Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ravintoterapeutti ei ymmärrä että syön niinkuin haluan en niinkuin käsketään

Vierailija
26.12.2022 |

Koska maksan omat ruokani. Ja kerta toisensa jälkeen vinkuu kuinka minun ei tulisi syödä gluteiiniviljoja, maitotuotteita, parsaa tai parskaalia jne.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko psykiatri kuitenkin se oikea osoite sinulle?

Vierailija
22/43 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten maksavat ruokani tai hoitavat muullatavalla kilpirauhasen kuntoon.

Eli syömäsi epäterveellinen ruoka on sinulle ilmaista?

Koska joudun ruokani maksamaan itse päätän myös mitä syön enkä ota vastaan minkäänlaisia ohjeita niinkauan kuin asiat on näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä video aiheeseen liittyen. 

En myöskään tule käyttään lisäravinteita. D paskamiinia on yritetty saada käyttämään. Minä en ikinä tule käyttämään yhtäkään paskaravinnetta koska joutuisin nekin itse maksamaan.

Videolla todennäköisesti Suomen paras lisäravinteiden asiantuntija, mutta videolla paljon juttua terveyteen liittyen, ei siis pelkästään lisäravinnejuttuja.

Miksi maksaisin yhdestäkään lisäravinteista mitään puhumattakaan että käyttäisin niiden käyttäjistä 99% kuolee sydän ja verisuonitauteihin, aivoinfarkteihin tai maksa kirroosiin. Mokomat tappavat myrkkypallot.

Vierailija
24/43 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinulla on jokin vaiva, ongelma tai sairaus koska menit lääkäriin. Lääkäri näkee avun oikeassa ruokavaliossa ja haluaa hoitaa sen.

Nakkaat paskat terapeutille.

Näin hukkaat yhteiskuntamme varoja ja viet aikaa muilta potilailta.

En ole tuo aiemmin vastannut. Saat rahaa muutenkin kuin käymällä siellä, joku tuki on, vaikka voi olla pieni. Lisäksi lääkäri pitää kunnista löytyä kilppariin ilman terapeuttikäyntejä. Tai yksityiselle. Etköhän tunne ja tiedä tarpeeksi jo ravinnosta, ilman että joku ripittää tai kuulustelee.

Vierailija
25/43 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, se on Silppu palannut trollaamaan.

Vierailija
26/43 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaista kuolemaa sinulle, niin vapautuu ravintoterapeutin ajat sellaiselle, joka niitä oikeasti haluaa.

Vierailija
27/43 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En myöskään tule käyttään lisäravinteita. D paskamiinia on yritetty saada käyttämään. Minä en ikinä tule käyttämään yhtäkään paskaravinnetta koska joutuisin nekin itse maksamaan.

Videolla todennäköisesti Suomen paras lisäravinteiden asiantuntija, mutta videolla paljon juttua terveyteen liittyen, ei siis pelkästään lisäravinnejuttuja.

Miksi maksaisin yhdestäkään lisäravinteista mitään puhumattakaan että käyttäisin niiden käyttäjistä 99% kuolee sydän ja verisuonitauteihin, aivoinfarkteihin tai maksa kirroosiin. Mokomat tappavat myrkkypallot.

Kovin vähän tunnut tietävän sairauksien ennaltaehkäisystä ja lisäravinteiden laatueroista.

Vierailija
28/43 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinulla on jokin vaiva, ongelma tai sairaus koska menit lääkäriin. Lääkäri näkee avun oikeassa ruokavaliossa ja haluaa hoitaa sen.

Nakkaat paskat terapeutille.

Näin hukkaat yhteiskuntamme varoja ja viet aikaa muilta potilailta.

En ole tuo aiemmin vastannut. Saat rahaa muutenkin kuin käymällä siellä, joku tuki on, vaikka voi olla pieni. Lisäksi lääkäri pitää kunnista löytyä kilppariin ilman terapeuttikäyntejä. Tai yksityiselle. Etköhän tunne ja tiedä tarpeeksi jo ravinnosta, ilman että joku ripittää tai kuulustelee.

Minä käyn palkkatöissä en saa minkäänlaista taloudellista tukea mistään koska tienaan enemmän kuin 50% suomalaisista

Vierailija
29/43 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovin vähän tunnut tietävän sairauksien ennaltaehkäisystä ja lisäravinteiden laatueroista.

Ne on kaikki hengenvaarallista mössöä tiedän tästäkin aiheesta kaiken.

Vierailija
30/43 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on kaikki hengenvaarallista mössöä tiedän tästäkin aiheesta kaiken.

Jos tiedät niin luettele lisäravinteiden kolme eri laatuluokkaa?

Vierailija
31/43 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmaseuttinen laatu on kaikkein vaarallisin

Food grade laatu on toisiksi caarallisin ja vaarattomin on feed grade

Vierailija
32/43 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meni nyt ihan päinvastoin nuo juttusi, mutta sentään laatuluokista olit jotain kuullut.

Vierailija
33/43 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meni nyt ihan päinvastoin nuo juttusi, mutta sentään laatuluokista olit jotain kuullut.

Farmaseuttinen laatu tappaa vuodenkuluessa miinimyrkkyjen käytön aloituksesta 60% käyttäjistä. Keskimmäinen laati vain noin 30% ja viimeinen laatu vain noin 2%

Otanpa asioista selvää äläkä usko mitään mitä myrkkymiini kauppiaat väittää

Vierailija
34/43 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tapaat ravintoterapeuttia,kerta toisensa jälkeen?

Jos kerran ei kiinnosta

Lääkäri sinne käski mennä ja ravinto terapeutti käskee kerta toisensa jälkeen tulemaan uudelleen. Katsotaan kauan jaksaa tätä pelleilyä ennenkuin toteaa että en ruokailu tottumuksiani muuta

Ville, 5-vuotta

Vierailija
35/43 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska joudun ruokani maksamaan itse päätän myös mitä syön enkä ota vastaan minkäänlaisia ohjeita niinkauan kuin asiat on näin.

Annan kuitenkin yhden ohjeen: turhaan tänne kirjoittelet.

Vierailija
36/43 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tapaat ravintoterapeuttia,kerta toisensa jälkeen?

Jos kerran ei kiinnosta

Lääkäri sinne käski mennä ja ravinto terapeutti käskee kerta toisensa jälkeen tulemaan uudelleen. Katsotaan kauan jaksaa tätä pelleilyä ennenkuin toteaa että en ruokailu tottumuksiani muuta

Ville, 5-vuotta

Tai Nico 35 vuotta

Vierailija
37/43 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sulle pitäisi sitten antaa ilmaiset ruoat ja lääkkeet? Ja jos ei tule, niin valitat, että vaivojasi ei hoideta?

Voisi tietysti olla melko heikko trollaus, mutta toisaalta tuollaisia ihmisiä kuulemma ihan oikeasti käy tuhlaamassa yhteiskunnan varoja, joten voihan tuo olla tottakin. Joten AP hyvä, käy edes yksityisellä lekurilla ja maksa itse, verorahoilel on parempaakin käyttöä.

Vierailija
38/43 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en minäkään halua syödä suositusten mukaan, mutta sitten täytyy vaan hyväksyä että on sairas ja ylipainoinen. Jos sulla olisi kilpirauhasvaiva, niin olisivat kyllä jo määränneet pillerit siihen. Itse en viitsi syödä niitäkään, mutta kannan sitten seuraukset kuin nainen.  Ihan kiva vaan päästä täältä hullujenhuoneesta ajoissa pois.

Vierailija
39/43 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo en minäkään halua syödä suositusten mukaan, mutta sitten täytyy vaan hyväksyä että on sairas ja ylipainoinen. Jos sulla olisi kilpirauhasvaiva, niin olisivat kyllä jo määränneet pillerit siihen. Itse en viitsi syödä niitäkään, mutta kannan sitten seuraukset kuin nainen.  Ihan kiva vaan päästä täältä hullujenhuoneesta ajoissa pois.

En ole ylipainoinen. Lääkkeet syön ja sen pitää riittää.

Vierailija
40/43 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä käyt ravintoterapeutilla, kun et mielestäsi  tarvitse ohjeita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan