Naiset pidättekö miten paljon pillun nuolemisesta
Minulla on paljon naisia joita käyn nuolemassa aivan orgasmiin asti. Kiitokseksi saan mahtavan imutuksen.
Osa naisista ei pidä tätä miehensä pettämisenä. Naiset mitä mieltä olette
Kommentit (40)
Pidän nuolemisesta asteikolla 1-10 ehkä 2:n verran.
Pillun nuoleminen on parasta mitä tiedän. Sitä tekisi mieli tehdä joka päivä, mutta tyttöystävä ei ole yhtään kiinnostonut
:(
Ehkä minäkin tapaan joskus jonkun työkaverin joka tykkäisi siitä.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään, työkaverin kansssa on salaaa suuseksiä ja molemmat tykätään siitä. Varattuja ollaaan tahoillamme, ei naida mutta suuseksiorkutelllaan väiillä
Tyttöjen välinen lipsuttelu on kyllä hottia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään, työkaverin kansssa on salaaa suuseksiä ja molemmat tykätään siitä. Varattuja ollaaan tahoillamme, ei naida mutta suuseksiorkutelllaan väiillä
Tyttöjen välinen lipsuttelu on kyllä hottia!
Lipsuttelu ei ole sana mitä käyttäisin, mutta suuseksin saaminen toiselta naiselta on ehkä intiimeintä, kauneinta ja parasta mitä voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen mies kirjoitti:
Tykkään nuolla naiselleni orgasmin. Tykkään myös nuolla pyllyä, jos naiseni niin haluaa ja vähän vinkkaa, että se olisi hänestä suotavaa. Jotain oudon kiihottavaa siinä on? Monesti toimin niin, että nuolen pyllyn liukkaaksi ja vien sormen anukseen ja sitten nuolen pimppaa oikein ahnaasti. Näin olen saanut muutamalle naiselleni aika mukavat ja voimakkaat orgasmit. Aika kova on omakin seisokki tuossa vaiheessa ja jos jatketaan panolla, niin maali on jo lähellä!
Eikö tule tulehduksia kun sillä bakteerikielellä siirryt pepusta etupuolelle.
Itselleni on kyllä vahva ei, minkään sormen/kielen/peniksen käyttö ristiin etu/takapuolen välillä.
Toistaiseksi en ole saanut itsekään mitään tulehduksia pepun nuolemisesta, eikä objektini ole kaskaan myöskään raportonut tulehduksista. En myöskään tiedä tai omaa kokemusta mistään normaalia huolellista alapesua rajummasta desinfioinnista. Ymmärrän kyllä, että bakteerikantoja ole hyvä ehdoin tahdoin reikien välillä lähteä sekoittamaan. Jos peppu on puhdas, niin tällainen tulehdus ei ole todennäköisempi, kuin suusta saatu pöpö pimppaan/ pimpasta suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Miten nuoleskellaan suuseksisuojan kanssa? Muovi tuntuu rajoittavan kaikenlaisia nuolentatekniikkaan muuten kuuluvia kivoja kikkoja.
Ylös ja alas aina välilihalle saakka toimii kelmunkin kanssa. Sivulipsuttelu klitalla ei oikein onnistu kun kelmu latistuttaa maisemat liian tasaisiksi.
En tykkää nuolla pillua. Joskus nuorempana tuli sellaistakin kännissä kokeiltua. Tykkään kyllä jos mieheni nuolee minua.
N51
Suorastaan himoitsen naisen pillun nuolemista. Sen jälkeen panot tuntuu panoilta, ja saa taatusti märkää ja useimmiten himokasta pillua NAM
Vierailija kirjoitti:
Suorastaan himoitsen naisen pillun nuolemista. Sen jälkeen panot tuntuu panoilta, ja saa taatusti märkää ja useimmiten himokasta pillua NAM
Kysymys oli?
Vierailija kirjoitti:
Vastaanottavana tuntuu hyvältä ja on ainut tapa saada orgasmi toisen kanssa, vaikken pidä ajatuksesta olla nuoltavana... se tuntuu jotenkin miestä alistavalta. Tästä johtuen sitä tapahtuu meillä vain harvoin. Naisia en haluaisi itse nuolla.
En ihan ymmärrä miksi pettäminen piti ottaa tähän mukaan.
En ole miehenä koskaan ajatellut että minua alistettaisiin. Ainahan se kontrolli on mulla jos niin haluan. Ase ohimolla voisin nuolla pillua myös alisteisessa asemassa, eikä sekään lopulta olisi alisteinen jos nainen haluaa saada siitä jotain.
Rakastan, kun olen saamapuolella. Olen ihan aina ollut suuseksin kohderyhmässä, ihan ekatkin poikaystävät ei päässyt pakoon tätä, olin hyvä houkuttelemaan.
Suuseksiä naiselle, vain päiväunissa, joten en tiedä
Vierailija kirjoitti:
Rakastan, kun olen saamapuolella. Olen ihan aina ollut suuseksin kohderyhmässä, ihan ekatkin poikaystävät ei päässyt pakoon tätä, olin hyvä houkuttelemaan.
Suuseksiä naiselle, vain päiväunissa, joten en tiedä
Oletko saanut kieltä pilluusi, vai haluttaisiko muttet ole saanut. Saamapuolella olet varmaan haluttava. Tarkoitatko siis naisten välistä nuolemisesta, siitä en pidä minäkään. (.)
Onhan se kiihottavaa kun mies antaa suuseksiä.
Aina namia onneksi mieskin tykkää, antaa aina kun haluan.
Mitäpä naiset pidätte siitä että mies pitää sormillaan häpyhuulet kaukana toisistaan ja nuolee joka sopukan.
Välillä lopettaa nuolemisen ja työntää kyrpänsä pari kertaa sisään, ja ulos jatkaen kiihkeää nuolemista. Saatteko tämmöisestä menettelystä orgasmin, orgasmeja tai ette pidä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä naiset pidätte siitä että mies pitää sormillaan häpyhuulet kaukana toisistaan ja nuolee joka sopukan.
Välillä lopettaa nuolemisen ja työntää kyrpänsä pari kertaa sisään, ja ulos jatkaen kiihkeää nuolemista. Saatteko tämmöisestä menettelystä orgasmin, orgasmeja tai ette pidä yhtään.
Pidän ja on taivaallista namia, vielä kun sais useammin.
Nuolen vain perseen. Perheen koira saa nuolla limaisen pillun.
Hyi! Kuka sitä nyt kusen polttamaa reikää nuoleskelee! Yäk.
Eikö tule tulehduksia kun sillä bakteerikielellä siirryt pepusta etupuolelle.
Itselleni on kyllä vahva ei, minkään sormen/kielen/peniksen käyttö ristiin etu/takapuolen välillä.