Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ero ainut vaihtoehto?

Vierailija
27.12.2022 |

Mies ei suostu menemään töihin. Opiskelee, mutta opintopisteitä ei kerry. Mun tuloilla eletään. Ei halua selvittää, Oisko syy esim jossain diagnoosissa. Ei halua pariterapiaan. Meillä on kaksi kouluikäistä lasta, enkä haluaisi heiltä perhettä hajottaa, mutta ei tässä oo mitään järkeä. Onko joku joka ois selvittänyt vastaavan tilanteen, että puoliso olisi tullut järkiinsä?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei lähtökohtaisesti rakasta perhettään. Varmasti kiva kun ruoka tulee nenän eteen ja lapset on varmasti tosi suloisia, mutta ei miehellä ole tunnesuhdetta teidän kotiin tai parisuhteeseen. Sun mies on sun kanssa, koska mahdollistat hänen elämäntyylinsä eikä se siitä tule muuttumaan, koska mies ei näe parisuhdetta ja perhettä tarpeeksi suurena syynä muuttaa elämäntyyliään. Joko eroat tai et, ihan sama, mutta ei sun mies siitä ryhdistäydy ainakaan sinun pyynnöstäsi.

Vierailija
42/52 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehes on ihan selvästi nainen, siis sisimmältään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota samaa olen sanonut itsekin, että jos ei opiskelut etene niin sitten ilmoittaudut työttömäksi että saat ees jotain rahaa. Mutta ei halua, sanoo vain että pitää tehä ne opinnot valmiiksi. Eikä ne koskaan valmistu. Enkä tiedä itsekään miksi suostun tähän , kai oon oottanut ja uskonut lupauksiin. En haluaisi hajottaa meidän perhettä

Ap

Siis onko lapset tämän miehen? Jos eivät, niin lapsille on ihan evvk, jos taas kerran hajoitat perheen.

Eikä tässä miestä hajoteta, ellei hän tee sitä itse.

Vierailija
44/52 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun miehes on ihan selvästi nainen, siis sisimmältään.

Sä taas olet joku muunsukupuolinen, oikea mies ei märise noin.

Vierailija
45/52 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä miehesi tekee silloin kun on kaiken ajan kotona? Huolehtiiko lapsista ja kodista? Oma mieheni on työttömien kirjoilla, vaikka häntä ei tulla ikinä palkkaamaan mihinkään fyysisten sairauksiensa takia. Lääkärit ja työkkäri haluaisi hänet eläkkeelle, Kelalle ei käy. Sillä aikaa kun minä olen töissä mieheni esimerkiksi kokkailee, pitää kotia pystyssä ja viettää paljon aikaa lasten kanssa. Kysymys kuuluukin, tekeekö puolisosi mitään hyödyllistä?

Olisipa meilläkin tilanne tuollainen, mutta ei. Minä olen se joka käy kaupassa, mies ei suostu käymään. Ja ei välttämättä tee ruokaa vaikka pyytäisinkin. Sanoo lapsille, että ottakaa leipää kun tulevat koulusta. Siivoaa kyllä silloin tällöin joten sentään jotain positiivista.

Jos ilmoittautuisi työttömäksi, saisi edes jotain rahaa. Nyt ei saa mitään, kuten aiemmin kerroinkin. Työttömäksi ei halua ilmoittautua koska sitten joutuisi ottamaan vastaan työtä, koska mitään terveydellistä syytä olla tekemättä töitä ei ole.

Mies kuluttaa päivänsä kännykällä surffaten ja koneella pelaten. Kun tulen töistä kotiin niin kysyy multa että mitä syödään

Ap

Mies?? "Mies."

Vierailija
46/52 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa heti.

Vierailija
47/52 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei lähtökohtaisesti rakasta perhettään. Varmasti kiva kun ruoka tulee nenän eteen ja lapset on varmasti tosi suloisia, mutta ei miehellä ole tunnesuhdetta teidän kotiin tai parisuhteeseen. Sun mies on sun kanssa, koska mahdollistat hänen elämäntyylinsä eikä se siitä tule muuttumaan, koska mies ei näe parisuhdetta ja perhettä tarpeeksi suurena syynä muuttaa elämäntyyliään. Joko eroat tai et, ihan sama, mutta ei sun mies siitä ryhdistäydy ainakaan sinun pyynnöstäsi.

"Miehet ei lähtökohtaisesti rakasta perhettään". 😂

Palstamamma lähti laukalle.

Vierailija
48/52 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että sä et halua uskoa sitä ei tarkoita että se ois yhtään vähemmän totta. Lapsiaan varmasti rakastavat joo ainakin elleivät ole täysin tunnekylmiä, mutta harvassa on miehet jotka rakastaa puolisoaan tai parisuhdettaan. Lapset =/= perhe, lapset on olemassa vaikka perhe hajoaisikin. Ei se miehille ole iso menetys.

Vierailija
49/52 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jämäkkä keskustelu aiheesta. Ikävä tilanne erota, jos vain tuon takia. Käske työttömyystuille edes! Kyllä sitä työtä pystyy pakoilla, käy välillä jollain cv-kurssilla vaikka. (Josta saa lisää rahaa. )

T. Itse yli 10v työtön. Terve. Muutama pätkätyö takana omasta halusta. Työkkäri ei ole koskaan minua pakottanut mihinkään.

Vierailija
50/52 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että sä et halua uskoa sitä ei tarkoita että se ois yhtään vähemmän totta. Lapsiaan varmasti rakastavat joo ainakin elleivät ole täysin tunnekylmiä, mutta harvassa on miehet jotka rakastaa puolisoaan tai parisuhdettaan. Lapset =/= perhe, lapset on olemassa vaikka perhe hajoaisikin. Ei se miehille ole iso menetys.

Kivat psykoosit sulla. Mielenterveystoimistosta löytyy apua menneisyyden traumoihin.

Vierailija
51/52 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosassa parisuhteita mies tienaa enemmän. Mikseivät naiset pärjää kovapalkkaisilla aloilla?

Vierailija
52/52 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi tuollaista. Tuohan vaikuttaa kaikkiin, jos raha on tiukassa. Nyt elätät miestä ja mahdollistat loisimisen, vaikka samalla rahalla voisit elää lasten kanssa paljon mukavammin ja säästää rahaakin.

Kysymys kuuluu rakastatko ja onko rakkautta antaa toisen loisia vai pitäisikö mies herättää ottamaan vastuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän