Naiset pidättekö miten paljon pillun nuolemisesta
Minulla on paljon naisia joita käyn nuolemassa aivan orgasmiin asti. Kiitokseksi saan mahtavan imutuksen.
Osa naisista ei pidä tätä miehensä pettämisenä. Naiset mitä mieltä olette
Kommentit (40)
Semmoisesta hellästä nuolemisesta, rajusta nuolemisesta, huulten kanssa häpyhuulten venyttelystä siis
Ylipäätänsä pillun nuolemisesta. Siis pidättekö vaiko ei, että sitä mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Semmoisesta hellästä nuolemisesta, rajusta nuolemisesta, huulten kanssa häpyhuulten venyttelystä siis
Ylipäätänsä pillun nuolemisesta. Siis pidättekö vaiko ei, että sitä mieltä.
Joku pitää, joku toinen ei. Nyt tiedät vastauksen.
Minä tykkään, työkaverin kansssa on salaaa suuseksiä ja molemmat tykätään siitä. Varattuja ollaaan tahoillamme, ei naida mutta suuseksiorkutelllaan väiillä
Pidän suuseksistä saavana osapuolena paljon ja annan sitä myös itse, mutta ap:n kuvailema toiminta on kyllä pettämistä.
En pidä pillun nuolemisesta mutta tykkään kun mies nuolee mun pillua.
Mitä mieltä AP on jos miehesi imisi shemalen munaa ja se miehesi munaa? Eihän se oli pettämistä samalla logiikalla.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään, työkaverin kansssa on salaaa suuseksiä ja molemmat tykätään siitä. Varattuja ollaaan tahoillamme, ei naida mutta suuseksiorkutelllaan väiillä
Eli petätte puolisoitanne siis.
Vastaanottavana tuntuu hyvältä ja on ainut tapa saada orgasmi toisen kanssa, vaikken pidä ajatuksesta olla nuoltavana... se tuntuu jotenkin miestä alistavalta. Tästä johtuen sitä tapahtuu meillä vain harvoin. Naisia en haluaisi itse nuolla.
En ihan ymmärrä miksi pettäminen piti ottaa tähän mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan!
..'imu- tuk -sen'? missä.miten (ja miksi..)?
Vierailija kirjoitti:
En pidä pillun nuolemisesta mutta tykkään kun mies nuolee mun pillua.
..'imu- tuk -sesta'? niin.etpillun.. niin(minkä)?
Tykkään molemmin päin. Saada ja antaa. Loppuun asti molemmin päin. Nielen myös kaiken mitä mieheni laukaisee ( aina niellyt ).
En pidä nuolemisesta. Se ei tunnu mielestäni hyvältä. Pettämistä mielestäni tuo kyllä on.
Tykkään kun Tykkää nuollaan, tykkään nuolla Tykkää.
Miten nuoleskellaan suuseksisuojan kanssa? Muovi tuntuu rajoittavan kaikenlaisia nuolentatekniikkaan muuten kuuluvia kivoja kikkoja.
Tykkään nuolla naiselleni orgasmin. Tykkään myös nuolla pyllyä, jos naiseni niin haluaa ja vähän vinkkaa, että se olisi hänestä suotavaa. Jotain oudon kiihottavaa siinä on? Monesti toimin niin, että nuolen pyllyn liukkaaksi ja vien sormen anukseen ja sitten nuolen pimppaa oikein ahnaasti. Näin olen saanut muutamalle naiselleni aika mukavat ja voimakkaat orgasmit. Aika kova on omakin seisokki tuossa vaiheessa ja jos jatketaan panolla, niin maali on jo lähellä!
Vierailija kirjoitti:
Suihinotto ja nuoleminen ei ole mulle niin intiimiä kuin yhdyntä. Ei suikkareista tule samalla tavalla morkkis kuin vieraan panemisesta
Vierailija kirjoitti:
Vastaanottavana tuntuu hyvältä ja on ainut tapa saada orgasmi toisen kanssa, vaikken pidä ajatuksesta olla nuoltavana... se tuntuu jotenkin miestä alistavalta. Tästä johtuen sitä tapahtuu meillä vain harvoin. Naisia en haluaisi itse nuolla.
En ihan ymmärrä miksi pettäminen piti ottaa tähän mukaan.
No en mä koe et mua alistetaan, jos nuolen pillua. Ihana saada nainen värisemää kun orgasmi tulee. 69 naiseni laukeaa todella nopeesti. M 60v
Mitä mieltä mistä asiasta?