Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toteuttaisitko miehen omituisen ja kinkyn lahjatoiveen?

Vierailija
27.12.2022 |

Äijällä on loppiaisena synttärit. Kun tiedustelin lahjatoiveita, hän meni ihan hiljaiseksi. About parin tunnin päästä hän sitten puoliksi nolona kertoi, että lahjatoive ja haave olisi saada suun ja naaman täydeltä pissaa. Eli siis mies kylppärin lattialle selälteen ja minä täydellä rakolla (tämä oli erityistoive) siihen naaman päälle kyykkäämään.

Toteuttaisitteko? Ja pakko sanoa, että en tiennyt tällaista puolta miehestäni.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en sinänsä ymmärrä eritejuttuja. Mutta mulla riittää ymmärrys ihmisten eri haluisin vaikka ne ei kohtaus omien kanssa. Joten kyllä toteuttaisin jos mies siitä todella nauttis.

Vierailija
2/15 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan täysin itsestäsi kiinni. Jos miehen päälle pissaaminen tai se että hän haluaa saada pissaa päälleen ja kiihottuu siitä ei sinusta tunnu vastenmieliseltä ajatuksesta, miksi et toteuttaisi. Lienee vaatinut melkoista luottamusta ja rohkeutta, että hän on uskaltanut tuota edes pyytää. Itse haluaisin myös kokeilla pissaleikkejä, mutta en todellakaan kehtaa ehdottaa puolisolle. Toki tuossa on se että mikäli miestä kiihottaa kovin saada pissat päälleen, hän varmaan pyytää sitä vastaisuudessa uudestaankin. Mutta sehän voi lopulta kiihottaa sinuakin, joten kokeile ihmeessä ja toteuta miehesi toive!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikken itse tykkää yhtään eritejutuista, oli tuo niin söpö tapa pyytää että varmaan suostuisin.

Vierailija
4/15 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, enkä minäkään oikein noita pissahommia osaisi omana juttunani pitää. Jos vaimo kuitenkin tällaista täysin totaalisena yllätyksenä pyytäisi ja vaikuttaisi olevan ihan tosissaan, niin kyllä sitä varmaan pitäisi ainakin kokeilla. Ehkä vähän varovaisemmin kuin heti ensimmäiseksi täyttä lorotusta päin naamaa, ja reaktioita seuraillen. Jos oikeasti nauttisi, niin voisi kai jatkuakin.

Syynä siihen että olisin valmis kokeilemaan jotakin itselle ei niin mieluisaa olisi se, että kerrankin vaimo pyytäisi jotakin uutta ja toisi julki omaa fantasiaansa. Hän on jotenkin niin omalla mukavuusalueellaan siinä 25 vuoden aikana täydelliseksi hioutuneessa parisuhdeseksisuorituksessa, että mistään muusta ei koskaan ole puhettakaan, vaan samalla koreografialla mennään aina. Vaihtelu virkistäisi.

Vierailija
5/15 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lahjatoive, voisin olla myös saajana :) Tonttulakki päähän ja menoksi!

Vierailija
6/15 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kertoi että häntä kiihottavat pieruni

Vierailija
7/15 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä. Jos puolisoa kiihottaisi päälleni kuseminen, niin ei kiitos. Mutta jos joku haluaa saada eritteeni päälleen, niin eipä sen toteuttaminen minua haittaisi.

Vierailija
8/15 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorottaisin kyllä. mies selälleen pesuhuoneen lattialle ja hajareisin päälle ja antaa mennä. Kaikkea voi koittaa ainakin kerran. Ja olisiko tuo nyt ongelma vaikka kerran viikossa kusta miehen päälle jos hän sitä haluaa ja nauttii.

Vierailija
9/15 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Jos seksikumppanin "kinky" toive on sellainen jossa jokin ruumiinaukoista ei pysyvästi ratkea tai julkisuuteen leviä videomateriaalia jonka takia joutuu muuttamaan borneoon ja kulkemaan sielläkin vappunenä päässä niin siitävaan.

Jos toinen oikeasti kiihottuu ja nauttii jostain mikä jää teidän kahden keskeiseksi asiaksi, en keksi mitään syytä kieltäytyä.

Vierailija
10/15 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä on kiinnostanut koko ikäni virtsaputken sondaus . Pikkupoikana kokeilin heinänkorrella kuinka syvälle menee ja menihän se kun pääsee pippelin suusta alkuun . No hieman kipeäksihän tuosta putki tuli kun orgaaninen materiaali ärsyttää mutta ei kuitenkaan tulehdusta tullut mutta kirveli jälkeenpäin pissatessa jonkin aikaa.

Nyt vanhana miehenä 60v tuo sama juttu tuli mieleen kun viime talvena ison leikkauksen jälkeen sairaanhoitajat joutuivat katetroimaan useasti kun selkäydinpuudutukset vei alapään tunnon moneksi päiväksi . Aluksi vähän hävetti mutta tytötpä osaa hyvin hommansa eikä tuohon mitään seksuaalisuutta liity . Rakko tulee tyhjäksi kun se ei muuten onnistunut . Katetri kun työnnettiin ja vedettiin virtsaputkesta eturauhasen ohi niin välillä tuntui ihan varpaissa asti . Ei mitään kipua vaan ihan hyvältä ,sanoinkin kerran että onkohan laajentunut rauhanen kun vähän ahdistaa ohi mennessä vai onko siellä joku hermo . Sanoi vain että hyvin menee rakkoon ja ei sen enempää . Nyt sitten vuosi tuon jäljeen olen ajatellut että pitäiskö hommata joku silikonisondi ja rimban sähköstimulaattori . Ajatus ainakin kutittaa vähän mieltä

Vierailija
11/15 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jatkoa tuohon sondiin ,en uskalla ehdottaa asiaa vaimolle koska lelut ei sitä kiinnosta . On ollut dildoa ,pariskuntavibraa ja viimeksi satisfyer . Tyhjän pantiksi on jääneet lelut kun pieni leikki ei vaan kiinnosta . Omaksi iloksi olen ajatellut.

Vierailija
12/15 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on helposti toteuttavissa. Tekisin. Golden shower. Tietty ehtona että ukko siivoaa sotkut.

Haluaako myös että istut hänen naamalle liruttelun jälkeen?

Vierailija
13/15 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseä on kiinnostanut koko ikäni virtsaputken sondaus . Pikkupoikana kokeilin heinänkorrella kuinka syvälle menee ja menihän se kun pääsee pippelin suusta alkuun . No hieman kipeäksihän tuosta putki tuli kun orgaaninen materiaali ärsyttää mutta ei kuitenkaan tulehdusta tullut mutta kirveli jälkeenpäin pissatessa jonkin aikaa.

Nyt vanhana miehenä 60v tuo sama juttu tuli mieleen kun viime talvena ison leikkauksen jälkeen sairaanhoitajat joutuivat katetroimaan useasti kun selkäydinpuudutukset vei alapään tunnon moneksi päiväksi . Aluksi vähän hävetti mutta tytötpä osaa hyvin hommansa eikä tuohon mitään seksuaalisuutta liity . Rakko tulee tyhjäksi kun se ei muuten onnistunut . Katetri kun työnnettiin ja vedettiin virtsaputkesta eturauhasen ohi niin välillä tuntui ihan varpaissa asti . Ei mitään kipua vaan ihan hyvältä ,sanoinkin kerran että onkohan laajentunut rauhanen kun vähän ahdistaa ohi mennessä vai onko siellä joku hermo . Sanoi vain että hyvin menee rakkoon ja ei sen enempää . Nyt sitten vuosi tuon jäljeen olen ajatellut että pitäiskö hommata joku silikonisondi ja rimban sähköstimulaattori . Ajatus ainakin kutittaa vähän mieltä

Hommaa ihmeessä.

Olen nainen ja mulla pullottaa kaappi dildoja, bdsm leluja.

Sama pointti nautinnon hakeminen.

Vierailija
14/15 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jatkoa tuohon sondiin ,en uskalla ehdottaa asiaa vaimolle koska lelut ei sitä kiinnosta . On ollut dildoa ,pariskuntavibraa ja viimeksi satisfyer . Tyhjän pantiksi on jääneet lelut kun pieni leikki ei vaan kiinnosta . Omaksi iloksi olen ajatellut.

On olemassa naisia joita nämä leikit kiinnostaa.

Heillä taas on useasti mies mitä ei kiinnosta.

Vierailija
15/15 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa ensin sidontavälijeitä, sillän tuo leikki vaatii sen että mies on sidottuna avuttomaksi, jonka jälkeen hierot hänelle melkein orgasmin, mutta sitten keskeytät sen ja pissaatkin kostoksi hänen päälleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme