intohimo teille sanookin. Te kilpailette samoista miehistä..
Mies, jolla ei ole pahemmin kysyntää ei ole varaa pettää. He ovat onnellisia, jos edes muutama arvostaisi. Suurempi todennäköisyys olla lojaalisia kumppaneita ja hyviä isiä lapsille
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei sitä parisuhdetta valita niin kuin auto kaupasta. Kyse on tunteista. Jos sinä et herätä mitään mielenkiinnon tunteita, niin ankea sellaisen kanssa on asua ja varsinkin harrastaa seksiä.
Mutta sille ette voi mitään, että olette pinnallisia. Tavalliselle miehelle kelpaa tavallinen nainen.
Tavalliselle ja rumalle naiselle kelpaa status, ulkonäkö, gigolot yms.
Niin kun me ei katsoppa tarvita ketään. Silloin ei ole niin kiire löytää ketään. Nuo ongelmat on vain sinunlaistesi epätoivoisten ongelmia.
Ei mulla ole ongelmia. Te naiset tunnutte aina itkevän paskoista miehistä, vaikka vain niitä jahtaatte.
Itse olen lojaali kumppanilleni, ja olen kiitollinen, että hän valitsi minut. Rakkaus on ehkä sinulle vieras käsite, koska et ole kokenut tai pysty kokea sitä.
Joo tuollainen rakkaus kyllä missä valitaan joku mahdollisimman tylsä ja tylsän näköinenkin vielä, niin ettei se vaan petä. Itse en ole tuolla tavalla valinnut, vaan tunteet on heränneet henkilöä kohtaan ja sen jälkeen on syntynyt suhde.
Olen opiskelija ja olen kyllä seurustellut itseäni alemman koulutustason opiskelijan kanssa, mies oli siis AMK:ssa. Minulle miehen arvot ovat ehdottomasti tärkeimpiä ja sitten sellainen ulkonäkö, että se miellyttää minun silmääni. Ei tuo minusta ole liikaa vaadittu, kuten ei monet muutkaan naiset vaadi liikoja. Yhteensopivuutta omaan elämään haetaan. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumat miehet ovat uskollisia vain siksi että kukaan ei ole valmis pettämään hänen kanssaan. Jos 100 naista olisi valmiita harrastamaan seksiä tämän ruman miehen kanssa, hän hämmentyisi ensin huomiosta ja sitten pettäisi puolisoaan sadan eri naisen kanssa.
Ei sellaista kannata ottaa riesoikseen.
Tämä. Haluan miehen joka ei petä siksi että hän rakastaa minua. Ns kiltti mies ei pysty edes kuvittelemaan sellaista tilannetta. Hän ei petä vain siksi ettei kukaan suostu seksiin hänen kanssaan, muuten pettäisi. Näillä miehillä ei tosiaan tee yhtään mitään.
Mistä keksit näitä teorioita? Luuletko, että kaikki miehet on jotenkin empatiakyvyttömiä. Ehkä tämä on sinun käsitys, koska et ole kokenut hyvää miestä, joita Suomi on pullollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen mielipidettä ei voi muuttaa. He eivät koskaan tee virheitä. Ehkäpä YH on se juttu, jota loppupeleissä tavoittelevat.
Joo ei se yh:na olo myöskään ole niin kamalaa niin kuin täällä maalaillaan. Itse tehdyt lapset on ihan parasta seuraa. Niiden huumorintaju kehittyy samanlaiseksi kuin omakin on. Ja joka toinen viikonloppu on omaa aikaa, mikä on paljon enemmän kuin aikoinaan aviossa.
Voi toki ja hyvät tuet. Olisit vain hyvillä valinnoilla saanut jotain vielä parempaa.
Mies oli täydellinen aikoinaan. Rukin käynyt, esimiesasemassa, palkka yli satatonnia vuodessa. 192 cm pitkä ja kaikin puolin hyvin varustettu. En usko että olisin paljon parempaa löytänyt. Jätin hänet itse kun kehitti työnarkomaniassaan päihderiippuvuuden. Elämä on. Hyvin tämä näinkin sujuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahimmat pettäjät löytyy näistä ei kysyntää-miehistä. Huono teoria, ap.
Sitä paitsi markkinat on toisin päin, naisilla on valinnanvaraa.
Mies, jolla ei ole kysyntää ei ole varaa pettää. Ymmärrätkö tämän pointin? Kenet korvaat naisen, jos olet ollu kauan ikisinkku.
Mies, josta 80% naisista on kiinnostunut tinderissä suurempi riski. On helppo nirsoilla, jos haluaa vain pesää
Jatka vielä lausettasi ja kerro, miten kuvaamasi tilanne on naisten vika?
Teidän nirsous? Iroonisesti valitsette myös miehen, jolla on nirsous teitä kohtaan. Siksi liitto harvoin kestää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen mielipidettä ei voi muuttaa. He eivät koskaan tee virheitä. Ehkäpä YH on se juttu, jota loppupeleissä tavoittelevat.
Joo ei se yh:na olo myöskään ole niin kamalaa niin kuin täällä maalaillaan. Itse tehdyt lapset on ihan parasta seuraa. Niiden huumorintaju kehittyy samanlaiseksi kuin omakin on. Ja joka toinen viikonloppu on omaa aikaa, mikä on paljon enemmän kuin aikoinaan aviossa.
Voi toki ja hyvät tuet. Olisit vain hyvillä valinnoilla saanut jotain vielä parempaa.
Mies oli täydellinen aikoinaan. Rukin käynyt, esimiesasemassa, palkka yli satatonnia vuodessa. 192 cm pitkä ja kaikin puolin hyvin varustettu. En usko että olisin paljon parempaa löytänyt. Jätin hänet itse kun kehitti työnarkomaniassaan päihderiippuvuuden. Elämä on. Hyvin tämä näinkin sujuu.
Eli kaipasit miehessä statusta, ja se ei tuottanut mitään positiivista. Eipä mitään uutta. Joskus petetään toisten naisten kanssa ja joskus duunin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumat miehet ovat uskollisia vain siksi että kukaan ei ole valmis pettämään hänen kanssaan. Jos 100 naista olisi valmiita harrastamaan seksiä tämän ruman miehen kanssa, hän hämmentyisi ensin huomiosta ja sitten pettäisi puolisoaan sadan eri naisen kanssa.
Tämä. Haluan miehen joka ei petä siksi että hän rakastaa minua. Ns kiltti mies ei pysty edes kuvittelemaan sellaista tilannetta. Hän ei petä vain siksi ettei kukaan suostu seksiin hänen kanssaan, muuten pettäisi. Näillä miehillä ei tosiaan tee yhtään mitään.
Mistä keksit näitä teorioita? Luuletko, että kaikki miehet on jotenkin empatiakyvyttömiä. Ehkä tämä on sinun käsitys, koska et ole kokenut hyvää miestä, joita Suomi on pullollaan.
Minulla on hyvä mies eikä hänellä ollut myyntipuheena se että ala kanssani koska olen niin ruma etten saa ketään pettämään kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Olen opiskelija ja olen kyllä seurustellut itseäni alemman koulutustason opiskelijan kanssa, mies oli siis AMK:ssa. Minulle miehen arvot ovat ehdottomasti tärkeimpiä ja sitten sellainen ulkonäkö, että se miellyttää minun silmääni. Ei tuo minusta ole liikaa vaadittu, kuten ei monet muutkaan naiset vaadi liikoja. Yhteensopivuutta omaan elämään haetaan. <3
Jos naiset ei vaatisi liikoja, niin 15% miehistä ei saisi yli 90% kaikista viesteistä tinderissä.
En osaa sanoa sun tarinaa, mutta jos miehelläsi riittää kysyntää, niin ei tule kauan pysymään. Eli palvo sitä, kun vielä voit.
Sitä voi olla niin omien pinnallisten asenteidensa vanki, että lopullista helpotusta ei ole tiedossa. Kovasti luokitellaan muita muutamalla kriteerillä, kaikki ulkoisia. Itsestä mainitaan ehkä tottelevaisuus, tässä tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hyvä mies eikä hänellä ollut myyntipuheena se että ala kanssani koska olen niin ruma etten saa ketään pettämään kanssani.
Ei kenelläkään ole. Pitäisi vähän katsoa vain omaa rimaa. Jos muiden naisten päät kääntyy miestäsi kohtaan, niin ei hän pysy kauan, jos teidän kemiat ei ole täydelliset.
Riippuu siis täysin sun omasta rimasta mitä miehellesi oot asettanut. Mitä korkeempi, sitä suurempi todennäköisyys pettää. Tää on se mun pointti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naiset ei vaatisi liikoja, niin 15% miehistä ei saisi yli 90% kaikista viesteistä tinderissä.
En osaa sanoa sun tarinaa, mutta jos miehelläsi riittää kysyntää, niin ei tule kauan pysymään. Eli palvo sitä, kun vielä voit.
Eri mutta et voi muuttaa ja kontrolloida muiden käytöstä, vain omaasi. Kukaan ei tuu alkamaan sun kanssa säälistä missään vaiheessa. On ihan turhaa keskittyä nalkuttamaan suosittujen miesten saamista tykkäyksistä tai naisten miesmausta. Ainoa mitä voit muuttaa on sun oma profiili. Testaile eri juttuja ja kokeile mikä menee sun kohdalla kaupaksi. Jos ei mikään, mars verkostoitumaan irl.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se muuttuisi vain seksin perässä olemiseksi, jos useampi nainen kiinnostunut... erikoinen logiikka, jos siinä nyt mitään logiikkaa koskaan olikaan. Näillä saa myös seksiä, ehkä aloittaja hakee vinkkejä siihen https://tinyurl.com/5n6vcb2r
Ei välttämättä seksi. Jos miehellä riittää kysyntää, hän voi helpommin vaihtaa toiseen jo pelkän luonteenpiirteen tai toisen tavan vuoksi. Miksi tyytyä 8/10, jos mies saisi 10/10 samana päivänä.
Mistä maasta niitä kunnollisia saa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se muuttuisi vain seksin perässä olemiseksi, jos useampi nainen kiinnostunut... erikoinen logiikka, jos siinä nyt mitään logiikkaa koskaan olikaan. Näillä saa myös seksiä, ehkä aloittaja hakee vinkkejä siihen https://tinyurl.com/5n6vcb2r
Ei välttämättä seksi. Jos miehellä riittää kysyntää, hän voi helpommin vaihtaa toiseen jo pelkän luonteenpiirteen tai toisen tavan vuoksi. Miksi tyytyä 8/10, jos mies saisi 10/10 samana päivänä.
Esimerkiksi rakkaus. Siitä kukaan palstan naisettomista miehistä ei ymmärrä yhtään mitään ja siksi he nysväävät joulunakin yksin arvosteluasteikkojensa parissa. Ihanin tuntemani mies on edelleen nuoruuden rakkautensa kanssa. Mies on edelleen käypäsen näköinen mutta nainen suoraan sanottuna ruma ja tosi tukeva. Viihtyvät silti ilmiselvästi yhdessä, rakkaus kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa sun tarinaa, mutta jos miehelläsi riittää kysyntää, niin ei tule kauan pysymään. Eli palvo sitä, kun vielä voit.Eri mutta et voi muuttaa ja kontrolloida muiden käytöstä, vain omaasi. Kukaan ei tuu alkamaan sun kanssa säälistä missään vaiheessa. On ihan turhaa keskittyä nalkuttamaan suosittujen miesten saamista tykkäyksistä tai naisten miesmausta. Ainoa mitä voit muuttaa on sun oma profiili. Testaile eri juttuja ja kokeile mikä menee sun kohdalla kaupaksi. Jos ei mikään, mars verkostoitumaan irl.
En voikkaan nuuttaa naisten evoluutiopsykologiaa. Kunhan katsoisivat välillä itseensä peilistä ja olisivat enemmän itsetietoisia.
Ei sun säälistä tarvi antaa, mutta ei kannata rima korkeallakaan olla. Useimilla naisilla todella korkeat rimat ja siitä ei hyvää seuraa, koska löydät toisen nirson.
Sun pointti Ap on tosi huono.,eikä provokaan oikein lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kaipasit miehessä statusta, ja se ei tuottanut mitään positiivista. Eipä mitään uutta. Joskus petetään toisten naisten kanssa ja joskus duunin.
Suhde alkoi kun oltiin molemmat persaukisia opiskelijoita. Hän sitten kehittyi tuollaiseksi huippuyksilöksi ja sitten tuli romahdus. Oli siinä hyvää elämää kuitenkin 20 vuotta ja pari aivan täydellistä lasta, ei sitä nyt oikein katuakkaan voi. Ja nykyinen elämä on aivan mainiota myös. En nyt aivan heti ottaisi tähän riesaksi jotain joka ei kellekkään muulle kelpaa. Niin mahtava kuin tuo myyntipuheesi olikin.
Mahtaako miehet edes tietää mitä hyvältä mieheltä vaaditaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi rakkaus. Siitä kukaan palstan naisettomista miehistä ei ymmärrä yhtään mitään ja siksi he nysväävät joulunakin yksin arvosteluasteikkojensa parissa. Ihanin tuntemani mies on edelleen nuoruuden rakkautensa kanssa. Mies on edelleen käypäsen näköinen mutta nainen suoraan sanottuna ruma ja tosi tukeva. Viihtyvät silti ilmiselvästi yhdessä, rakkaus kantaa.
Arvostan miestä. Ei ollut liian korkealla rima, niin ei tarvi miettiä ketä nainen panee ja koska jättää.
Miestä siis kiinnosti enemmän luonne. Samaa ei voi sanoa naisista tinder maailmassa.