Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kierukan käyttäjät huomio!

13.11.2006 |

Muuttuiko teillä kuukautiskierto kierukan (kupari ) asennuksen jälkeen??

Mulle laitettiin kierukka 13.10 jolloin oli vuodon 3. päivä. Laskin että menkkojen olisi pitänyt alkaa viime viikolla mutta niitä ei vain näy.... Lisäksi viikonloppuna oli vähän vatsakipuja, mutta ne hävisivät.

Kyselenpä nyt täältä jos jollain on vastaavaa kokemusta. Siis ihan kun olisin jostain lukenut että kuukautiskierto voi häiriintyä kierukan laitosta..?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hööö... tietääkö kukaaaan? Voinko olla esim. raskaana tai mitä oireita on kohdunulkoisessa raskaudessa muuta kun kivut?

Vierailija
2/6 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla muuttui niin kierto kuin vuotokin.

Kierto muuttui pidemmäksi samoin vuoto. Ennen kolme päivää kestäneet, erittäin niukat kuukautiset muuttuivat viikon pituisiksi tulvapäiviksi. Onneksi vain väliaikaisesti. Viidennet menkat olivat jo huomattavasti niukemmat kuin neljät edelliset. Nyt odottelen mielenkiinnolla millaiset ovat kuudennet. Kierron pituudesta en osaa vielä sanoa mitään, se on toistaiseksi ollut pitempi kuin aikaisemmin.

Voi siis olla, että sulla on pitempi kierto reaktiona kierukan laitosta. Jos jännittää, tee testi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kai tässä maltta ootella vielä jonkin aikaa, siis ennen kun testiä rupeen tekemään. Kiitos sulle vastauksesta!

Vierailija
4/6 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ensimmäiset 4 päivää olivat todella runsaat. Kestivät muistaakseni noin 6-7 päivää yhteensä. Seuraavat kuukautiset alkoivat kierron 35. päivä. Vuoto oli melko runsasta parina päivänä, mutta kesto taisi olla yhteensä noin 5 päivää.

Nyt odotellaan kolmansia kuukautisia. MItään tiputteluja ei ole ollut ja olen todella tyytyväinen kierukkaan.

Vierailija
5/6 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi tulvavuoto oli niin tuttu sana :) Ja sit läks kierukka!

Vierailija
6/6 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko synnyttäny? Imetätkö?

Mulle asetettiin kierukka ja varoteltiin että eka vuosi saattaa mennä pipariksi -varsinkin jos imetän. Kierto alkanu rauhottuun ja kierukka ollu pian vuoden.

Soittamalla asettajalle saat sieltäkin vastauksia kysymyksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme