Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä teidän vartalot typpi on? Hankalaa oma tietää

Vierailija
26.12.2022 |

En osaa sanoa mikä olen. On leveät hartiat ja kapenee vähän alaspäin mutta vatsa tai lantio on todella iso tai kaareva. Mitat 267/61 /70c.

Peppu iso ja jalat pienet mutta pitkät.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vartalot tyypit on niin sanotut taikinalla täytety villasukka.

Vierailija
22/55 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä osaan sanoa itsestäni: läski, joka kaipaa elämäntapamuutosta.

Samoin 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vartaloltani laiha, isopäinen ja kapeaharteinen. Lantiomieheksikin joskus sanottu eli kaiketi myös lantioni on leveä. M33

Vierailija
24/55 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiimalasi, pidän yleensä suoria ettei näy. 

Vierailija
25/55 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta kun aloittaja ei mittoja antanut, niin kertokaa sen sijaan mulle että mikä olen! Pituus 165 cm, paino 65 kg. Rinnanympärys 88, vyötärö 77 ja lantio 103.

Vierailija
26/55 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta kun aloittaja ei mittoja antanut, niin kertokaa sen sijaan mulle että mikä olen! Pituus 165 cm, paino 65 kg. Rinnanympärys 88, vyötärö 77 ja lantio 103.

Päärynä eli yläosa pienempi kuin lantio.

Vierailija
27/55 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vartalo on joskus määritelty kaarevaksi suoraksi 😅

Ei ihan tiimalasi muttei täysin suorakaan vaan jotain siltä väliltä.

Vierailija
28/55 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalotyyppini on jääkaappipakastin. Tasaisen saman paksuinen ylhäältä alas ja kuitenkin hieman kulmikas.

Vierailija
29/55 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on vartalot typpi?

Eiköhän tässä tarkoiteta nyt vartalotyyppiä? A, H, O, X tai Y. Vartalotyyppiä voi verrata kirjaimen muotoon. Esimerkiksi X on tiimalasivartalo, jossa on kapea vyötärö ja voimakkaasti vyötäröä leveämpi lantio ja suuremmat rinnat ja runnanympärysmitta. Ero on noin 30 senttiä eli rinta ja lantio ovat metrin ja vyötärö on 70 senttiä.

Vierailija
30/55 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä ja tanakka

-m

Vierailija
31/55 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa, kun ei tiedä mitään ympärysmittoja. Mittaa hartioiden-, rinnan-, vyötärön- ja lantionympärykset.

Peiliin riittää. Katsoo vaikka alastonta vartaloaan peilistä. Ap kuulostaa hartevalta Y-tyypiltä, jolla ovat leveät hartiat, suorahko vyötärö, kapea lantio ja hoikat sääret.

Vierailija
32/55 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Y. Leveät hartiat, tasapaksu vyötärö ja olematon littana ja pieni peppu kapealla lantiolla. Mm. mesten farkut sopivat minulle parhaiten.

T. N25

Vierailija
33/55 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon omena, joka ruokavaliolla ja liikunnalla saa pidettyä itsensä suht normaalin näköisenä. Eli mulla on pienet tissit, kapea lantio, hoikat jalat ja kaikki ylimääräinen kerääntyy keskivartaloon.

Sinulla voi olla omenataipumusta. Se on ihan normaalia.

Vierailija
34/55 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen V. Rinnat suuremmat kuin lantion ympärys.

Tuskin sinulla vyötärö on leveämpi kuin lantio? Silloin olisit V.

Vierailija
35/55 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päärynä eli yläosa pienempi kuin lantio.

Paitsi jos hartiat on leveät, niin onkin tiimalasi.

Vierailija
36/55 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasapaksu. Ei muutu lihotessa eikä laihtuessa. Lihon tasaisesti kaikkialta ja laihdun tasaisesti kaikkilta. Sillä tavalla aika helppo vartalotyyppi kun en itse ainakaan koe, että olisi vaikea löytää istuvia vaatteita.

Sinä olet vaatetaulukkojen mukainen ihannetapaus. Siihen on mallina yleensä C38-kokoinen sovitusmalli, jonka mukaan kaavat tehdään ja sarjotaan. Isojen tyttöjen sovitusmalli on yleensä C44, jonka mukaan kaavat tehdään ja sarjotaan suuremmiksi.

Sovitusmalleja on todella vaikea löytää. Taulukot tehdään ihmislauman mittauksen jälkeen ja niistä keskiarvot laskien.

Vierailija
37/55 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet A eli päärynä.

Vierailija
38/55 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Y. Leveät hartiat, tasapaksu vyötärö ja olematon littana ja pieni peppu kapealla lantiolla. Mm. mesten farkut sopivat minulle parhaiten.

T. N25

Täällä toinen samanlainen Y. Risoo kun paita, takki jne pitää ostaa leveiden hartioiden mitan mukaan ja näytän lihavammalta kuin olenkaan. Kerran lääkäri paasasi ylipainosta, mutta lopetti pituuden mittauksen ja punnituksen jälkeen kun tajusi, että BMI:ni on alle 25.

Vierailija
39/55 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rantapallo

Vierailija
40/55 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet päärynä.

Lantiosi huomattavasti leveämpi kuin yläkroppa.