Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulu on aina sitä aikaa kun havahtuu miettimään miten paska elämä itsellä on.

Vierailija
26.12.2022 |

Vuosi vaihtuu ja mitään hyvää ei taaskaan koko vuotena tapahtunut. Kun olisi nuorena ymmärtänyt nostaa kytkintä ja lähteä pois Suomesta. Nyt tänne on juuttunut ja ainoa mitä odottaa on oma kuolema.

Kun katsoo missä tilassa Suomen talous nyt on, on varmaa ettei elämä tule tästä yhtään helpottumaan. Se on pelkkää tuskaa ja kärsimystä kunnes kuolema korjaa ja vie tämän tuskan pois.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni asia on itsestä kiinni. Pääsee nytkin pois Suomesta tai muuten voi muuttaa elämää. Tee ensi vuodelle ainakin pari muutostavoitetta vai onko sinulla edes haaveita tai toiveita, jotka oikeasti haluat toteuttaa, kun jo kuolemasta puhut?

Vierailija
2/6 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää talvi onkin aika synkkää aikaa eikä mitään tekemistä. Menis jo talvi ja tulis kevät niin pääsis kalaan. Käyn kalassa lähes joka päivä sitten syksyyn saakka. Siinä unohtuu murheet ja yksinäisyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni asia on itsestä kiinni. Pääsee nytkin pois Suomesta tai muuten voi muuttaa elämää. Tee ensi vuodelle ainakin pari muutostavoitetta vai onko sinulla edes haaveita tai toiveita, jotka oikeasti haluat toteuttaa, kun jo kuolemasta puhut?

Suomessa kaikki on niin kallista, että vain rikas voi olla täällä onnellinen. Lämpimissä maissa ei rahaa tarvita samalla tavalla, kun elämä ei rakennu materian varaan kuten Suomessa. Voit nauttia elämästä vaikka rannalla ja siihen ei tarvita yhtään rahaa. Suomen luonto on niin ankara ja kylmä ettei siellä ole mukava olla.

Masentuneena ulkomaille muuttaminen on täysin mahdoton tehtävä, kun roskapussin vieminenkin tuottaa vaikeuksia. Nuorille minulle on vain yksi neuvo ja se on tärkeä. Opiskele ja muuta pois Suomesta. Itse odotin yli 20 vuotta Suomen muuttumista EU:n myötä avoimeksi ja vapaaksi yhteiskunnaksi. Kehitys on ollut täysin päinvastainen. Lisäksi elintaso on laskenut valtavasti ja nyt ei ole varaa edes peruselintarvikkeisiin, saati sitten omaan autoon.

Itse olen korkeakoulutettu ja minulla olisi ollut mahdollisuus hyvää elämään kun olisin ymmärtänyt jättää tämän pohjoisen helvetin nuorena taakseni. Syytän itseäni kohtalostani, kun uskoin Suomen valtion valheita paremmasta elämstä.

Vierailija
4/6 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta aina talveksi Espanjaan.

Vierailija
5/6 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi vuosi ja synttärit on ne jolloin realiteetit hiipii mieleen, kuinka kuolema on taas lähempänä.

Vierailija
6/6 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta. Ja puolen vuoden päästä sekin paska taas on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi