Olin miesystävän luona yötä, ja heräsin ennen häntä...Vessaan mennessä satuin huomaamaan että hänelle oli tullut kirje Kelasta ja sisältä löytyi kirje hyväksytystä perustoimeentulotuesta 3 kuukaudelle
Siis hän on tähän asti antanut ymmärtää olevansa töissä ja tienaavansa ihan ookoosti.
Kuitenkin perustoimeentulotukea oli hänelle myönnetty yli 400e per kuukausi!!
Sain suljettua kirjeen niin että hän ei edes tajunnut, tai ei ainakaan ole sanonut mitään.
Kannattaako jatkaa tapailua?
Olemma hieman alle kolmekymppisiä
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Se on nyt Tapaninpäivä.
Tapanille nimipäivä onnittelut
Tämä tapahtui jo viime viikolla, mutta olen mietiskellyt asiaa nyt jouluna.
Ap
Huomenna syön pizzaa, joulu ruuat onneksi loppu.
Miehelle sanoisin, että juokse. Kirjesalaisuus on rikottu.
"satuin huomaamaan"
"Sain suljettua kirjeen"
Vanha kunnon nuuskija. Häpeisit!
-1/5 pelkkä provo, mutta tiesithän, että syyllistyit rikokseen.
Ei kannata, alita mieluummin taskut täyteen kiviä ja syökse itsesi mereen, saata4 olla kelvoton torttu elävänä kut ainakin voit kuolla sankarina kun siivoat sen kelvottoman tortun täältä pois.
Vaikka selvä provo onkin niin todetaan nyt kuitenkin että ei kannata jatkaa tapailua, kukaan ei sinunlaisesi kanssa tulisi missään suhteessa olla, ihan sinun itsesi. Provoilusi paljastaa jo monia asioita sinusta ja ajatusmaailmastasi.
Jos se ei sinulle käy niin eroa ja jos koet miehen valehdelleen. Miehellä on käynyt tuuri, että sai 3:lle kuukaudelle. Muut eivät yleensä saa koskaan.
En tiiä ootko trolli mutta tyhmä ihminen olet kuitenkin ap
Kylläpä oli kivaa kanta baarissa.
Kaikki tutut oli siellä. Yks Makekin oli, ei olla nähty varmaan viiteen vuoteen.
Miten niin paljon? Minun miesystäväni saa paljon vähemmän. Ensin kun on se työttömyyspäiväraha. Vai onko tapailumieheltäsi evätty sekin? No kohta leikkaantuu vissiin se tt-tukikin.
AP syyllistyi seksuaaliseen tekoon. Ainoa oikea paikka hänelle on nyt YLE Naisvankila.
Se on sitten selvä rikos. Voisi vinkata nettipoliisille.
Ihanaa, jään eläkkeelle toukokuussa.
Onhan sitä 38vuotta tehtykin töitä.
Se on nyt Tapaninpäivä.
Tapanille nimipäivä onnittelut