Mikä teidän vartalot typpi on? Hankalaa oma tietää
En osaa sanoa mikä olen. On leveät hartiat ja kapenee vähän alaspäin mutta vatsa tai lantio on todella iso tai kaareva. Mitat 267/61 /70c.
Peppu iso ja jalat pienet mutta pitkät.
Kommentit (55)
Mä osaan sanoa itsestäni: läski, joka kaipaa elämäntapamuutosta.
Vierailija kirjoitti:
Mä osaan sanoa itsestäni: läski, joka kaipaa elämäntapamuutosta.
Sama täällä :DD
Vierailija kirjoitti:
Siis mitkä mitat?
Pituus paino ja rinnanympärys
Vaikea sanoa, kun ei tiedä mitään ympärysmittoja. Mittaa hartioiden-, rinnan-, vyötärön- ja lantionympärykset.
Kuivan kesän orava olen, kaikki roikkuu ja nahka liian iso. 170cm, n.55 kg. Ja vanhakin vielä, 56 v..
Vierailija kirjoitti:
Mikä on vartalot typpi?
Vartalotyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitkä mitat?
Ei noilla tiedoilla tee mitään. Jos haluat edes auttavaa kuvausta, niin rinnanympärys (EI rintaliivien koko), vyötärönympärys (kapeimmasta kohdasta, eli noin kaksi senttiä navan yläpuolelta) ja lantion ympärys leveimmästä kohdasta. Sitten voidaan arvioida mittojen perusteella, mikä olet.
Anna kun arvaan, aiot perustaa tietojen perusteella laittoman henkilörekisterin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitkä mitat?
Ei noista voi tulkita mitään.
Kuulostat omenavartaloiselta, mutta varmaksi ei voi tietää ilman mittoja.
Mä oon omena, joka ruokavaliolla ja liikunnalla saa pidettyä itsensä suht normaalin näköisenä. Eli mulla on pienet tissit, kapea lantio, hoikat jalat ja kaikki ylimääräinen kerääntyy keskivartaloon.
Vierailija kirjoitti:
Kuivan kesän orava olen, kaikki roikkuu ja nahka liian iso. 170cm, n.55 kg. Ja vanhakin vielä, 56 v..
Höpö höpö, olet hoikka! T. 168cm, 52kg, toinen hoikka
Olen V. Rinnat suuremmat kuin lantion ympärys.
Tasapaksu. Ei muutu lihotessa eikä laihtuessa. Lihon tasaisesti kaikkialta ja laihdun tasaisesti kaikkilta. Sillä tavalla aika helppo vartalotyyppi kun en itse ainakaan koe, että olisi vaikea löytää istuvia vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, olet hoikka! T. 168cm, 52kg, toinen hoikka
Liian nopeasti ja epäterveellisesti laihtuneena en koe olevani hoikka, vaan lähinnä ällö nahkakasa 😏
Siis 167. Kirjoitin väärin