Yölukemista teille, kun palsta on mennyt jo kiinni : mikä on ollut elämäsi jännittävin, kaunein, tai iloisin kokemus?
Kommentit (4)
Kuolemanrajakokemus.
Sain sydänkohtauksen vuonna 2017, vaimoni elvytti minua ja soitti ambulanssin. Kun olin leikkauspöydällä, tunsin kuinka irtosin kehostani ja näin itseni makaamalla leikkauspöydällä ja sieluni lensi taivaaseen, enkelien maahan, Taivaan isän syliin. En olisi halunnut lähteä sieltä, mutta jouduin palaamaan takaisin tänne Elämään, suoraansanottuna H3lvettiin verrattuna minkälaista siellä oli. Odotan kuolemaani innolla.
- Mikko M
Kun normaalisti aamupalalla ollessamme miehen kanssa naurettiin kuollaksemme jollekkin hölmölle jutulle.
Kesken kaiken mies kemahti tuolista lattialle tajuttomana ja jäi makamaan haudan hiljaisuudessa. Menin itse ihan jäähän ja aloin vain kirkumaan. Ikuisuudelta tuntuvan hetken jälkeen aivot sai kehon kontrollin takaisin ja syöksyin kun aitahyppääjä keittiön pöydän yli elvyttämään elotonta puolisoani.
Ja selvisi hengissä kun ihmeen kaupalla. En tiennyt edes osaavani elvyttää.
Kaikki nuo yhdessä, tässä https://tinyurl.com/2p83rdmz
Alunperin jo alle tyypillisten suomirihkamoiden, kultajousien ja vastaavien, ja nyt osa vielä alennuksessa.