Olenko ainoa jonka mielestä raskaat silmäluomet on kauniit?
Aina niitä tunnutaan vaan haukkuvan, mutta esim. Renee Zellweger, Paula Vesala, Jennifer Lawrence ja etenkin Eva Green raskaine luomineen ovat tosi kauniita! Tulispa muotiin tuollaiset silmät.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin Reneen silmistä ennen kuin kävi leikkauttamassa luomensa. Nyt näyttää vain oudolta.
Sama täällä. Oli ihanat silmät ja kasvot ennen kauheaa muutosta.
Senkin silmiä haukkui monet ennen leikkausta. On se jännä ettei mikään vartalonmuoto tai ihonväri aiheuta tällaista samanlaista kiusaamista/haukkumista kuin aasialaiset silmät. Pitäisi jokaisen jolla on aasialaista perimää inhota itseään ja ulkonäköään. Eikö tuo nyt ole sitä rasismia?
Mulla on raskaat silmäluomet enkä voi asialle mitään. Tai jos olisi laittaa rahaa plastiikkakirurgiaan, niin voisi sitten muiden mieliksi pienentää. Sukuvika ja suku on lähtöisin Karjalasta. Näillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskasti sanoit, että tulisipa muotiin. Seuraavaksi laitetaan jotain täyteaineita silmänympärykseen, että luomet näyttäisivät raskailta? En edes ihmettelisi.
Koetin googlettaa noita esimerkkihenkilöitä, mutta olen tyhmä enkä ymmärrä mitä tarkoittaa raskaat silmäluomet. Olen kyllä ennenkin kuullut puhuttavan ja yksi työkaveri joskus valitteli, että kun ei osaa meikata raskaita luomiaan tms.
https://i.pinimg.com/originals/ce/7a/b3/ce7ab3d8986d92c2efa576b38c84cab…
Tuossa ylimmässähän ei näy yläluomea lainkaan, eli kuvailisin, että otsa näyttää valahtaneen silmien ylle? :D Joku aiempi kommentoi Karvisesta, ja sillähän taas on hyvin riittoisat yläluomet silmän peittona, kuin olisi pimennysverho vedetty puoleen väliin ikkunaa.
Eivätkö raskaat luomet ole sellaiset että kun silmät ovat auki, ei liikkuvaa luomea näy?
Ja sitten kun täyttää 50, luomet tippuu silmille niin ettei näe mitään ilman leikkausta.
Kun laittaa kuvahakuun raskaat luomet, tulee aivan päinvastaisen mallisia luomia!
Osalla aasialaistyyliset ja osalla suuret pyöreät.
Kummat näistä nyt ovat ne raskaat luomet?
Mä sain syntymälahjaksi tuollaiset silmät. Niin tosin sain myös korkeat poskipäät, paksut hiukset, pitkät sääret ja siron vartalon. Että voi mua onnetonta.
Mulla on kans raskaat silmäluomet. Ihan tyytyväinen olen ulkonäkööni.
Ei minusta mikään yksittäinen piirre tee ihmisestä kaunista tai rumenna. Kokonaisuus sen tekee.
Eniten kaunistaa tai rumentaa luonne. Ruma luonne rumentaa, vaikka olis kuinka kaunis ulkoisesti. Ilkeää, pahansuopaa ihmistä ei jaksa katsoa kukaan ja se ulkonäkökin rumenee, jos ihmisen tuntee ja tietää millainen on.
Voisiko joku nyt kertoa ovatko raskaat luomet nuo aasialaiset vai tuollaiset mollosilmät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskasti sanoit, että tulisipa muotiin. Seuraavaksi laitetaan jotain täyteaineita silmänympärykseen, että luomet näyttäisivät raskailta? En edes ihmettelisi.
Koetin googlettaa noita esimerkkihenkilöitä, mutta olen tyhmä enkä ymmärrä mitä tarkoittaa raskaat silmäluomet. Olen kyllä ennenkin kuullut puhuttavan ja yksi työkaveri joskus valitteli, että kun ei osaa meikata raskaita luomiaan tms.
Mulla on tuollaiset alimman kuvan mulkosilmät.
Jennifer Anistonilla on raskaat luomet.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on raskaat silmäluomet enkä voi asialle mitään. Tai jos olisi laittaa rahaa plastiikkakirurgiaan, niin voisi sitten muiden mieliksi pienentää. Sukuvika ja suku on lähtöisin Karjalasta. Näillä mennään.
Ei liity mitenkään karjalaiseen perimään.
Miehillä ne ovat kauniit mutta eivät nuo naiselliset ole.
Naisilla kauniit suuret bambisilmät ovat ihanat.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ne ovat kauniit mutta eivät nuo naiselliset ole.
Naisilla kauniit suuret bambisilmät ovat ihanat.
Mitä naisellista on silmien muodossa? Eivätkö aasialaiset naiset sitten ole naisellisia?
Mulla on sellaiset ja nuorena ne oli ihan ok. 40 v jälkeen kuitenkin, kun se liikkuvan luomen peittänyt pullea pussi on tyhjentynyt ja rypistynyt, niin eihän ryppypussi yläluomella kovin kaunis ole. Onneksi on luomiteippejä, niin ongelman saa fiksattua alle minuutissa muun aamulaittautumisen ohessa.
Minä kun kuvittelin että niitä raskaita näkyviä luomia on vain pallosilmäisillä. Eihän pienisilmäisillä luomet yleensä edes näy, kuten aasialaisilla ja useimmilla suomalaisilla. Ei mullakaan, ellei oo silmät kiinni.
Ei toi iho mikä on kulmakarvojen alla, ole silmäluomea. 😂
Ps. Paula vesalasta ei saa kaunista tekemälläkään, eikä sen silmissä ole mitään erityistä. Niin tapetti ja keskiverto joka asiassa naamaltaan että hohhoijaa. Ei sillä tit viirusilmät ole.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellaiset ja nuorena ne oli ihan ok. 40 v jälkeen kuitenkin, kun se liikkuvan luomen peittänyt pullea pussi on tyhjentynyt ja rypistynyt, niin eihän ryppypussi yläluomella kovin kaunis ole. Onneksi on luomiteippejä, niin ongelman saa fiksattua alle minuutissa muun aamulaittautumisen ohessa.
Jaa häh, mitä teippejä? 😂
Elvis Presleyllä oli tällaiset raskasluomiset sänkykamarisilmät
https://www.google.fi/shopping/product/1/image?q=elvis+presley&client=s…
Vierailija kirjoitti:
Elvis Presleyllä oli tällaiset raskasluomiset sänkykamarisilmät
https://www.google.fi/shopping/product/1/image?q=elvis+presley&client=s…
No mut se oliki mies!