Miksi ravintoterapeutti ei ymmärrä että syön niinkuin haluan en niinkuin käsketään
Koska maksan omat ruokani. Ja kerta toisensa jälkeen vinkuu kuinka minun ei tulisi syödä gluteiiniviljoja, maitotuotteita, parsaa tai parskaalia jne.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinulla on jokin vaiva, ongelma tai sairaus koska menit lääkäriin. Lääkäri näkee avun oikeassa ruokavaliossa ja haluaa hoitaa sen.
Nakkaat paskat terapeutille.
Näin hukkaat yhteiskuntamme varoja ja viet aikaa muilta potilailta.No sitten maksavat ruokani tai hoitavat muullatavalla kilpirauhasen kuntoon.
Ei sitä oikeastaan kukaan muu voi tehdä kuin sisä itse.
Tietty sitten letkuissa sairaalassa, kun et itse päätä.
Nyt teet valinnat itse.
Ei sinun tarvitse löydä. Perut ajat ja jätät siihen.
Et ole enää lapsi. Olet itse vastuussa.
Joista tai et hoida. Sinun oma valintasi
Voit ottaa avun vastaan tai sitten et ota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä video aiheeseen liittyen.
En myöskään tule käyttään lisäravinteita. D paskamiinia on yritetty saada käyttämään. Minä en ikinä tule käyttämään yhtäkään paskaravinnetta koska joutuisin nekin itse maksamaan.
Videolla todennäköisesti Suomen paras lisäravinteiden asiantuntija, mutta videolla paljon juttua terveyteen liittyen, ei siis pelkästään lisäravinnejuttuja.
Miksi maksaisin yhdestäkään lisäravinteista mitään puhumattakaan että käyttäisin niiden käyttäjistä 99% kuolee sydän ja verisuonitauteihin, aivoinfarkteihin tai maksa kirroosiin. Mokomat tappavat myrkkypallot.
Saiskos lähteen tähän?
Voit tottakai ahtaa suuhusi mitä huvittaa.
Sinähän sen maksat.
Lopeta sitten se lekurilla ja ravintoterapeutilla käyminen ja vastaa omasta terveydentilastasi itse.
Niillä on taatusti parempaakin tekemistä kuin paapoa kaltaistasi kiukuttelevaa kakaraa, joka ei ymmärrä saavansa tarvitsemaansa apua.