Olin miesystävän luona yötä, ja heräsin ennen häntä...Vessaan mennessä satuin huomaamaan että hänelle oli tullut kirje Kelasta ja sisältä löytyi kirje hyväksytystä perustoimeentulotuesta 3 kuukaudelle
Siis hän on tähän asti antanut ymmärtää olevansa töissä ja tienaavansa ihan ookoosti.
Kuitenkin perustoimeentulotukea oli hänelle myönnetty yli 400e per kuukausi!!
Sain suljettua kirjeen niin että hän ei edes tajunnut, tai ei ainakaan ole sanonut mitään.
Kannattaako jatkaa tapailua?
Olemma hieman alle kolmekymppisiä
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on huomenna synttärit.
Hyvää Syntymäpäivää :)
Ei missään jaeta aamuyöllä kirjepostia.
Minä Jesus lähetin minun enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Davidin juuri ja suku, se kirkas kointahti.
Ilmestyskirja 22:16
Oli varmaan joku palstan miesasiamies
Miksi et itse ollut töissä?
Posti jaetaan arkena. Eikä nyt ihan hirveän aikaisin. Teetkö yövuoroa? Miksi et ihmetellyt, että mieskin oli vielä kotona? Miksi availet toisten kuoria?
Tänään tulee Paiseklinikka, katsokaa!
Jos ihminen käy töissä. Se yleensä puhuu niistä jotain.
Jos on valehdellut. Kysy ohimennen, miksi sai kelalta postia.
Jos valehtelee. Jätä se sika.
Jos on rehellinen,olet ehkä ymmärtänyt jotain väärin.
Tai kolmas.........mies tekee pimeitä töitä. Se on sitten oma moraalinen valintasi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli eilen.
Näin Jari Sillanpään eilen.
Kylläpä on lihonut, huh, huh.....
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli eilen.
Onneksi olkoon näin jälkikäteen.
Mutta sehän on hyvä, että miehellä on toimeentulo taattu. Ap sen sijaan on arveluttava, kun nuuskii toisten postia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et itse ollut töissä?
Posti jaetaan arkena. Eikä nyt ihan hirveän aikaisin. Teetkö yövuoroa? Miksi et ihmetellyt, että mieskin oli vielä kotona? Miksi availet toisten kuoria?
Ei hän ollut sitä kirjettä vastaanottamassa postiluukun vieressä. Ihan on saattanut tulla milloin vain. Simbsalabing tajusitko.
Vierailija kirjoitti:
Ei missään jaeta aamuyöllä kirjepostia.
Jaetaan, ja eihän ap kai puhunut aamuyöstä. Saati että saattoi olla vanhempi avaamaton kirje. Miks noita avaamaan ollenkaan, jos on nähnyt netistä jo saman päätöksen.
Kai luit myös puhelimesta viestit ja urkit Omakannasta terveystiedot?
Vierailija kirjoitti:
🎉🥳
Vierailija kirjoitti:
Minä Jesus lähetin minun enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Davidin juuri ja suku, se kirkas kointahti.
Ilmestyskirja 22:16
Etkö Jesus humannut tarraa postiluukussa: "EI MAINOKSIA"!?
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli eilen.
Onneksi olkoon näin jälkikäteen.[/quote
Joulun jalkoihin meikäläiset jää juhlineen.
Miten sä et illalla sitä huomannu, samalla kun keitit sen vanhemmille kahvit ja leivoit pullat?
Oletko hankinnut vihanhallintakurssia?
Kannattaisi