Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä teidän vartalot typpi on? Hankalaa oma tietää

Vierailija
26.12.2022 |

En osaa sanoa mikä olen. On leveät hartiat ja kapenee vähän alaspäin mutta vatsa tai lantio on todella iso tai kaareva. Mitat 267/61 /70c.

Peppu iso ja jalat pienet mutta pitkät.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta kun aloittaja ei mittoja antanut, niin kertokaa sen sijaan mulle että mikä olen! Pituus 165 cm, paino 65 kg. Rinnanympärys 88, vyötärö 77 ja lantio 103.

Päärynä eli yläosa pienempi kuin lantio.

Paitsi jos hartiat on leveät, niin onkin tiimalasi.

Ei hartiat, vaan suuret rinnat.

Vierailija
42/55 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vartalosta purkautuu typen ja metaanin sekä haisevien rikkiyhdisteiden seosta.

Onko se vartalotyppi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan omena enkä päärynä. En tiimalasikaan, tasapaksu siis. Hartiat yhtä leveät ellei leveämmät kuin peppu.

Vierailija
44/55 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vartalosta purkautuu typen ja metaanin sekä haisevien rikkiyhdisteiden seosta.

Onko se vartalotyppi?

Ei, vaan lajityyppi. Olet skunkki.

Vierailija
45/55 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Y? Rinnanympärys 88 cm, vyötärö 68 cm ja lantio 96 cm.

Vierailija
46/55 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

X, eli hartiat ja lantio samalla linjalla ja kapea vyötärö, 62cm. Isot rinnat myös. Eli juuri se monen kehuma, mutta vaatteita on vaikea löytää. Kun ne on suunniteltu tasapaksuille ja itsellä se vyötärö häviää sinne ja näyttää siis myös tasapaksulta. Hihattomat paidat ja mekot on ok, kun niissä ei tarvitse huomioida hartioita.

Vierailija
47/55 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä tiennyt, mikä tyyppi olen. Leveät hartiat, pienet rinnat, kapea vyötärö, kapeahko tai normaali lantio, sivusta iso pylly ja isot reidet. Tasapaksu en ole, mutta en kai oikein päärynäkään, koska lantio ei ole niin leveä kuin hartiat. Y:ksi taas lantionympärys on kai liian iso. X voisin olla, mutta pienet rinnat ei ilmeisesti sovi tähän?

Sekasikiö varmaan sitten.

Vierailija
48/55 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopean kuvauksen perusteella sanoisin normaalipainoinen omena tai mahdollisesti päärynä tai näiden sekoitus.

Vierailija
49/55 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun A eli päärynä, rinnanympärys selkeästi kapeampi kuin lantionympärys.

Vierailija
50/55 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin olevani päärynä, mutta olenkin X!

Vierailija
51/55 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ry 92 cm, vy 72 cm, ly 92 cm - olen ilmeisesti X tyyppiä?

Vierailija
52/55 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun A eli päärynä, rinnanympärys selkeästi kapeampi kuin lantionympärys.

Lantioni ei ole ollenkaan leveä vaan hartiat.

Vierailija
53/55 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasapaksu. Ei muutu lihotessa eikä laihtuessa. Lihon tasaisesti kaikkialta ja laihdun tasaisesti kaikkilta. Sillä tavalla aika helppo vartalotyyppi kun en itse ainakaan koe, että olisi vaikea löytää istuvia vaatteita.

Sinä olet vaatetaulukkojen mukainen ihannetapaus. Siihen on mallina yleensä C38-kokoinen sovitusmalli, jonka mukaan kaavat tehdään ja sarjotaan. Isojen tyttöjen sovitusmalli on yleensä C44, jonka mukaan kaavat tehdään ja sarjotaan suuremmiksi.

Sovitusmalleja on todella vaikea löytää. Taulukot tehdään ihmislauman mittauksen jälkeen ja niistä keskiarvot laskien.

Olen kuullut usein, että mulla on tosi kaunis vartalo kun se on niin sopusuhtainen. Olen 180cm pitkä, mutta en näytä niin pitkältä kun kaikki mitat on niin sopusuhtaiset. Jalat ovat hieman pitemmät kuin selkä. Lantio ei ole leveä eikä kapea eikä hartiat ole ristiriidassa lantion koon kanssa. Hyvä tuuri kai sitten käynyt.

Vierailija
54/55 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kai omena.

Pienet rinnat ja kapeahkot hartiat, leveä vyötärö, iso vatsa ja tukevat lyhyet jalat.

Vierailija
55/55 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hartiat tasan yhtä leveät kuin lantio ja välissä selvästi kapeampi vyötärö, mutta rinnat vain keskikokoiset. Mielestäni en näytä A:lta, vaan selkeästi X:ltä, mutta enköhän mä kuitenkin näillä spekseillä ole valtaosan mielestä lähinnä roikkuperseinen päärynä, vai kuinka? No, sama se mulle, kunhan nyt ei kenekään tarvitse kateuteen tikahtua.