Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset pidättekö miten paljon pillun nuolemisesta

Vierailija
26.12.2022 |

Minulla on paljon naisia joita käyn nuolemassa aivan orgasmiin asti. Kiitokseksi saan mahtavan imutuksen.
Osa naisista ei pidä tätä miehensä pettämisenä. Naiset mitä mieltä olette

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen mies kirjoitti:

Tykkään nuolla naiselleni orgasmin. Tykkään myös nuolla pyllyä, jos naiseni niin haluaa ja vähän vinkkaa, että se olisi hänestä suotavaa. Jotain oudon kiihottavaa siinä on? Monesti toimin niin, että nuolen pyllyn liukkaaksi ja vien sormen anukseen ja sitten nuolen pimppaa oikein ahnaasti. Näin olen saanut muutamalle naiselleni aika mukavat ja voimakkaat orgasmit. Aika kova on omakin seisokki tuossa vaiheessa ja jos jatketaan panolla, niin maali on jo lähellä!

Eikö tule tulehduksia kun sillä bakteerikielellä siirryt pepusta etupuolelle.

Itselleni on kyllä vahva ei, minkään sormen/kielen/peniksen käyttö ristiin etu/takapuolen välillä.

Vierailija
22/40 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän nuolemisesta asteikolla 1-10 ehkä 2:n verran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän siitä erittäin paljon. 

Vierailija
24/40 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillun nuoleminen on parasta mitä tiedän. Sitä tekisi mieli tehdä joka päivä, mutta tyttöystävä ei ole yhtään kiinnostonut

:(

Ehkä minäkin tapaan joskus jonkun työkaverin joka tykkäisi siitä.

Vierailija
25/40 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään, työkaverin kansssa on salaaa suuseksiä ja molemmat tykätään siitä. Varattuja ollaaan tahoillamme, ei naida mutta suuseksiorkutelllaan väiillä

Tyttöjen välinen lipsuttelu on kyllä hottia!

Vierailija
26/40 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään, työkaverin kansssa on salaaa suuseksiä ja molemmat tykätään siitä. Varattuja ollaaan tahoillamme, ei naida mutta suuseksiorkutelllaan väiillä

Tyttöjen välinen lipsuttelu on kyllä hottia!

Lipsuttelu ei ole sana mitä käyttäisin, mutta suuseksin saaminen toiselta naiselta on ehkä intiimeintä, kauneinta ja parasta mitä voi olla.

Vierailija
27/40 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen mies kirjoitti:

Tykkään nuolla naiselleni orgasmin. Tykkään myös nuolla pyllyä, jos naiseni niin haluaa ja vähän vinkkaa, että se olisi hänestä suotavaa. Jotain oudon kiihottavaa siinä on? Monesti toimin niin, että nuolen pyllyn liukkaaksi ja vien sormen anukseen ja sitten nuolen pimppaa oikein ahnaasti. Näin olen saanut muutamalle naiselleni aika mukavat ja voimakkaat orgasmit. Aika kova on omakin seisokki tuossa vaiheessa ja jos jatketaan panolla, niin maali on jo lähellä!

Eikö tule tulehduksia kun sillä bakteerikielellä siirryt pepusta etupuolelle.

Itselleni on kyllä vahva ei, minkään sormen/kielen/peniksen käyttö ristiin etu/takapuolen välillä.

Toistaiseksi en ole saanut itsekään mitään tulehduksia pepun nuolemisesta, eikä objektini ole kaskaan myöskään raportonut tulehduksista. En myöskään tiedä tai omaa kokemusta mistään normaalia huolellista alapesua rajummasta desinfioinnista. Ymmärrän kyllä, että bakteerikantoja ole hyvä ehdoin tahdoin reikien välillä lähteä sekoittamaan. Jos peppu on puhdas, niin tällainen tulehdus ei ole todennäköisempi, kuin suusta saatu pöpö pimppaan/ pimpasta suuhun.

Vierailija
28/40 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nuoleskellaan suuseksisuojan kanssa? Muovi tuntuu rajoittavan kaikenlaisia nuolentatekniikkaan muuten kuuluvia kivoja kikkoja.

Ylös ja alas aina välilihalle saakka toimii kelmunkin kanssa. Sivulipsuttelu klitalla ei oikein onnistu kun kelmu latistuttaa maisemat liian tasaisiksi.

Vierailija
29/40 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää nuolla pillua. Joskus nuorempana tuli sellaistakin kännissä kokeiltua. Tykkään kyllä jos mieheni nuolee minua.

N51

Vierailija
30/40 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorastaan himoitsen naisen pillun nuolemista. Sen  jälkeen panot tuntuu panoilta, ja saa taatusti märkää ja useimmiten himokasta pillua NAM

Vierailija
31/40 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suorastaan himoitsen naisen pillun nuolemista. Sen  jälkeen panot tuntuu panoilta, ja saa taatusti märkää ja useimmiten himokasta pillua NAM

Kysymys oli?

Vierailija
32/40 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaanottavana tuntuu hyvältä ja on ainut tapa saada orgasmi toisen kanssa, vaikken pidä ajatuksesta olla nuoltavana... se tuntuu jotenkin miestä alistavalta. Tästä johtuen sitä tapahtuu meillä vain harvoin. Naisia en haluaisi itse nuolla.

En ihan ymmärrä miksi pettäminen piti ottaa tähän mukaan.

En ole miehenä koskaan ajatellut että minua alistettaisiin. Ainahan se kontrolli on mulla jos niin haluan. Ase ohimolla voisin nuolla pillua myös alisteisessa asemassa, eikä sekään lopulta olisi alisteinen jos nainen haluaa saada siitä jotain.

Vierailija
33/40 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan, kun olen saamapuolella. Olen ihan aina ollut suuseksin kohderyhmässä, ihan ekatkin poikaystävät ei päässyt  pakoon tätä, olin hyvä houkuttelemaan.

Suuseksiä naiselle, vain päiväunissa, joten en tiedä

Vierailija
34/40 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan, kun olen saamapuolella. Olen ihan aina ollut suuseksin kohderyhmässä, ihan ekatkin poikaystävät ei päässyt  pakoon tätä, olin hyvä houkuttelemaan.

Suuseksiä naiselle, vain päiväunissa, joten en tiedä

Oletko saanut kieltä pilluusi, vai haluttaisiko muttet ole saanut. Saamapuolella olet varmaan haluttava. Tarkoitatko siis naisten välistä nuolemisesta, siitä en pidä minäkään. (.)

Vierailija
35/40 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiihottavaa kun mies antaa suuseksiä.

Vierailija
36/40 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina namia onneksi mieskin tykkää, antaa aina kun haluan.

Vierailija
37/40 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä naiset pidätte siitä että mies pitää sormillaan häpyhuulet kaukana toisistaan ja nuolee joka sopukan.

Välillä lopettaa nuolemisen ja työntää kyrpänsä pari kertaa sisään, ja ulos jatkaen kiihkeää nuolemista. Saatteko tämmöisestä menettelystä orgasmin, orgasmeja tai ette pidä yhtään.

Vierailija
38/40 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä naiset pidätte siitä että mies pitää sormillaan häpyhuulet kaukana toisistaan ja nuolee joka sopukan.

Välillä lopettaa nuolemisen ja työntää kyrpänsä pari kertaa sisään, ja ulos jatkaen kiihkeää nuolemista. Saatteko tämmöisestä menettelystä orgasmin, orgasmeja tai ette pidä yhtään.

Pidän ja on taivaallista namia, vielä kun sais useammin.

Vierailija
39/40 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolen vain perseen. Perheen koira saa nuolla limaisen pillun.

Vierailija
40/40 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi! Kuka sitä nyt kusen polttamaa reikää nuoleskelee! Yäk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä